11 Reacties

één jaar geleden

Hoi! Ik gebruik de ovulatietesten van sensitest, zijn betrouwbaar, goedkoop en handig. Je kunt ze op een papiertje plakken en vergelijken met de dagen ervoor

één jaar geleden

Ik gebruik de testen van Clearblue (de roze). Heb ook ooit die van de action gebruikt maar deze blijven vrij licht terwijl ik op dezelfde dag een smiley heb bij clearblue en ook een eisprong heb binnen 48 uur (is gecontroleerd in de kliniek). Dus voor mij iets meer geld uitgeven maar niet mijn piek missen ☺️

één jaar geleden

Hoihoi, ik gebruik de ovulatie testen van easy@home en ook de Bluetooth thermometer icm de app. Ben er net mee begonnen, voorheen sensitest, vond ik trouwens ook fijn.

één jaar geleden

Ik heb wel een aantal soorten geprobeerd. Ik gebruik gewoon goedkope, werkt prima, vind ik! Zoals action, david testen, clearblue. Vaak deed ik een dipstick en daarna de clearblue voor de smiley! Kon het dus niet missen met 2x op een dag 🙃 Bij iedereen werkt een ovulatietest ander en iedereen heeft een eigen keus erin, probeer een paar en kijk hoe het verloopt.

één jaar geleden

Bedankt ladies. Ik heb die van Telano (dipstick) gekocht en ga aan de slag. Het leek erg op die van Sensitest. Nu maar hopen dat ik het maar 1 maand nodig heb🙏🏽

één jaar geleden

Reactie op R-J-M-

Ik heb wel een aantal soorten geprobeerd. Ik gebruik gewoon goedkope, werkt ...
Was jouw eisprong regelmatig en hetzelfde als voor de eerste zwangerschap?

één jaar geleden

Ik gebruikte voorheen sensitest en miste steeds mijn piek 😂 Weet niet hoe ik het voor elkaar kreeg. Ik ben toen clearblue gaan gebruiken met smiley en daar was het 2x meteen raak mee. Ik koop testen op via marktplaats om de kosten te drukken 🤑 Scheelt een hoop door ze niet nieuw te kopen bij de drogist.

één jaar geleden

Reactie op Sterrenmama2021

Was jouw eisprong regelmatig en hetzelfde als voor de eerste zwangerschap? ...
Nee heel onregelmatig.

één jaar geleden

Reactie op R-J-M-

Nee heel onregelmatig.
Dat geeft me wel hoop aangezien jij snel zwanger bent geraakt! Maakt me zo onzeker dat mijn eisprong ineens niet meer elke maand een ons dezelfde dag is! Lang leve de ovulatie testen haha

één jaar geleden

Reactie op Sterrenmama2021

Dat geeft me wel hoop aangezien jij snel zwanger bent geraakt! Maakt me zo ...
Awhh!! Ik hoop voor jou ook snel geluk. Ja na de bevalling was me cyclus echt heel onregelmatig. Na de bevalling was ik met 6 weken gestart met ovulatietesten had direct een knaller gevonden en 7 dagen erna ongesteld... toen had ik een eisprong gevonden op cd21 en 14 dagen erna ongesteld toen cd16 en 11 dagen ongesteld en zo steeds echt verschil.

één jaar geleden

Voor de zekerheid heb ik ook de digitale testen van CB gekocht. Volgens mijn app zou zondag de dag moeten zijn. Maar ik heb nog maar 1 menstruatie gehad dus het is nog niet betrouwbaar. @ LYDI39 ja liever iets meer geld uitgeven. Ik wil ‘m ook echt niet missen☺️ @ LIFEOFLAU Slim! 🤓 Via marktplaats! Ik keek net even, best veel aanbieders. Nooit aan gedacht...