1064 Reacties

2 maanden geleden

Ik schrijf weer graag mee, en hoop natuurlijk voor het laatst. Nod is rond 2 maart. Ik denk dat we deze maand nog proberen en dan een maandje overslaan. Uitgerekend zijn in december lijkt me echt 10x niks en denk dat het verstandig is om dan even rust te nemen. Dit wordt ronde 5 en ben er elke maand wat obsessief mee bezig. Heb november 2022 een curettage gehad, over 2 weken heb ik een afspraak bij gynaecoloog en ik hoop dat ze kan kijken of er geen verklevingen zijn. Ik weet dat ronde 5 helemaal niets voorsteld en wil niemand hiermee kwetsen! Maar ik voel dat er iets is wat ons tegenhoud om zwanger te worden. Beide zwangerschappen direct zwanger. Fijn om weer mee te lezen!

2 maanden geleden

Snap ik. Wij zijn ook al eventjes bezig (bijna 1,5 jaar)! Heb besloten om nu ook geen ovulatie testen meer te doen. Mocht het in juni nog niet gelukt zijn, dan ga ik eens naar de huisarts. Bij de 1e was ik zo zwanger (binnen 3 maanden). En mijn cyclussen zijn regelmatig. Ook heb ik elke maand een eisprong, dus snap er niks van.

2 maanden geleden

Ik doe ook graag mee! Nod rond 6 maart. Is dan de eerste officiële ronde, afgelopen maand leek het toch onverhoopt goed gepland maar niet dus, wel een dikke domper. Ik merk ook dat ik er obsessief mee bezig ben. Succes allemaal dames!

2 maanden geleden

Reactie op Lathyrus

Ik schrijf weer graag mee, en hoop natuurlijk voor het laatst. Nod is rond ...
Ja dat snap ik, heb idd ook al bedacht om december mss niet te doen, maar lijkt me ook wel weer lastig. Hopelijk is je controle goed!

2 maanden geleden

Reactie op proudmommy32

Snap ik. Wij zijn ook al eventjes bezig (bijna 1,5 jaar)! Heb besloten om ...
Ja dat is raar hè, als we soms eens wisten waar het aan lag. Knap dat je er zo mee bezig kan zijn, en goed dat je een doel hebt!

2 maanden geleden

Ik sluit helaas ook aan. In december een miskraam gehad, en 3januari nog een curretage gehad. Afgelopen week ongesteld geweest dus wordt weer de ‘1e ronde’. 🍀 ben benieuwd hoe mijn cyclus nu zal zijn. Succes dames!🤞🏼

2 maanden geleden

Reactie op proudmommy32

Snap ik. Wij zijn ook al eventjes bezig (bijna 1,5 jaar)! Heb besloten om ...
Ogh wat een geduld hebben jullie!

2 maanden geleden

ik doe ook weer mee. ronde 2 IUI. al wel totaal 2,5 jaar bezig. ik verwacht m'n NOD 2 maart maar IVM injecties lastig te zeggen.

2 maanden geleden

Wil graag mee schrijven. 3e ronde voor tweede kindje. Nod rond 7-3

2 maanden geleden

Ronde 8 voor 2e kindje. Nod rond 2-3, vd week beginnen met ovutesten. 🤞🏻

2 maanden geleden

ik volg ook mee! nu ongesteld en hopelijk ergens begin maart m'n nod. ivm pcos weet ik niet precies wanneer m'n eisprong zou zijn en m'n eventuele nod, maar m'n app pakt het gemiddelde en dan zou ik rond 9 maart m'n nod hebben 🍀 3e ronde voor een 3e kindje

2 maanden geleden

ik volg ook mee! nu ongesteld en hopelijk ergens begin maart m'n nod. ivm ...
Hopen op meer geluk deze maand!

2 maanden geleden

Reactie op SnnevL

Hopen op meer geluk deze maand!
Jaaa voor ons allemaal 🍀🤞🏼

2 maanden geleden

ik sluit ook weer aan, nod rond 3 maart voor 2e kindje. hopelijk deze ronde meer geluk 🤞 succes allemaal weer deze ronde! 🍀

2 maanden geleden

Ik doe ook mee! NOD 4 maart 🍀

2 maanden geleden

Ik ook! Eerste ronde voor de 2e, na mijn miskraam begin januari. Ik duim voor iedereen hier ❤️

2 maanden geleden

Ik doe ook mee 🍀 NOD rond 2 maart!

2 maanden geleden

ik doe mee! NOD is 1/2 maart. eerste ronde voor eerste kindje 🍀🩷

2 maanden geleden

Ik doe ook graag mee, weet nog niet wanneer m’n NOD is. Zit nu in een miskraam 😔 Hopelijk zet het gauw door en heb ik gauw weer een negatieve test. Dit wordt dan ronde 3 voor 3e kindje 🤞🏻🤞🏻

2 maanden geleden

Reactie op Merel30

Ik doe ook graag mee, weet nog niet wanneer m’n NOD is. Zit nu in een miskr ...
Wat naar. Sterkte!