1064 Reacties

3 maanden geleden

Ook ik sluit aan, ronde 8 en NOD rond 6 maart 馃馃徏

3 maanden geleden

ik volg ook mee! nu ongesteld en hopelijk ergens begin maart m'n nod. ivm ...
hopelijk meer geluk deze maand 馃崁 ga je ovu testen gebruiken?

3 maanden geleden

Gisternacht/Vanochtend ongesteld geworden. Toch wel beetje jammer, merk ik aan mijzelf. Maar goed. Had ook niet kunnen verwachten dat het in een keer zou lukken. Dus door na ronde 2. 馃崁

3 maanden geleden

Spannend! Ik heb afgelopen dinsdag een miskraam gehad met 6 weken, we waren zwanger bij ronde 6. We gaan nu dus voor ronde 7. Voor het eerst starten met ovulatietesten. NOD normaliter rond 6 maart

3 maanden geleden

Reactie op kabouter-24

hopelijk meer geluk deze maand 馃崁 ga je ovu testen gebruiken?
ik hoop het indd voor ons 馃崁馃挅 yess zonder ovulatietesten heb ik echt geen idee wanneer m'n eisprong is, en m'n man is veel weg. Dus dan kan hij op die dagen wat vaker naar huis komen 馃ぃ

3 maanden geleden

Reactie op kabouter-24

hopelijk meer geluk deze maand 馃崁 ga je ovu testen gebruiken?
ga jij ze ook gebruiken?

3 maanden geleden

Vandaag helaas ongesteld geworden. Door naar de 2e ronde voor ons 3e kindje. 07maart is mijn NOD 馃崁

3 maanden geleden

Reactie op sasx

Gisternacht/Vanochtend ongesteld geworden. Toch wel beetje jammer, merk i ...
Hier ook vannacht geworden en voel ook beetje teleurstelling. Had afgelopen week echt duidelijke symptomen dus dacht dat het wellicht al zou kunnen bij onze 1e poging. Mja idd ook door naar ronde 2, blijven vertrouwen馃崁鈽猴笍

3 maanden geleden

Reactie op MirjaM7

Hier ook vannacht geworden en voel ook beetje teleurstelling. Had afgelopen ...
Ja, ik had al beetje gevoel dat het niet raak was, maar je hebt toch hoop.

3 maanden geleden

Hoeveelste ronde is het voor jullie? En hoeveelste kind? Wij zijn aankomende ronde bezig voor ons derde kindje. (Ronde 2) We hebben nu 2 dochters (Waarvan 1 sterrenkind is)

3 maanden geleden

Voor ons ronde 2 voor 2e kindje. 1e zwangerschap was zonder ovu testen, 3e poging gelukt. Nu gebruik ik ze wel馃馃崁

3 maanden geleden

ik hoop het indd voor ons 馃崁馃挅 yess zonder ovulatietesten heb ik echt geen ...
oh dan is het wel handig idd 馃檲 nee ik niet voel mij eisprong duidelijk elke maand

3 maanden geleden

Reactie op MirjaM7

Voor ons ronde 2 voor 2e kindje. 1e zwangerschap was zonder ovu testen, 3e ...
Om toch een beetje te weten wanneer de ovulatie nou precies is

3 maanden geleden

Ronde 2 voor 2e kindje 馃崁 NOD rond 10 maart!

3 maanden geleden

Rond 2 voor 2e kindje hier ook :) NOD rond 11 maart

3 maanden geleden

ronde 8 voor 1e kindje. Ik verwacht dat mn menstruatie vandaag of morgen goed gaat doorzetten, dan NOD 11 maart. Hopelijk deze ronde wel IUI.. We zouden al in de 5e ronde moeten zitten maar hebben 3x moeten overslaan door verschillende oorzaken (vakantie, ovulatie gemist, feestdagen).

3 maanden geleden

Reactie op Lathyrus

Ik schrijf weer graag mee, en hoop natuurlijk voor het laatst. Nod is rond ...
ik kan het helemaal begrijpen. Wij zaten namelijk met 6 weken na stoppen met de pil al bij de gynaecoloog (loop er al 10 jaar overigens) en daar bleek ineens geheel onverwacht naast endometriose, ook PCOS uit te komen en verminderd kwaliteit zaad. Ik heb altijd al geroepen dat we hulp nodig zouden hebben en ik ben blij dat ik naar mijn gevoel heb geluisterd. Dus aub luister naar je gevoel 馃槝

3 maanden geleden

NOD ook 3 maart en ronde 5.

3 maanden geleden

Ronde 1 voor 2de kindje. Mijn NOD is op 1 maart. En mijn dochter is ook in maart jarig!

3 maanden geleden

Ronde 2 voor 1ste kindje. Mijn nod is 22 Maart.