479 Reacties

2 maanden geleden

Ik doe graag mee! Wij zitten in ronde 4 of 5 voor een tweede kindje. In maart ben ik ook jarig (exact rond NOD datum) dus het zou een mooi verjaardagscadeau zijn 馃槉

2 maanden geleden

Reactie op Es_Sophie

Ik doe graag mee! Wij zitten in ronde 4 of 5 voor een tweede kindje. In maa ...
hihi mijn dochter is jarig in maart en mijn nod is 3 dagen daarna 馃き leuke maand dus! 馃コ

2 maanden geleden

Ik doe graag mee! NOD is 3 maart. Gestopt met tellen hoeveelste ronde dit is voor ons eerste kindje, nu bijna 1.5 jaar bezig. Mijn partner gaat een afspraak maken voor zaad onderzoek in het ziekenhuis naar aanleiding van een bezoek aan de huisarts. Ondertussen blijven we proberen馃檹. Duimen voor ons allemaal dat het deze ronde raak mag zijn 鉂わ笍

2 maanden geleden

Reactie op Ytomamavan1

hihi mijn dochter is jarig in maart en mijn nod is 3 dagen daarna 馃き leuke ...
Leuk, dan wordt het hoe dan ook idd een leuke maand! 馃檶

2 maanden geleden

Reactie op T941

Ik doe graag mee! NOD is 3 maart. Gestopt met tellen hoeveelste ronde dit ...
Spannend! Ik duim voor jullie dat het snel raak is! Bij mijn zoontje duurde het ook langer dan ruim een jaar. Daarna ook de medische molen in geweest. Beide onderzoeken laten doen en na een HSG onderzoek werd ik toch ineens zwanger. Ze zeiden van te voren al dat relatief veel vrouwen na zo鈥檔 onderzoek zwanger raken. Ik was er sceptisch over maar een maand later was ik toch zwanger van ons zoontje馃槉.

2 maanden geleden

hoi ik doe graag mee. we gaan voor een tweede. 25 januari mijn spiraal laten verwijderen. afgelopen weekend ongesteld geworden. verwacht dat die morgen/donderdag achter de rug zal zijn. daarna gaan we er weer voor. weet niet hoe actief ik mee schrijf maar wel leuk om in de groep te zitten!

2 maanden geleden

Reactie op T941

Ik doe graag mee! NOD is 3 maart. Gestopt met tellen hoeveelste ronde dit ...
spannend! 馃檹 Zal ook voor jullie duimen dat het raak is. Zou mooi zijn!

2 maanden geleden

Dit is onze 3e/4e rond voor een tweede kindje. Ik had altijd een regelmatige cyclus, maar deze is sinds de afgelopen 2 maanden veranderd. Mijn nod is ergens rond 10 maart. Ik heb morgen een afspraak gepland staan bij de huisarts, daar waar ik steeds meer klachten ondervind tijdens mijn cyclus, hopelijk krijg ik dan meer duidelijkheid

2 maanden geleden

Hier ronde drie voor een tweede kindje. Zoals het nu lijkt NOD rond 22 maart 馃グ

2 maanden geleden

Reactie op Es_Sophie

Spannend! Ik duim voor jullie dat het snel raak is! Bij mijn zoontje duurde ...
Dat geeft hoop, dank je wel 馃グ. En heel fijn dat het voor jullie gelukt is, hopelijk ook snel voor de tweede keer 馃槉

2 maanden geleden

Reactie op Ytomamavan1

spannend! 馃檹 Zal ook voor jullie duimen dat het raak is. Zou mooi zijn!
Lief, dank je wel!

2 maanden geleden

ik schuif ook maar hier aan, denk dat mijn menstruatie begonnen is. Wel wat vroeg en ik ben bang dat ik een te korte luteale fase heb. Maar we gaan het volgende ronde maar weer proberen.

2 maanden geleden

Net negatief getest op 12DPO en voel krampen. Dus zal mij hier vast aansluiten. Nu ongeveer half jaar bezig voor 2e kindje. De eerste was in ronde 2 raak. Ik mag nog niet echt klagen maar valt toch wel zwaar dat het dit keer langer duurt.

2 maanden geleden

Ik haak hier alvast aan. Ik heb op dit moment een miskraam maar ik hoop dit snel voorbij gaaf, mijn cyclus met eisprong snel komt ik weer zwanger raak deze maand 馃崁.

2 maanden geleden

Goedemorgen, mijn menstruatie is achter de rug (gister laatste dag) dus we kunnen weer gaan proberen. Ik ben de vorige keer in de derde rond zwanger geraakt en we willen het nu ook gewoon eerst zonder ovulatietesten oid proberen. Dus als mijn cyclus beetje klopt zou ik rond 8 maart mijn NOD moeten hebben. Ik heb me voorgenomen om gewoon de komende weken zo'n 3x per week te klussen (rondom de helft van mijn cyclus wellicht wat vaker) zo is het de vorige keer ook gelukt dus we gaan er gewoon voor. Testen etc kan altijd later nog. Ben heel benieuwd en ook super benieuwd voor jullie!

2 maanden geleden

Helaas ongesteld geworden. Ronde 3 voor tweede kindje. NOD 13/03

2 maanden geleden

Reactie op Melaniexo

Helaas ongesteld geworden. Ronde 3 voor tweede kindje. NOD 13/03
Hier ook.. Derde ronde, tweede kindje 馃グ hopen op iets positiefs 馃崁

2 maanden geleden

Helaas ongesteld geworden.. inmiddels alweer ronde 5 voor ons tweede kindje 馃崁

2 maanden geleden

Reactie op LRVK

Net negatief getest op 12DPO en voel krampen. Dus zal mij hier vast aanslui ...
Heel herkenbaar.. bij ons eerste kindje gelijk de eerste ronde raak. Het voelt inderdaad alsof we nog niet mogen klagen, maar toch ook wel lastig dat het nu 'al zo lang duurt'..

2 maanden geleden

Ik sluit ook graag aan. Bij mij is 2 weken geleden mn spiraal eruit gegaan dus nu in de 1e ronde voor ons 2e kindje 馃グ Als het goed is zal ik rond 11 maart mn NOD hebben. Ben alleen echt maar 1 dag ongesteld geweest deze week, dus weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken 馃槄 Maar we hebben zoiets van "we zien het wel". Al kan ik ergens stiekem ook niet wachten tot het zover is 馃き