34 Reacties
5 maanden geleden
Wel nee, dat is niet schadelijk. Zo te lezen houdt ze ook gewoon nog haar ritme aan (naar de gastouder gaan en lekker thuis).
Je bent ook nog eens bezig voor je toekomst. Daar hoort dit nu ook even bij. Komt goed!
5 maanden geleden
Wel nee, dat is niet schadelijk. Zo te lezen houdt ze ook gewoon nog haar r ...
Dankjewel voor je reactie! Ik ben gewoon super bang dat zij mij erg gaat missen en er niks van begrijpt ( wat logisch is)
5 maanden geleden
Ik probeer in dat soort situaties ook een beetje te vergelijken. Moeders liggen ook wel eens een aantal dagen in het ziekenhuis of sommige moeders zijn vrachtwagenchauffeur of schipper. Die zijn dan ook wat langer van huis en die kinderen hebben ook niet allemaal een hechtingsprobleem. En ik neem aan dat oma vaker oppast aangezien je alleenstaande moeder bent. Dus het is verder ook helemaal niet onbekend. En als je terug bent pak je de draad weer lekker op en dan ben je weer een ervaring rijker👍🏼
5 maanden geleden
Je kindje houdt er echt niets aan over. Komt echt goed!
Mischien kun je met meerdere knuffeldoekjes slapen en haar dan elke dag 1 geven. Zodat ze je geur elke dag bij haar heeft.
5 maanden geleden
Ik ben vooral bang dat zij mij heel nodig heeft wat ze dus ook heeft op sommige momenten en dan voelt van mama heeft me achtergelaten , want niemand kent haar natuurlijk zo goed als ik
5 maanden geleden
Reactie op Elnouk
Komt goed! Ze zal het best even lastig vinden, maar je studie voltooien is ...
Ja zeker!
5 maanden geleden
Reactie op M30
Een werkweek is niet verplicht toch? Als het je niet lekker zit zou ik niet ...
Het is gewoon voor haar studie. Je kan niet alles maar afzeggen omdat je een kind hebt gekregen en al helemaal niet als het voor je studie is.
Kom op zeg. Je kind valt niet uit elkaar als je er even een weekje niet bent.
5 maanden geleden
Reactie op 2020mama
Klinkt als een goede mamma! En mamma zijn en studeren en dat als alleenstaa ...
Dankjewel ! En je hebt gelijk inderdaad
5 maanden geleden
Reactie op Lisaenfabian
Je kindje houdt er echt niets aan over. Komt echt goed!
Mischien kun je met ...
Dat is ook een fijn idee! Thanks
5 maanden geleden
Ik ben destijds ook niet mee geweest en had nog geen kinderen. Ging om een andere reden niet mee. Als het ts niet lekker zit kan ze toch thuis blijven. Ik zeg niet dat je uit elkaar valt, ik vraag alleen of het een optie is. Niet iedereen vindt het fijn om kinderen achter te laten!
5 maanden geleden
Reactie op M30
Ik ben destijds ook niet mee geweest en had nog geen kinderen. Ging om een ...
Ja maar met dit soort reacties geef je moeders ook 0 zelfvertrouwen om iets voor zichzelf te ondernemen zonder kinderen.
En al helemaal in deze situatie (studerend en alleenstaande moeder) is het niet verkeerd om even wat bemoedigende woorden te geven in plaats van mee te gaan in de onzekerheid.
5 maanden geleden
Reactie op M30
Ik vraag gewoon naar de mogelijkheden. Dit is jouw eigen interpretatie, ik ...
Helaas is er geen mogelijkheid om het te verkorten of niet mee te gaan het is een belangrijk onderdeel, dus voelt het ook zeker als verplichting waar ik inderdaad tegen opzit ! Ik zelf red het wel maar was/ ben erg bang dat mijn baby verlatingsangst krijgt
5 maanden geleden
Zelf ben ik met 9 mnd een kleine week weggeweest. Kind vond het de eerste nacht wel wat ingewikkeld (was gewend om aan de borst in slaap te vallen), maar de dagen erna niet meer. Ik vond het trouwens wel heel moeilijk, miste hem enorm (tweede keer dat ik wegging niet meer en heb ik echt genoten). Kind is inmiddels 2,5 en ontwikkelt zich 'volgens het boekje'. Geen zorgen dus, succes met je werkweek en extra genieten als je weer thuis komt!