132 Reacties
7 maanden geleden
Net de 1e aflevering gekeken.
Leuke mannen hoor, voor mijn gevoel gaat paul wel meer af op het uiterlijk dan Rien.
7 maanden geleden
Net gekeken .. *spoiler alert *
- ik dacht echt dat er met die ceremonie vet veel mensen uit zouden gaan door die dubbele rozen. Viel toch mee !!
- Mijn favorieten zijn denk ik : Caithlin (idd een leuke volwassen vrouw!) en Isabel (niet zo’n tutje als sommige anderen)
- Ik vind Femke echt heel irritant met haar Bali. En Beate zit (dacht ze zelf al) gewoon in het verkeerde programma. Vind dat wel sneu voor dr !
7 maanden geleden
Ik ken Paul ook, we hebben allebei dezelfde studie gevolgd. Zijn moeder was zelfs mijn scriptiebegeleider. Hele leuke vrouw! Ik ga sowieso de afleveringen bekijken
7 maanden geleden
Ik heb gelezen dat Paul helemaal geen advocaat is, maar jurist. En Rien die vooral graag bekend wil worden. Ik had wel verwacht dat er met die dubbele rozen veeeeel meer dames uit zouden vliegen. Jammer, maar ze moeten het programma natuurlijk wel goed uitmelken.
7 maanden geleden
Die meid met dat tasje Die meningsverschil had met Paul😄 ik weet niet wat ik van der moet vinden... ze kijkt een beetje alsof ze iedereen zo kan neer maaien🤔
7 maanden geleden
Reactie op NeverLoseHope
Die meid met dat tasje Die meningsverschil had met Paul😄 ik weet niet wat ...
Die dacht even met haar tasje en paillettentop te gaan volleyballen 🤣
Na die opmerking dat ze te weinig aandacht kreeg van Paul waren mijn man en ik het erover eens dat ze beter in de Bachelorette had kunnen zitten 🙃
7 maanden geleden
Reactie op Suzan86
Na d ...
Nou precies dat!
7 maanden geleden
Reactie op Suzan86
Na d ...
Mijn vriend en ik zeiden al hetzelfde tegen elkaar haha! Wel heerlijk ge-edit dat je steeds een shot zag van Paul met een willekeurige dame en dan die Beate die met een glas drank in dr hand vol afgunst daar naar keek 😂
7 maanden geleden
Reactie op Krsj1994x
Snap niet echt dan Amber en Oelinda alweer vóór de ceremonie een roos krijg ...
Ik vind Paul en Oelinda dus echt sprekend op elkaar lijken, zouden in mijn ogen zo broer en zus kunnen zijn. Ik denk dat hij daarom zo naar haar toe trekt, hoe raar het ook klinkt 🥲
7 maanden geleden
Reactie op Bloemke13
Zo gek, ik heb jarenlang bij Paul in de klas gezeten, hahaha het was altijd ...
Haha die zal niet voor Roos gaan dan, toch 😅😅
7 maanden geleden
Ik vind Paul en Oelinda dus echt sprekend op elkaar lijken, zouden in mijn ...
Ik denk dat hij denkt dat het publiek sympathie voor haar heeft omdat ze niet de knapste is van de groep/niet zo’n tuttebel is/beetje de outsider van de groep is en zich zo in goed daglicht bij het publiek wil zetten. Of is dit te slecht van mij gedacht? 🤔
Voor de verhaallijn natuurlijk ook leuk, dus misschien dat de producers hier inderdaad ook op aansturen.
7 maanden geleden
Reactie op Suzan86
Ik denk dat hij denkt dat het publiek sympathie voor haar heeft omdat ze ni ...
Zo had ik er nog niet over nagedacht, maar dat zou inderdaad ook best wel kunnen, het is en blijft reality tv 🙈