16 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb al alle versiering besteld op Temu😂. 2 augustus is ze jarig en dan gaan we een dagje met z’n 3e wat doen. 3 augustus vieren we het. Qua planning nog geen idee hoe. Ook staat er een cakesmash fotoshoot gepland! Cadeautje twijfel ik nog over wat… zo lastig

5 maanden geleden

Oeh eens denken. We willen het met opa’s en oma’s vieren. We hebben beetje bijzondere opbouw van de familie dus ik denk ook paar tantes en ooms. Mss verspreid want “bijzondere familie😆”. We willen het niet voor vrienden vieren want onze dochter krijgt er toch niks van mee en zelf vind ik kinder verjaardagen vermoeiend en niet leuk. Mss dat wat vriendinnen in die week langskomen. Dat is dikke prima Kdv, mwa er zijn traktaties maar ik vind dat vaak hoop goedkope dingen waar je niks mee doet. Mss leuke fruit traktatie? Haha als ik het zo lees voel ik me echt een grinch. Maar ze zal echt in het zonnetje gezet worden. Leuk een taart/cupcakes en lekker smikkelen, vlaggetjes. Cadeaus heb ik nog niet over nagedacht. Ik lees graag mee om een lijstje te maken haha. Misschien leuk idee voor anderen, vlaggetjes met naam van t kindje. Kan je elk jaar gebruiken 🥳 Wij hebben die voor haar geboorte gemaakt.

5 maanden geleden

Onze dochter is 23 Juli jarig en alles is al gepland tot de puntjes🫣 Wij vieren haar verjaardag 2 dagen (familie en vrienden apart) aangezien zij veel mensen in haar leven heeft. Wij doen een “cake smash” tijdens haar verjaardag met vrienden. Ik heb een cadeaulijst gemaakt (verlanglijst.online) voor mensen die iets willen kopen wat maisy echt leuk zou vinden En kwa cadeaus hebben wij dit (en nog wat kleine dingen erbij)

5 maanden geleden

Onze boy is 17 augustus jarig. Wij vieren het ook op deze dag. Alle belangrijke familie en vrienden worden uitgenodigd op deze dag. Dus het wordt een 'grote' verjaardag. Wij waren aan het denken om eventueel een ballenbak te kopen voor hem. Verder wordt die genoeg verwend. Bij de kinderopvang gewoon een kleinigheid met bellenblaas en misschien een koekje of cakeje. De dag erna zullen we lekker met ons 3tjes het na vieren. En diezelfde week vertrekken wij lekker op vakantie. Ik verheug mij heel erg op deze dag! Haal alles uit de kast, mag ook wel eens :)

5 maanden geleden

Reactie op Sineadx

Onze dochter is 23 Juli jarig en alles is al gepland tot de puntjes🫣 Wij ...
Cake smash met familie*

5 maanden geleden

Versiering staat klaar om te bestellen. Verder zullen we het vieren samen met familie en vrienden. Vrienden bij ons hebben ook allemaal een kleintje. En wil graag met zo een online cadeaulijstje werken, mensen hoeven zich er niet aan te houden maar als ze het lastig vinden is dat misschien makkelijk. En nog heel erg zoekende qua cadeaus 🙈

5 maanden geleden

Reactie op Sineadx

Onze dochter is 23 Juli jarig en alles is al gepland tot de puntjes🫣 Wij ...
Oeh heb je toevallig een betere foto van de loopfiets? Lijkt me ook leuk voor onze dochter🤗

5 maanden geleden

Reactie op stacey96

Oeh heb je toevallig een betere foto van de loopfiets? Lijkt me ook leuk vo ...
Jahoor dit is hem hij komt als het goed is deze week weer op voorraad, je hebt hem ook nog van topmark is dezelfde maar zonder handvat

5 maanden geleden

Reactie op Sineadx

Jahoor dit is hem hij komt als het goed is deze week weer op voorraad, je h ...
Dankjewel

5 maanden geleden

Wij vieren het met opa's, oma's, ooms en tantes. Er wordt versierd, een lekker ontbijt gemaakt, gezongen en hij krijgt een watermeloen taart (drie lagen watermeloen van groot naar klein met griekse yoghurt ertussen en besjes en stukjes mango op de zijkant). Voor de creche bak ik bananen pannekoekjes, laagje griekse yoghurt erop en een gezichtje van blauwe besjes en meloen. Qua cadeautjes pak ik de mega blocks in van mijn dochter die nu op zolder liggen haha. En hij krijgt haar eerste loopfietsje. Ik maak verder een lijstje voor familie die iets willen kopen en niet weten wat. Daar staat vanalles op: kleding, boekje, speelgoed (puzzel, bouw, creatief, open ended etc.), maar ze mogen ook iets van onze zolder komen halen of via marktplaats oid. Ik hou zelf van recyclen 🤗 Eind augustus is onze trouwdag, dus dan ga ik samen met mijn man iets leuks doen. Maar dat is dus niet gelinkt aan de eerste verjaardag van onze zoon. Daar had ik nog niet zo bij stil gestaan, maar ik vind het wel een leuke gedachte!

5 maanden geleden

- edit admin Micky - Reactie weggehaald, reclame maken voor eigen bedrijf is niet toegestaan op het forum

5 maanden geleden

Ben ik de enige loedermoeder die hier nog niet over heeft nagedacht? 🙈

5 maanden geleden

Wat is iedereen er vroeg bij, ik word door mn vriend voor gek verklaard dat ik er nu al mee bezig ben. Maaarr deze mama heeft op Temu al uitdeelzakjes voor op de opvang gekocht en die gaan we vullen met glow in the dark sterren, 3D sticker en wat lekkers (ntb). We gaan het vieren met vrienden en familie lekker groots en we laten een taart voor hem maken. Iedereen is vrij om te geven wat hij of zij wil, het uitpakken die dag zal hem meer waard zijn dan de inhoud er van gok ik 😎 Cadeau van papa en mama wordt waarschijnlijk zo een elektrische kinder auto waar die in kan zitten met afstandsbediening 😂

5 maanden geleden

Je bent er vroeg bij! Mijn ervaring van de eerste (en veel kleine kinderen in omgeving) zal ik hier met je delen: Verjaardag vieren we klein. Voor een kindje zelf zegt het niet zoveel en drukte is al snel overweldigend. Mijn ervaring is dat in ritme houden uiteindelijk een groter kado is dan teveel drukte aanhalen, omdat dat ontzettend veel vraagt van de kleine. Kado: leuke ideeën: Keukentje Loopfiets Watertafel Zandbak Schommel Kleurboek Kinetisch zand Klei Voorleesboekjes Geld Duplo Smartmax Veel hebben we al, dus ik denk dat hij vooral geld gaat krijgen Traktatie: Iets redelijk gezond wat kind zelf ook graag lust. Oudste trakteerde mini krentenbollen. Andere leuke ideeën: Knijpfruit Maisknabbels Rozijntjes Rijstwafel Stuk fruit met bijv Nijntje of DikkieDik erop Het maakt niet veel uit, kinderen vinden uitdelen al erg leuk. Ik hou van dingen die "op" gaan. Een klein kadootje klinkt enorm leuk, maar wat jij of jouw kindje geweldig vindt, is voor een ander het zoveelste rommeltje in huis. Veel belandt ongebruikt in de prullenbak en dat vind ik zonde. Qualitytime vinden we altijd belangrijk, plannen we niet specifiek in

4 maanden geleden

Zo'n cake smash is dat iets dat jullie zelf maken, of bestellen jullie dit?