10 Reacties

16 dagen geleden

Zou hij eventueel bij jullie op de kamer kunnen slapen? Dat geeft ons veel rust en slaap extra, omdat we haar alleen even uit haar ledikantje aan ons bed hoeven te pakken en troosten.

16 dagen geleden

Reactie op elifanders

Zou hij eventueel bij jullie op de kamer kunnen slapen? Dat geeft ons veel ...
Hij heeft de eerst paar maanden bij ons gelegen, maar wij werden wakker van elk geluidje 🙈 Toen in zijn eigen bed op zijn eigen kamer gedaan, wat al beter ging. Maar nu is hij snotverkouden, ontstoken ogen, tandjes die doorkomen, wss een sprongetje. Dus denk dat het daarom zo drama is. Maar merk aan mezelf dat ik er gewoon onrustig van wordt, omdat hij nu heel vaak komt. Gister wel even geprobeerd in ons bed, omdat wij het even niet meer wisten, maar dat was ook drama.

16 dagen geleden

Herkenbaar! Ik en m'n man hebben nu maar om de beurt "nachtdienst" om zo toch wat rust te krijgen. We zetten dan de babyfoon ook aan de kant van degene die nachtdienst heeft. Anders word ik ook steeds wakker van het scherm dat weer aan gaat. Werkt hier wel fijn. Als ik weet dat het mijn mans beurt is om voor de kleine te zorgen kan ik het ook makkelijker los laten en lig ik niet zo gespannen. Het blijft natuurlijk een uitdaging en de nachten dat het mijn beurt is ga ik soms met tegenzin tegemoet. (Hoe vaak zal ie wakker worden? Krijg ik hem weer in slaap?...) Ik hoop vooral dat onze kleine man z'n rust wel goed genoeg krijgt. 😅

16 dagen geleden

Reactie op kimpossible89

Herkenbaar! Ik en m'n man hebben nu maar om de beurt "nachtdienst" om zo t ...
Ja daarin ben ik dus ook heel eigenwijs, want ik heb dan wel weer liever de babyfoon aan mijn kant, ook omdat mijn man het niet altijd hoort 🙈

16 dagen geleden

Wij gebruiken gewoon geen babyfoon als we zelf ook boven in bed liggen, brengt alleen maar onwijs veel onrust,:. Je moederlijke instinct pikt sowieso ieder geluidje op en als ze echt wakker zijn dan laten ze zich wel horen, mijn ervaring is dat je met de babyfoon te snel naast het bedje staat, veel baby’s maken nou eenmaal geluid of huilen/schreeuwen af en toe in hun slaap (5min wachten en het is weer stil)… maar je moet natuurlijk doen wat goed voelt!

16 dagen geleden

Reactie op Renee1994

Hij heeft de eerst paar maanden bij ons gelegen, maar wij werden wakker van ...
En als je het bedje naast jullie bed zou zetten ipv in jullie bed laten slapen? Misschien dat dat nog verschil zou kunnen brengen. Ik had het in het begin ook heel erg, dat ik alles hoorde van mijn dochter, maar ben er nu aan gewend en slaap veel beter. Succes in ieder geval, hopelijk vind je een oplossing die bij jullie past 😊

16 dagen geleden

Ik herken dat wel, bij ons slaapt ze doorgaans prima maar in slechtere periodes sta ik ook echt op scherp. Ik lig dan echt in bed met m’n oren gespitst. Lekker ontspannen haha. Wij gebruiken thuis geen baby phone meer. We slapen op dezelfde verdieping en horen het wel als er wat nodig is. Dat geeft rust. Ik hoef niet elk geluidje te horen, ik word er ook alleen maar onrustig van.

16 dagen geleden

Babyfoon uitzetten zou al schelen denk ik? Wij gebruiken hem niet in de nacht. We liggen op dezelfde verdieping. Ondanks dat het een nieuwbouwhuis (en dus goed geïsoleerd) is en ik met oordopjes slaap hoor ik het echt wel als hij huilt. Maar de kleine geluidjes niet altijd en dat is dus precies goed :)

16 dagen geleden

Reden dat ik het niet gebruik, hoe handig het zou wezen 🤣 ben ik nog alertt

15 dagen geleden

Wij hebben een nachtstand op de babyfoon.. 1x op de uitknop drukken. Dan werkt de babyfoon als een zonder camera.. Dan hoor ik de beide meiden wel maar verder niets.