16 Reacties

één maand geleden

Als het echt DE naam is voor jullie dan zou ik het daarbij laten. Hoe voelt het als je haar hardop anders noemt nu? Dus de andere naam gebuikt, voelt dat alsof het niet bij haar past of alleen onwennig?

één maand geleden

Ik heb dit ook met mijn naam, een (vrouwelijke) influencer die ook ineens die naam heeft gegeven aan haar kind, vond ik heel even irritant maar bedenk dit: hoeveel mensen weten over 5 jaar nog hoe het (eerste) kind van een influencer heet? Weet jij nu de namen op te noemen van kinderen van bekende influencers van 5 jaar geleden? Denk dat het wel mee zal vallen allemaal en zou me er lekker niks van aantrekken. Als iemand vraagt: “oh van die influencer?” Dan zeg je gewoon “nee we hadden die naam al”. Klaarrrr, einde gesprek!

één maand geleden

Reactie op —M.M

Als het echt DE naam is voor jullie dan zou ik het daarbij laten. Hoe voel ...
ja beiden klinken hardop ok, we gaan haar nu een tijdje de andere naam geven om te kijken of dat gaat kloppen en anders maar bij t oude laten

één maand geleden

Reactie op C-24Baby

Ik heb dit ook met mijn naam, een (vrouwelijke) influencer die ook ineens d ...
heb je gelijk in.. het is nu heel vers maar dat zal wel wegzakken hoop ik. ik heb nog even om erover na te denken :)

één maand geleden

Wij hadden ook altijd al een naam voor een meisje, nu is er ook een influencer die (nu wel al eventjes terug) haar zoon ook die naam heeft gegeven, sindsdien hebben we die naam ook vaker terug zien komen. Wij hebben er nu voor gekozen om nog steeds voor die naam te gaan, maar het wel op een uniekere manier te schrijven zodat het nog wel ‘speciaal’ voor ons voelt☺️. Ook wij hebben getwijfeld, maar andere namen bleven toch niet hangen bij ons.

één maand geleden

Is het die van Enzo Knol? In dat geval denk ik: basisschoolkinderen en tieners kennen hem en die babynaam, de rest van de wereld echt niet!

één maand geleden

Ik zou me er niet door laten weerhouden. Zeker niet als jullie een dochter krijgen en de influencer een zoon heeft. Waarschijnlijk waait de “hype” wel weer over!

één maand geleden

For what it’s worth: ik ken precies nul mannelijke influencers, laat staan hun kinderen. Er zijn dus vast genoeg mensen die geen enkele link leggen met het kind van die influencer. Als het dé naam is krijg je vast spijt als je je hierdoor laat tegenhouden, de naam gaat immers levenslang mee!

één maand geleden

Ik heb niks met influencers en al helemaal niet hoe ze hun kinderen noemen.. het is nu wellicht een hype maar als je bevalt ben je ook weer zo'n 3 maanden verder. Als dit dé naam is en er geen sterke kandidaat tegenover staat qua naam zou ik het echt zo laten.. 💕

één maand geleden

Reactie op flesjewater

Is het die van Enzo Knol? In dat geval denk ik: basisschoolkinderen en tien ...
Mee eens! En voordat deze baby op de basisschool zit is enzo knol misschien allang weer ‘uit’. Ik vind het een mooie naam, lekker doen!!! 🩷

één maand geleden

Oké ik vermeld erbij dat ik 37 ben... Maar geen idee wie er influencers zijn en al helemaal niet wie Enzo Knol is 🤣🙈 Lekker de naam kiezen waaraan jij gehecht bent geraakt 🫶🏼

één maand geleden

Zo fijn al die nuchtere reacties van jullie 😂 Ik zat echt in zak en as, maar dit helpt wel te relativeren

één maand geleden

Ik snap je gevoel helemaal. Bij mijn eerste kind had ook een bekend persoon vlak ervoor haar kidn de naam gegeven die wij in ons hoofd hadden. Ik vond het niet eens erg dat er al meerdere kinderen zo heette, maar had echt het idee dat heel Nederland nu zou denken dat ik "geinfluenced" ben door die persoon en een naam kopieerde. Uiteindelijk heb ik nooit iemand überhaupt erover gehoord. En valt het, zoals de reacties hierboven vast mee. Zeker over een aantal maanden en na jaren zal je niets meer horen.

één maand geleden

Reactie op Totoro

Ik snap je gevoel helemaal. Bij mijn eerste kind had ook een bekend persoon ...
haha ja precies dat, alsof ik zelf niks kan verzinnen 😅 nou wat fijn hoe het bij jullie heeft uitgepakt!

één maand geleden

Niets meer aan doen. Influencers zijn geen onderdeel van jouw gezin. Je bent al 28wk over je buik aan het wrijven met die naam, waarom zou je dat opgeven en zo makkelijk? Laat juist zien hoe vastberaden je bent, influencers stellen geen drol voor in jouw mama hart. Niets is uniek, niets is perfect. Alles is al eens gedaan. 😘

één maand geleden

Reactie op LR87

Oké ik vermeld erbij dat ik 37 ben... Maar geen idee wie er influencers zij ...
Ik ben 27 en heb echt ff op google moeten kijken wie het is, nooit van gehoord😂