47 Reacties
5 maanden geleden
Jaa hier ook placenta aan de voorkant maar hij is al lekker bewegelijk vanaf week 16. Nu 26+5 weken en voel em bijna de hele nacht door soms zo hard dat ik er snachts wakker van word en slecht ervan slaap. Opzich fijn natuurlijk lekker levendig mannetje maar snachts zou soms fijn zijn als het iets rustiger is 🤣
5 maanden geleden
Hier ook een drukte maker, sinds week 16 voel ik haar al en ze schopt er flink op los. Mijn man kon dit in week 18 ook al voelen en je kan me buik ook zien bewegen. 👶🏼🙈
5 maanden geleden
Heel herkenbaar!! Onze kleine meid is ook mega druk!!! Voel haar vanaf 20 weken tot nu 28 weken elke dag heel veel
5 maanden geleden
Onze meid is ook heel druk, ben nu 25+4. Vannacht echt bijna niet geslapen. Voel haar soms de hele dag door, vraag me soms af of ze wel slaapt.. verloskundige zegt er moet een ritme in komen.. welk ritme??
Als ze echt gaat draaien dat voelt bijna onprettig en ze schopt soms echt hard 😬
5 maanden geleden
Ik voel m sinds deze week eindelijk regelmatig *23 w, plussize en placenta voorzijde*. Ik hoor al elke keer bij echo's dat hij kapot druk is en niet wil blijven liggen😅. Maar nu pas voel ik m en heb ik steeds gevoel alsof ik heel winderig ben maar dat is dus geen lucht dat is smurf😆😆 gek gevoel wel
5 maanden geleden
Hier een enorm druk ventje. Sinds 18 weken voelen we hem al 🥲 nu 27.3 weken en het is niet minder geworden 😂
5 maanden geleden
Zijn er meer dames die vooral de baby op hun zij voelen? Als ik namelijk op m’n zij lig (rechts en links) voel ik dr continu draaien en schoppen 😂 maar op m’n rug voel ik dr een stuk minder in vergelijking, m’n placenta ligt wel voor misschien daardoor?
5 maanden geleden
Reactie op Romyyyyyyy
Zijn er meer dames die vooral de baby op hun zij voelen? Als ik namelijk op ...
Volgens mij is dat wel standaard! Ze hebben net wat meer ruimte als je op je zij ligt dus daar maken ze dan ook gretig gebruik van 🤣. Las ook dat als je een keer minder voelt, je op je linkerzij moet liggen want dan voel je het beter!