47 Reacties

5 maanden geleden

Ik voelde ons mannetje met 16 weken, en vanaf die tijd ook echt non stop.. ‘s avonds is t meestal t drukste. Ik vind t alleen maar mooi maar soms begint t wel zeer te doen haha

5 maanden geleden

Yep! Ik heb ook een druk meisje. Sinds 19 weken voel ik haar en het gaat inderdaad non stop door 😂😂

5 maanden geleden

Reactie op Marloeskr

Ik voelde ons mannetje met 16 weken, en vanaf die tijd ook echt non stop.. ...
Hahah ja ik vind het ook wel gezellig! Maar inderdaad, geregeld een flinke stamp op m'n blaas of darm 🤣

5 maanden geleden

Hier hetzelfde! Vanaf week 18 al lekker druk, mijn vriend kan hem ook al lang voelen! Inwendige trapjes beginnen wel vervelend te worden haha 😂 Soms schrik ik er helemaal van op als ie ineens weer losgaat haha!

5 maanden geleden

Ons mannetje laat zich voelen sinds week 18 met placenta aan de voorkant. Inmiddels 27+2 en wordt echt in elkaar getrapt. Soms vraag ik me af of ie mama wel aardig vindt 😂

5 maanden geleden

Jaa mijn kleine meid is ook 24/7 in de weer met van alles en nog wat. Vooral als andere mensen praten is het echt niet te doen. Vergaderen is nu een hele bijzondere ervaring 😅

5 maanden geleden

Jaa hier ook placenta aan de voorkant maar hij is al lekker bewegelijk vanaf week 16. Nu 26+5 weken en voel em bijna de hele nacht door soms zo hard dat ik er snachts wakker van word en slecht ervan slaap. Opzich fijn natuurlijk lekker levendig mannetje maar snachts zou soms fijn zijn als het iets rustiger is 🤣

5 maanden geleden

Yes zeker weten! En mijn placenta zit vooraan. Voel t dus wel minder maar vaak wel de hele dag door en buik gaat idd alle kanten op en schopjes zijn al vanaf 18 weken voor zowel mij als mijn man voelbaar. 😊

5 maanden geleden

Hier ook een drukte maker, sinds week 16 voel ik haar al en ze schopt er flink op los. Mijn man kon dit in week 18 ook al voelen en je kan me buik ook zien bewegen. 👶🏼🙈

5 maanden geleden

Mijn kleine meid is ook heel bewegelijk voel haar al vanaf 19 weken elke dag. Placenta achter en mijn buik zie je gewoon bewegen. Soms ligt ze ook echt helemaal een kant op. Vraag me af of dat dan wel goed is. Dan lijkt mijn baarmoeder echt op een scheve rugbybal ofzo

5 maanden geleden

Ja! Hier ook, hoewel ik 27 weke ben...maar toen met 24 indd ook al super druk hahahaha

5 maanden geleden

Yep, heel herkenbaar. Ook al bij de eerste. En de regel druk in de buik, rustig eruit… nou die gold bij hem niet. Bij haar hopelijk wel 🤞🏻🤭

5 maanden geleden

Heel herkenbaar!! Onze kleine meid is ook mega druk!!! Voel haar vanaf 20 weken tot nu 28 weken elke dag heel veel

5 maanden geleden

Onze meid is ook heel druk, ben nu 25+4. Vannacht echt bijna niet geslapen. Voel haar soms de hele dag door, vraag me soms af of ze wel slaapt.. verloskundige zegt er moet een ritme in komen.. welk ritme?? Als ze echt gaat draaien dat voelt bijna onprettig en ze schopt soms echt hard 😬

5 maanden geleden

Ik voel m sinds deze week eindelijk regelmatig *23 w, plussize en placenta voorzijde*. Ik hoor al elke keer bij echo's dat hij kapot druk is en niet wil blijven liggen😅. Maar nu pas voel ik m en heb ik steeds gevoel alsof ik heel winderig ben maar dat is dus geen lucht dat is smurf😆😆 gek gevoel wel

5 maanden geleden

Ik schrik soms ook gewoon vd schopjes zo hard is het. En vannacht ook echt een pijnlijke plek in mn buik, denk van het schoppen ook.

5 maanden geleden

Hier een enorm druk ventje. Sinds 18 weken voelen we hem al 🥲 nu 27.3 weken en het is niet minder geworden 😂

5 maanden geleden

Zijn er meer dames die vooral de baby op hun zij voelen? Als ik namelijk op m’n zij lig (rechts en links) voel ik dr continu draaien en schoppen 😂 maar op m’n rug voel ik dr een stuk minder in vergelijking, m’n placenta ligt wel voor misschien daardoor?

5 maanden geleden

Reactie op Romyyyyyyy

Zijn er meer dames die vooral de baby op hun zij voelen? Als ik namelijk op ...
Volgens mij is dat wel standaard! Ze hebben net wat meer ruimte als je op je zij ligt dus daar maken ze dan ook gretig gebruik van 🤣. Las ook dat als je een keer minder voelt, je op je linkerzij moet liggen want dan voel je het beter!

5 maanden geleden

Reactie op Romyyyyyyy

Zijn er meer dames die vooral de baby op hun zij voelen? Als ik namelijk op ...
Ja als ik op mn linkerzij lig dat schopt ie steeds op de bank of bed. Want die voelt ie dan😅. Van de week had ik eerste keer dat ik een handje kreeg rechts