10 Reacties

16 dagen geleden

Ja hoor, leuke naam ook! Mijn voormalige buurvrouw heet Emmy. Ze is vrij kleine, stoere SEH arts en haar naam past zo goed bij haar als persoon!

16 dagen geleden

Je zou ook kunnen overwegen om Emma of Emmeline of iets dergelijks als officiële naam te geven en haar Emmy te noemen als roepnaam. Dan heeft ze opties als ze volwassen is.

16 dagen geleden

Zeker! Ik ken een Emmy en dat is inmiddels een volwassen vrouw, niks mis mee. Leuke naam👌

16 dagen geleden

Erg leuke naam! Ik ken ook een volwassen vrouw die Emmy heet en dat klinkt helemaal prima.

16 dagen geleden

Wij hebben Lizzy en Emily in vind Emmy ook geweldig zeker voor alle leeftijden goed! Een vriendin heet Maartje vind ik ook in die categorie vallen en helemaal prima als volwassene

16 dagen geleden

Het kan, genoeg namen die een beetje meisjesachtig zijn voor volwassen vrouwen. Zelf zou ik Emmy als koosnaam doen, en Emily doen als roepnaam.

15 dagen geleden

Zeker. Ik ken een volwassen vrouw die Emmi heet en vind dat het prima kan.

15 dagen geleden

Mijn schoonzus heet Emmy en heb geen een seconde gedacht wat een kinderachtige naam. Dus ik vind het gewoon kunnen !!

15 dagen geleden

De zus van mijn oma heette Emmy. Ik denk bij deze naam juist meer aan een volwassen iemand dus zeker niet kinderachtig.

15 dagen geleden

Yes, zeker! Mijn hele lieve schoonmoeder heet zo 🤗