17 Reacties

één maand geleden

Ik had 2 x een lege vruchtzak, was al gezegd waarschijnlijk foute boel, 3e echo vruchtje met kloppend hartje. Je bent gewoon te vroeg denk.

één maand geleden

Ik had 2 x een lege vruchtzak, was al gezegd waarschijnlijk foute boel, 3e ...
Laten we het zeker Hopen ! Bedankt voor je reactie

één maand geleden

Hetzelfde gehad! Met 5+2. 10 dagen later een prachtig hartje zien kloppen 🥰🥰

één maand geleden

Dit heb ik ook gehad met 7+6 weken, dus dat klopte helemaal niet en is ook een miskraam geworden. Bij jou kan het volgens mij nog alle kanten op gaan, omdat je nog heel vroeg bent. Maar snap wel dat je hier onzeker van wordt. Hopelijk heb je over 10 dagen beter nieuws!

één maand geleden

Reactie op Liselotje94

Dit heb ik ook gehad met 7+6 weken, dus dat klopte helemaal niet en is ook ...
Ja dat hoop ik ook

één maand geleden

Oeh wat schrikken he!! Zelf ook meegemaakt deze ronde. Inmiddels 3 miskramen gehad. 30 april nieuws leeg vruchtzakje. 10 dagen later opnieuw echo.. nu gevuld vruchtzakje en zelfs kloppend hartje gezien. Qua grootte ook precies de termijn die het moest zijn. Hopelijk heb jij over 10 dagen ook beter nieuws fingers 🤞

één maand geleden

Ik heb dit bij mijn eerste zwangerschap gehad. Dat is helaas niet goedgekomen. Officieel heet het een windei, waarbij de vruchtzak ontwikkelt maar het embryo niet. Ik hoor ook vaak verhalen dat er twee weken later toch iets zit, dus hoop erg voor jou dat dat zo zal zijn. Heel veel liefs en sterkte, die onzekerheid is moeilijk! Ik hoop dat het goed uitpakt ❤️

één maand geleden

Ik had dit ook week later een embryo met hartslag dus geef de moed nog niet op ❤️

één maand geleden

Reactie op Liefsvan

Ik had dit ook week later een embryo met hartslag dus geef de moed nog niet ...
Jazeker Positief Blijven , bedankt

één maand geleden

Reactie op stelk

Ik heb dit bij mijn eerste zwangerschap gehad. Dat is helaas niet goedgeko ...
Hoe ver zwanger was jij Toen ? Bedankt

één maand geleden

Reactie op MSg1204

Oeh wat schrikken he!! Zelf ook meegemaakt deze ronde. Inmiddels 3 miskrame ...
Jazeker hoop ik ook , lees wel veel Dat lege zakje conclusie vroege echo kan zijn, waardoor je alleen vruchtzakje ziet

één maand geleden

Hier vandaag ook met 7+2 een lege vruchtzak. Woensdag terug komen, maar ik moet er vanuit gaan dat dit een miskraam is.

één maand geleden

Ik had exact hetzelfde rond dat termijn. Er waren soort kinddelen te zien. Je mag mij een berichtje doen als je wilt?

één maand geleden

Dit is echt heel normaal. Voor jou idee bij 7+3 was mijn baby in het zakje 1cm groot en hebben ze echt moeten zoeken. Bij 5 weken zagen ze bij mij ook alleen een zakje. De baby die erin zat zou toen ongeveer rond de 0,5 cm groot zijn. Zoals de echoscopist het zei dat is zoeken naar een speldenknopje in een hooiberg. Dat kan dus idd nog alle kanten op gaan. Mijn zoon zagen ze bij 6 weken alleen door het hartslagje, bij 8 weken konden ze hem niet vinden. Dus ze zeiden een miskraam omdat ik ook veel bloed verloor. Bij 10 weken controle of alles weg was stuiterde hij door het beeld heen.

één maand geleden

Reactie op wonder nummer 3

Hoe ver zwanger was jij Toen ? Bedankt
Bij de eerste echo ruim 6 weken. Bij 8-9 weken was het nog steeds leeg.

één maand geleden

Reactie op Miloutje

Dit is echt heel normaal. Voor jou idee bij 7+3 was mijn baby in het zakje ...
Ohhh dit is wel weer fijn om te lezen 😊 super bedankt

19 dagen geleden

Hallo Allemaal Bedankt voor jullie reacties .. vandaag 2e echo met een vruchtje erin van 7 mm en een goed kloppend Hartje 6 weken 3 dg ( opgelucht en Blij..