19 Reacties

5 maanden geleden

Jaa maar zonder baby natuurlijk!

5 maanden geleden

Reactie op babyislief

Waar ga je naar toe? 😄

5 maanden geleden

Oh zeker, elk jaar naar dominator. Afgesproken met oma dat ze elk jaar oppast. En hopelijk naar X-Qlusive Holland 😍

5 maanden geleden

In augustus naar een concert, kleine is dan al 7 maanden dus oma kan dan prima oppassen!

5 maanden geleden

Ik ben op 5 mei naar het Amsterdams verbond geweest. In november naar Goldband!

5 maanden geleden

Yes dit weekend naar Das Festival (baby blijft bij opa en oma slapen en ik moet gaan kolven op het festival...dat wordt ook een interessante ervaring 🤣) En in juli naar Guilty Pleasure festival. 🥳

5 maanden geleden

Over een kleine 3 weken naar Bruce Springsteen in Milaan! Veel zin in, maar vind het ook heel lastig om mijn baby achter te laten🥺

5 maanden geleden

Reactie op babyislief

Ach, daar is een draagzak toch voor?😂

5 maanden geleden

Wij hebben Defqon en VWAB festivals gepland staan en hopelijk in de winter ook nog iets. Kijk er al zo ontzettend naar uit 🥳 En ons zoontje mag bij oma logeren, super spannend maar ook zo leuk. Oma is er nu al mee bezig (wat ze in huis moet halen etc)

5 maanden geleden

Zeker! In september naar Hullabaloo🥳 al geregeld dat oma oppast 😃 verder misschien nog wel een x naar een feestje in de buurt maar nog niks concreets.

5 maanden geleden

Reactie op Kippie89

Over een kleine 3 weken naar Bruce Springsteen in Milaan! Veel zin in, maar ...
Ohja, en in juni naar Guus Meeuwis

5 maanden geleden

In juli naar Coldplay in Düsseldorf met mijn vader! Kleine dame blijft bij haar papa 🥳🥳

5 maanden geleden

De eerste paar afgezegd omdat m’n bekken t nog niet aan kunnen😭😭! Doel is nu een dagje zwarte cross, maar ik vrees ervoor….

5 maanden geleden

Nog niks gepland maar hoop einde vd zomer of in iedergeval voor het nieuwe jaar nog een goed techno feestje te kunnen pakken 😎 Meer technoliefhebbers? Wel harde techno hihi

5 maanden geleden

Reactie op Karloempia

Yes dit weekend naar Das Festival (baby blijft bij opa en oma slapen en ik ...
Ohh hoe ga je dat doen? In de EHBO tent? Veel plezier 🥳🥳

5 maanden geleden

In juli naar Tomorrowland, hele weekend 2. Onze dochter is dan 5 maanden en slaapt bij opa en oma. Vind t wel spannend gelijk ‘zo lang’ weg, maar heb er ook weer even zin in.

5 maanden geleden

Reactie op herderbloem

Ohh hoe ga je dat doen? In de EHBO tent? Veel plezier 🥳🥳
Dankjewel! Fingers crossed voor mooi weer dit weekend 🤞🏽. Ja ik ga bij de EHBO kolven. Ze hebben er ook een koelkastje etc. (Niet dat ik mijn melk kan bewaren 🤣 maar fijn dat die optie er is)

4 maanden geleden

Mag ik gebruik maken van dit topic om te vragen wat we dragen op festivals? Door mijn nieuwe lichaam schuren mijn benen ontzettend en kan ik dus geen korte broek aan. Ik ga volgende maand naar dominator en de kans is dus groot dat het warm is.

4 maanden geleden

Mag ik gebruik maken van dit topic om te vragen wat we dragen op festivals? ...
Een net iets langer korte broek die over die schuurplekken heen komt? Ik doe zelf altijd een jurkje met een bikershort eronder als het warm is. En anders meestal een lange broek en met hoe dar voorjaar hier nu was, zou die lange broek ook zomaar kunnen op dominator😂. Er zijn ook allerlei middeltjes wat zou kunnen werken tegen schurende benen maar daar heb ik geen ervaring mee. Alvast veel plezier op Dominator😍. Daar hoop ik volgend jaar weer heen te gaan