19 Reacties
5 maanden geleden
Oh zeker, elk jaar naar dominator. Afgesproken met oma dat ze elk jaar oppast. En hopelijk naar X-Qlusive Holland 😍
5 maanden geleden
Ik ben op 5 mei naar het Amsterdams verbond
geweest. In november naar Goldband!
5 maanden geleden
Yes dit weekend naar Das Festival (baby blijft bij opa en oma slapen en ik moet gaan kolven op het festival...dat wordt ook een interessante ervaring 🤣)
En in juli naar Guilty Pleasure festival. 🥳
5 maanden geleden
Reactie op babyislief
Jaa maar zonder baby natuurlijk!
Ach, daar is een draagzak toch voor?😂
5 maanden geleden
Wij hebben Defqon en VWAB festivals gepland staan en hopelijk in de winter ook nog iets. Kijk er al zo ontzettend naar uit 🥳 En ons zoontje mag bij oma logeren, super spannend maar ook zo leuk. Oma is er nu al mee bezig (wat ze in huis moet halen etc)
5 maanden geleden
Reactie op Karloempia
Yes dit weekend naar Das Festival (baby blijft bij opa en oma slapen en ik ...
Ohh hoe ga je dat doen? In de EHBO tent? Veel plezier 🥳🥳
5 maanden geleden
In juli naar Tomorrowland, hele weekend 2. Onze dochter is dan 5 maanden en slaapt bij opa en oma. Vind t wel spannend gelijk ‘zo lang’ weg, maar heb er ook weer even zin in.
5 maanden geleden
Reactie op herderbloem
Ohh hoe ga je dat doen? In de EHBO tent? Veel plezier 🥳🥳
Dankjewel! Fingers crossed voor mooi weer dit weekend 🤞🏽. Ja ik ga bij de EHBO kolven. Ze hebben er ook een koelkastje etc. (Niet dat ik mijn melk kan bewaren 🤣 maar fijn dat die optie er is)
4 maanden geleden
Mag ik gebruik maken van dit topic om te vragen wat we dragen op festivals? Door mijn nieuwe lichaam schuren mijn benen ontzettend en kan ik dus geen korte broek aan. Ik ga volgende maand naar dominator en de kans is dus groot dat het warm is.
4 maanden geleden
Mag ik gebruik maken van dit topic om te vragen wat we dragen op festivals? ...
Een net iets langer korte broek die over die schuurplekken heen komt? Ik doe zelf altijd een jurkje met een bikershort eronder als het warm is. En anders meestal een lange broek en met hoe dar voorjaar hier nu was, zou die lange broek ook zomaar kunnen op dominator😂. Er zijn ook allerlei middeltjes wat zou kunnen werken tegen schurende benen maar daar heb ik geen ervaring mee. Alvast veel plezier op Dominator😍. Daar hoop ik volgend jaar weer heen te gaan