204 Reacties
8 maanden geleden
This is my time to shine 😅
Eerst de temperatuur opmeten, dat zorgt hier direct voor persdrang en/of het loslaten van lucht.
Anus stimuleren door de anus in draaiende bewegingen te aaien met een doekje tot de baby gaat persen. Dit een paar keer herhalen.
De baby zachtjes zittend “bouncen” ter verlichting van de krampjes.
8 maanden geleden
Dag 5 had mijn kleine hele erge buikkrampen: ze heeft 2 uren ‘s nachts ontroostbaar gehuild. Dag 6 begonnen met infacol en op dag 8 geen ontroostbaar kindje meer!
Voor ons echt een wondermiddel, maar ik hoor ook vaak dat het niet bij iedereen werkt, kwestie van proberen dus
8 maanden geleden
Eerste paar dagen had onze zoon (nu 2weken oud) hele erge krampjes en was erg ontroostbaar. We hebben toen zelf onderzoek gedaan en in overleg met vk kwamen we op sab simplex uit, besteld via bol en volgende dag was al in huis. Het werkt voor onze zoon tot nu toe goed. Helemaal weg zijn de krampjes niet maar heeft wel stuk minder vaak op een dag afhankelijk van zijn drink gedrag. Ik had wel begrepen dat de piek nog wel kan gaan komen tussen 6 a 8 weken. Ben benieuwd of de druppels daarmee ook blijven ondersteunen.
8 maanden geleden
Onze kleine meid had er helaas ook zo een last van. Als ze kramp had was ze ook 2 uur ontroostbaar, wat voelde wij ons machteloos om je kind zo een pijn te zien hebben zeg!
Wij zijn gestart met infacol en hebben nu echt een ander kind.. drinkt beter, soms een halfuurtje kramp, maar dit hoort erbij. Voel me in iedergeval niet meer machteloos en ze kan het nu 'kwijt' als het dwars zit.
8 maanden geleden
Reactie op Kirrx
Onze kleine meid had er helaas ook zo een last van. Als ze kramp had was ze ...
Van infacol had ik nog niet gehoord! Is dat vergelijkbaar met sab simplex?
8 maanden geleden
Reactie op Doorenroosje4
Van infacol had ik nog niet gehoord! Is dat vergelijkbaar met sab simplex?
Wij gebruiken Sab Simplex op aanraden van Consultatiebureau. Wij gaan ook starten met Nutrilon Omneo. We hebben ook probiotica geprobeerd maar daar kreeg ze continue krampen van, onwijs sneu!
8 maanden geleden
Na 14 weken Orthica Orthiflor Start Probiotica kreeg ik van m’n kraamzorg te horen !
8 maanden geleden
Ik merk ook al verschil.. er zijn nog wel krampjes maar ze scheet ze meer weg met wat gekreun dan echt die huilbuien! Zo fijn
8 maanden geleden
Wij hebben echt alles al geprobeerd, infacol dat werkte nauwelijks, pro biotica lijkt na ruim 3 weken ook mog niks te verminderen, we zijn bij een osteopaat geweest en die kon geen bijzonderheden vinden op wat spanning in z'n onderrug na, we zijn nu een week bezig met Sab simplex maar ook nog geen merkbaar verschil. Andere voeding is volgens het CB niet nodig (hij heeft maar 1 a 2 keer per dag last van krampjes en z'n ontlasting is wel goed). Al is het maar 1 a 2 keer per dag, als hij last heeft is hij zo overstuur en dat is zo sneu. Heeft iemand nog een tip? Het enige wat lijkt te werken is een kruikje en bij ons liggen maar dat maakt de pijn niet minder
8 maanden geleden
Reactie op Babyfebruari
Wij hebben echt alles al geprobeerd, infacol dat werkte nauwelijks, pro bio ...
Wij zijn over op Nutrilon Omneo in combinatie met Sab Simplex. Het lijkt wat minder te worden maar we zijn pas net begonnen dus ben benieuwd hoe t komende dagen gaat🍀
8 maanden geleden
Reactie op Niesje xx
Wij zijn over op Nutrilon Omneo in combinatie met Sab Simplex. Het lijkt wa ...
Hopelijk helpt het! Het is zo zielig voor die kleintjes