477 Reacties
6 maanden geleden
Hoi! Ik ben Roos, ben 31 december uitgerekend, ben getrouwd en had in februari een bbz, helaas. Nu gelukkig alweer zwanger!
6 maanden geleden
Hej! Iedereen gefeliciteerd!
Hier een positieve zwangerschapstest van clear blue, woensdag is pas m'n nod.
Ik vind dat ik dus al best vroeg positief test. Heb al een dochtertje van bijna 5jr. (Daar kwamen we toen pas achter met 7wkn zwangerschap)
Nu duren deze weken dus echt heeel lang🫣.
6 maanden geleden
Ja... Heel voorzichtig aan hier ook goed nieuws.. Ben charlotte,getrouwd, 35, zoontje van 3, hiervoor 2 miskramen met lange nasleep gehad... We hopen al bijna 2 jaar op een kindje. Nu zwanger dmv letrozol.
Durf dus bijna niet te hopen, maar doe 't toch 🍀🙏❣️
6 maanden geleden
Ik sluit mij ook voorzichtig aan, in ronde 10 voor het eerst een positieve test in handen. Mijn man en ik zijn beide 32 en het is ons eerste kindje. Na 3 dagen op rij positief te testen durf ik het nu te gaan geloven.
6 maanden geleden
Hey ik ben Sanne, 31 jaar.
Vorig jaar november voor t eerst zwanger geraakt. Helaas mocht het niet zo zijn en kreeg ik een miskraam in januari.
Vandaag NOD en direct getest. Hopelijk gaat alles nu wel zoals het hoort en goed goed.
Merk vooral onzekerheid en spanning bij mezelf, gemengd met enorme blijdschap!
Mijn uitgerekende datum is 30 december.
6 maanden geleden
Hi dames!
Ik ben Pleuni 25 jaar en 3 positieve testen verder🥹
30 december is de uitgerekende datum voor ons 🍀🤞🏼
6 maanden geleden
Hey girls! Ik ben rond december uitgerekend, maar natuurlijk een realistische kans dat het begin januari wordt dus ga deze groep ook volgen!
Vorige maand een miskraam gehad bij ongeveer 6 weken, nu alweer raak. Zit nu op 4+3. Hopen dat nu wel goed gaat 🤞🏼
6 maanden geleden
Hoiii, ik ben Ruby en ben 36 jaar. We zouden deze maand een IUI traject beginnen na een jaar proberen en na vorig jaar eind april een vasocasostomie en begin januari een MK. Ik heb denk ik al 10 testen gedaan en allemaal positief 🙏🏼 de uitgerekende datum volgens de app zal 01 januari zijn 😬
6 maanden geleden
Reactie op Rubyb
Hoiii, ik ben Ruby en ben 36 jaar. We zouden deze maand een IUI traject beg ...
Gefeliciteerd met de zws. Gaan we tegelijk op, hier ook 1 januari.
6 maanden geleden
Hee! Ik ben voor de eerste keer zwanger van onze eerste. Uitgerekende datum is +/- 29 december. Wel gepland maar niet verwacht ronde 1 zwanger te raken, daar zijn we ook erg dankbaar voor 🙏🏻 nu hopen we van harte dat alles goed gaat. We gaan in mei nog een maand op reis, en meteen de dag nadat we terugkomen hebben we onze eerste echo bij 10+3 week. Spannend dus! Heb verder weinig klachten, behalve bandenpijn. Licht zeurende kramp, dat voelde ik al vrij snel na mijn ovulatie.