63 Reacties

15 dagen geleden

Ik heb deze kraskaarten gekocht, super leuke reacties op gehad!

15 dagen geleden

Wij hadden bij onze eerste zwangerschap blauwe tasjes gekocht toen we op vakantie waren in Griekenland, hier hadden we de rompertjes in ingepakt met de maand en mei 2022 erop! Ze dachten dat ze een souveniertje kregen maar het was een ander leuk nieuwtje 🥰🙏🏼

15 dagen geleden

Reactie op Esmée Chevanna

Ik heb deze kraskaarten gekocht, super leuke reacties op gehad!
wat leuk! waar heb je die gekocht?

15 dagen geleden

Reactie op Jan777

wat leuk! waar heb je die gekocht?
Kwam ze op bol.com tegen😊

15 dagen geleden

Voor mijn ouders heb ik deze 'etiketten' besteld. Ze zijn nu op vakantie en ik geef ze een 'welkomthuiscadeau', namelijk een heel bijzondere fles wijn met deze sticker er dan op natuurlijk!

15 dagen geleden

Ik ben daar dus ook over na aan het denken. Ik wil het mijn schoonouders het eerste vertellen op vakantie in Italië. Ik zag ook iets over gepersonaliseerde tijdschriften voor mijn schoonvader zou ik iets met je mag weer komen klussen willen doen. Maar de flessen wijn met bedrukking zijn ook weer leuk. Ik wil altijd graag enorm uitpakken met dingen als dit zeker omdat het hun eerste kleinkind is. Dus toffe ideeen zijn zeker welkom! Vind dit nog te karig ofzo 😂

14 dagen geleden

Reactie op Soof1996

Voor mijn ouders heb ik deze 'etiketten' besteld. Ze zijn nu op vakantie en ...
Super tof deze!!!!

14 dagen geleden

Mijn zoontje van bijna 2 krijgt een T-Shirt waar het op staat. Voor 3 euro op vinted gescoord 😎🤩

14 dagen geleden

Reactie op Soof1996

Voor mijn ouders heb ik deze 'etiketten' besteld. Ze zijn nu op vakantie en ...
Heey wat een leuk idee!! Waar heb je deze van?

14 dagen geleden

Wij vertellen het onze familie (mijn en zijn ouders + oma’s) op de 1e verjaardag van onze dochter. Ik ben dan 8+4 en hebben de dinsdag ervoor onze eerste echo gepland staan. familie eet bij ons. We laten tijdens het eten nog een laatste cadeautje uitpakken, een trui met daarop ‘big sis’.

14 dagen geleden

Reactie op Eef2025

Heey wat een leuk idee!! Waar heb je deze van?
Van hippe-geboortekaartjes.nl Heb je ook veel andere leuke dingen!

14 dagen geleden

Wij willen het ook op graag op een leuke manier vertellen, maar voor nu willen we het vooral gewoon heel graag vertellen 🤣🤣🤣🤣 hoe maakt me niet uit, ik wil t vertellen haha maar ben vandaag pas 4 wkn

14 dagen geleden

Ik heb wijn etiketten 5 stuk’s en kraskaarten

14 dagen geleden

Na mijn vorige bericht kreeg ik nog een andere ingeving! Ik denk dat ik fotoboekjes laat maken van foto’s met de schoonfamilie en leuke uitjes, vakanties etcetera. En daarin de zwangerschap bekend ga maken op een leuke manier door middel van een soort van rode draad en de aanvulling daarop!

13 dagen geleden

De vorige keer had ik deze doosjes gemaakt 🤍 maar helaas miskraam geworden dus voelt nu beetje gek om weer helemaal uit te pakken. Zat te denken om de echo op een taartje te laten zetten of misschien op fles wijn plakken. ☺️ De doosjes hebben ze natuurlijk nog dus die mogen weer uit de kast!

13 dagen geleden

Wij gaan binnenkort uit eten met mijn ouders, broer en schoonzus, en we hebben het restaurant gevraagd om in plaats van het eerste gerecht, beschuit met roze en blauwe muisjes te serveren. Ben zo benieuwd naar de gezichten! Ik ben dan bijna 6 weken

13 dagen geleden

Bij me eerste zwangerschap hebben we het verteld via onze honden. Hadden baby schoonen aan de halsband van een van hun gedaan en gewacht totdat me schoonouders het zagen 🤭. Bij me schoonzus met een leuke romper toen. De rest gewoon een berichtje gedaan en mijn ouders persoonlijk vertelt (me vader is van lekker duidelijk zeg maar en me moeder wist het al de dag van de positieve test). Gisteren hebben we de tweede zwangerschap bekend gemaakt bij me schoonouders via een Shirt die mijn zoontje droeg waar op staat : " only child (doorkruist) Big Brother ". En mijn schoonzus gaan we nu een boekje geven " Bobbie word grote Broer". ☺️ Tot nu toe erg leuke en enthousiaste reacties gehad van iedereen bij allebei zwangerschappen 👣

13 dagen geleden

Wij hebben deze koffertjes besteld! We gaan zeggen dat ons Moederdagcadeau te laat bezorgd wordt en dan een week later (na hopelijk een goede 8 weken echo) geven😊 Ze denken dan dus dat we verlate Moederdag-cadeautjes komen brengen😁

13 dagen geleden

Bij de eerste hadden we een rompertje met mijn opa kan alles maar mijn oma doet alles. En een puzzel met hoera ik ben zwanger. De rest hebben we het gewoon verteld. Voor deze zwangerschap hebben we een kaart van temu gekocht waar de echo in kan. En we hebben voor moederdag een kaart laten maken door onze dochter met een gedichtje er in en dikke kus en knuffel grote zus en baby vd Berg. Ze heeft ook nog een shirt met grote zus van de prenatal! 🫣😂

13 dagen geleden

Reactie op sharina vd Berg

Bij de eerste hadden we een rompertje met mijn opa kan alles maar mijn oma ...
Deze kaart