29 Reacties

5 maanden geleden

Hoi hoi, hier ook onverwacht maar zeer welkom. 4 jaar samen volgende week trouwen en nu ineens in verwachting. 🫣

5 maanden geleden

Ik snap je helemaal! Ik ben nogbezig met school en wolde eigenlijk wachten tot ik klaar ben(wel al bijna klaar) omdat ik met mijn eerste onverwacht zwanger was geraakt. We waren al een jaar aan het proberen zonder resultaat (ook geen vroege abortus etc). Zou in februari starten met een opleiding en met de feestdagen niet voorzichtig geweest en toen half januari er achter gekomen dat ik zwanger was. Het was niet handig en ben toch gestart met mijn opleiding. Wat vertraging opgelopen en hopelijk toch snel klaar

5 maanden geleden

Heyy hier ook weet sinds een weekje dat ik zwanger ben wonen nog niet samen inverband geloof (vooral door gelovige familie dan )en zouden eind juli trouwen enorm eng hoe dit nu te vertellen, ook was ik helaas niet heel gezond bezig tot me overtijd veel shisha gedaan :(

5 maanden geleden

heey, ja hier ook onverwacht, maar we zijn pas half jaar samen 🫣 Ik weet pas een week en ben heel bang hoe dat verder zal zijn.

5 maanden geleden

Reactie op ReyhannA

Heyy hier ook weet sinds een weekje dat ik zwanger ben wonen nog niet same ...
Ik heb ook gewoon gerookt en gedronken tot ik er achter kwam! Wij zijn vorig jaar even uit elkaar geweest en en zijn nu weer samen.. ben heel bang dat onze families het te vroeg gaan vinden of onverstandig:( maar wij zijn in totaal al 5 jaar samen en willen hier echt voor gaan.. het is heel dubbel allemaal. Ik snap dat het eng is om te vertellen!!! Is er misschien iemand die je kan helpen dit nieuws te breken naar je ouders?

5 maanden geleden

Reactie op SchefferWennekes1990

Hoi hoi, hier ook onverwacht maar zeer welkom. 4 jaar samen volgende week t ...
Aaah een mooi cadeautje! Gefeliciteerd!!!

5 maanden geleden

heey, ja hier ook onverwacht, maar we zijn pas half jaar samen 🫣 Ik weet p ...
Ja lastig he...is de vader van je kindje er wel blij mee? En jij?

5 maanden geleden

Reactie op preggoo123

Ik heb ook gewoon gerookt en gedronken tot ik er achter kwam! Wij zijn vori ...
Eerst Gefelicteerd, denk toch even te wachten op de bruiloft daarna een weekje vakantie en dan pas het stress moment te hebben :D ben dan wel ondertussen 16/17 weken dus hoop dat het daarvoor nog een beetje te verbergen is

5 maanden geleden

Reactie op preggoo123

Aaah een mooi cadeautje! Gefeliciteerd!!!
Gefeliciteerd ❤️❤️

5 maanden geleden

Reactie op preggoo123

Ja lastig he...is de vader van je kindje er wel blij mee? En jij?
Ja hoor ik ben wel blij, probleem is dat hij wil op dit moment nog niks horen en gelooft die niet, ben ik beetje alleen met alles maar ben wel strong 💪🏽. Is wel moeilijke tijd voor ons op dit moment.

5 maanden geleden

Ja hoor ik ben wel blij, probleem is dat hij wil op dit moment nog niks ho ...
Heel lastig inderdaad mijne is ook nog beetje in ongeloof hij had nog zoveel plannen voor zich met dat we samen zouden reizen eerst paar jaar maar is er wel blij mee hopelijk na paar weekjes bij de echo dat het echt binnen gaat komen (ook voor mij trouwens allemaal beetje onwerkelijk )

5 maanden geleden

Reactie op preggoo123

Ik heb ook gewoon gerookt en gedronken tot ik er achter kwam! Wij zijn vori ...
Jij misschien al een idee hoe dit aan de familie te vertellen of wanneer

5 maanden geleden

Reactie op ReyhannA

Jij misschien al een idee hoe dit aan de familie te vertellen of wanneer
Ik twijfel heel erg of ik moet wachten op de eerste echo 14 juni of dat ik het daar voor al vertel..

5 maanden geleden

Reactie op ReyhannA

Heel lastig inderdaad mijne is ook nog beetje in ongeloof hij had nog zovee ...
De mijne ook hoor, hij wilde een kindje gewoon goed plannen en nu komt het onverwachts. Hij is dit nog aan het verwerken en vind het heel spannend allemaal. Maar ik denk dat het voor ons als aanstaande mama's niet anders is

5 maanden geleden

Reactie op preggoo123

Ik twijfel heel erg of ik moet wachten op de eerste echo 14 juni of dat ik ...
Alles gaat opeens allemaal zo snell 😅

5 maanden geleden

Reactie op ReyhannA

Alles gaat opeens allemaal zo snell 😅
Jaaa echt he, heb jij de eerste echo al gehad of gepland? En wanneer ben je uitgerekend?

5 maanden geleden

Reactie op preggoo123

Jaaa echt he, heb jij de eerste echo al gehad of gepland? En wanneer ben je ...
Nee nog niet, ik denk eind deze maand even inplannen uitgerekend op 12 jan als het goed is en jij

5 maanden geleden

Hier ook ongepland zwanger, nog niet heel lang bij elkaar en een vriend die van juli tot januari op uitzending gaat.. 🙃 ik ben 2 januari uitgerekend hij mag gelukkig wel wat eerder terug komen maar een ideale situatie is zeker anders.

5 maanden geleden

Reactie op Ellí

Hier ook ongepland zwanger, nog niet heel lang bij elkaar en een vriend die ...
Ooooh meen je !! Je moet dus bijna de hele zwangerschap alleen doen :( heb je het al aan iemand verteld ?

5 maanden geleden

Bij ons ook onverwacht, iniedergeval veel sneller dan gedacht! Begin volgende maand met een nieuwe baan en voel me best wel schuldig dat ik het moet gaan vertellen en over paar maanden met verlof moet.. maarja het is maar zo. Ben iniedergeval heel erg blij met onze kleine 👶🏼🤍