37 Reacties

5 maanden geleden

Ik zou die link nooit gelegd hebben, leuke naam!

5 maanden geleden

In mijn omgeving wordt het woord Yoni inderdaad gebruikt als vrouwelijk geslachtsdeel.

5 maanden geleden

Toen ik het zag dacht ik gelijk aan yoni van het vrouwelijke geslachtsdeel. Ik snap dat je gehecht bent aan de naam maar ik zou er zeker goed over nadenken. Aangezien het bij mij het eerste was wat er in mij op kwam bij het zien van de naam

5 maanden geleden

Ik ken het merk en het woord, maar zeker met de J zou ik die link niet zo snel leggen. Ik hsd een klasgenootje dat zo heette en link haar ook niet met het maandverband hahaha. Evt kan je het ook uitspreken als Djoni? Dat deden veel mensen bij haar ook en dan moest ze ze verbeteren🫣 Ik vind het een hele leuke, lieve en tegelijk stoere naam voor klein meisje en volwassen vrouw 😊

5 maanden geleden

En joani? Dat je de a toevoegt?

5 maanden geleden

Ik legde inderdaad ook meteen de link met Yoni. In mijn omgeving wordt dit ook gebruikt als naam voor vagina. 😔

5 maanden geleden

Ik ken dit totaal niet als geslachtsdeel of maandverband , leg de link niet. Ken hier ook meiden en jongens met die naam.

5 maanden geleden

Ik dacht wel meteen aan maandverband merk eerlijk gezegd. Misschien Joanie oid?

5 maanden geleden

Ik dacht heel eerlijk ook gelijk aan het maandverband, Sorry😔

5 maanden geleden

Ik dacht ook meteen aan Yoni idd……🫣

5 maanden geleden

Mijn maandverband heet Yoni

5 maanden geleden

Ik denk wel meteen aan het maandverbandmerk inderdaad..

5 maanden geleden

Mijn beste vriendinnetje op de middelbare school heette Joni (spreek uit als djoni) en ik heb die link nooit gelegd 🙂 Doe wat goed voelt, als jullie de naam mooi vinden is dat genoeg

5 maanden geleden

Mijn ex heet Jony (man). Ik wist het ook alleen dacht en denk ik er nooit aan als ik met hem sprak/spreek.

5 maanden geleden

Ik dacht ook meteen aan een yoni. Toevallig ook net een yoni steam geboekt 😅 Is Joi of Noï? anders een leuk alternatief?

5 maanden geleden

Ik leg die link ook inderdaad

5 maanden geleden

Leuke naam! Ik ken iemand die zo heet en link het totaal niet aan maandverband oid

5 maanden geleden

Ja ik denk bij die naam ook direct aan een flamoes

5 maanden geleden

Ik moest er ook direct aan denken😅

5 maanden geleden

Geen associatie met flamoessen of maandverband. Maar wellicht ben ik bevooroordeeld. Vriendin en nichtje met de naam Yoni. Daarnaast ook een Joni in de vriendengroep van m'n zusje. Dus ik vind dat Joni kan 😀 Maaaar het belangrijkste is dat jij/jullie achter de naam staan én er zelf niet over twijfelen of zelf continue de naam associëren met een flamoes of tampon. Bij twijfel niet doen.. Alternatief: Joani of Jonni??