37 Reacties
5 maanden geleden
Toen ik het zag dacht ik gelijk aan yoni van het vrouwelijke geslachtsdeel. Ik snap dat je gehecht bent aan de naam maar ik zou er zeker goed over nadenken. Aangezien het bij mij het eerste was wat er in mij op kwam bij het zien van de naam
5 maanden geleden
Ik ken het merk en het woord, maar zeker met de J zou ik die link niet zo snel leggen. Ik hsd een klasgenootje dat zo heette en link haar ook niet met het maandverband hahaha. Evt kan je het ook uitspreken als Djoni? Dat deden veel mensen bij haar ook en dan moest ze ze verbeteren🫣
Ik vind het een hele leuke, lieve en tegelijk stoere naam voor klein meisje en volwassen vrouw 😊
5 maanden geleden
Ik dacht wel meteen aan maandverband merk eerlijk gezegd. Misschien Joanie oid?
5 maanden geleden
Ik dacht ook meteen aan een yoni. Toevallig ook net een yoni steam geboekt 😅 Is Joi of Noï? anders een leuk alternatief?
5 maanden geleden
Geen associatie met flamoessen of maandverband. Maar wellicht ben ik bevooroordeeld. Vriendin en nichtje met de naam Yoni. Daarnaast ook een Joni in de vriendengroep van m'n zusje. Dus ik vind dat Joni kan 😀 Maaaar het belangrijkste is dat jij/jullie achter de naam staan én er zelf niet over twijfelen of zelf continue de naam associëren met een flamoes of tampon. Bij twijfel niet doen.. Alternatief: Joani of Jonni??