130 Reacties

茅茅n maand geleden

Wow! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

茅茅n maand geleden

gefeliciteerd met de geboorte van jullie lieve dochter, wat een enorm spannende ervaring. maar wat fijn hoe het is gelopen馃┓

茅茅n maand geleden

Wat bijzonder om te zien, ik ben zelf ook uitgerekend op 13 juli.. wat fijn dat ze het zo goed doet! Gefeliciteerd met jullie dochter!馃巰

茅茅n maand geleden

Gefeliciteerd met je dochtertje 馃┓馃┓ ik hoop dat jullie het beiden goed maken! Wens jullie een mooie tijd samen en dat ze lekker mag blijven groeien!

茅茅n maand geleden

Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter 馃┓

茅茅n maand geleden

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie lieve dochter 鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Wat fijn dat ze het zo goed doet馃┓

茅茅n maand geleden

Wat een sterk meisje, gefeliciteerd!!

茅茅n maand geleden

Gefeliciteerd! Wat fijn dat alles ondanks omstandigheden toch nog goed gegaan is. Hopelijk blijft ze het komende tijd zo goed doen!

茅茅n maand geleden

Gefeliciteerd!! Wat fijn dat alles zo naar omstandigheden goed gaat en dat ze zo sterk is馃

茅茅n maand geleden

Wat een onzekerheid maar wat zul je trots zijn! Gefeliciteerd met jullie prachtige dochter 鉂わ笍

茅茅n maand geleden

Ahhhh... gelukkig dat het zo goed gaat. Vreselijk schrikken zo vroeg . Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter 馃グ馃グ hopelijk blijft alles zo goed gaan馃馃崁

茅茅n maand geleden

Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter 馃┓

茅茅n maand geleden

Van harte gefeliciteerd met jullie lieve dochter. Ontzettend fijn dat ze het zo goed doet. Ik wens jullie al het geluk en geniet van jullie mooie grietje 馃ス馃槏

茅茅n maand geleden

Oh wat moet dat spannend en schrikken zijn geweest! Je leest natuurlijk overal 'Levensvatbaar vanaf 24 weken' maar volgens mij is er niemand die er daadwerkelijk rekening mee houdt dat de kleine dan al komt! Wij zijn nu 24+4 en nog niet eens begonnen aan de babykamer bijvoorbeeld (wel alles besteld, maar moeten eerst nog laminaat leggen, texen, enz). Wat een stoere sterke meid heb je op de wereld gezet!! Ik denk dat wij hier allemaal een beetje mede-trots op haar zijn 馃挄 Gefeliciteerd met jullie dochter! 馃┓

茅茅n maand geleden

Oh wat moet dat spannend en schrikken zijn geweest! Je leest natuurlijk ove ...
Dankjewel. Bij ons was de kamer op een paar kleine dingen net af(gelukkig acheteraf). Maar toen ik werd opgenomen dacht ik wel een paar keer kan ik haar ooit wel meenemen naar huis. Maar nu ze het zo goed doet heb ik wel weer hoop en vertrouwen. Dat ze het zo vol houdt ook met zelf ademen is echt super. Het kon zijn dat ze als nog aan de beademing moest, dat is dan niet erg maar dan was het te vermoeiend voor haar en kon ze haar energie gebruiken voor andere dingen. Maar ze houdt het nog goed vol dat is heel fijn en geruststellend馃挄

茅茅n maand geleden

Prachtig om te lezen dat alles goed gaat met je kleine heldin 馃槏! Hoop dat ook alles goed met jou gaat. Hoe heb je het ervaren?

茅茅n maand geleden

Gefeliciteerd met jullie dochter. Wat een sterk stoer meisje is het nu al. 鉂わ笍馃槏

茅茅n maand geleden

Wauw wat schrikken voor jullie! Hier een vroeggeboorte met bijna 34 weken meegemaakt, maar 25 weken joh! Heftig. Wat fijn dat ze het goed doet 馃挆. Ik duim voor jullie dat dit zo goed blijft gaan. Gefeliciteerd en heel veel sterkte met de ziekenhuis bezoekjes 馃挆

茅茅n maand geleden

Reactie op Sihamb

Prachtig om te lezen dat alles goed gaat met je kleine heldin 馃槏! Hoop dat ...
Toen ik net mn vliezen had gebroken was ik wel heel bang, heel bang om haar kwijt te raken. maar toen het rustig leek, (ik was de eerst 48 uur door) dacht ik zo houdt ik het wel een paar weken vol. Maar toen ik sochtends een beetje een raar gevoel kreeg in mijn buik dacht ik, dit zijn weeen dit gaat niet goed komen, was ik weer heel bang, ik dacht hoe gaat dit goed komen ze is veel te klein. En een keizersnede ja was ik ook bang voor ik heb nog nooit een operatie gehad en alles ging ineens zo snel. En toen ik wist dat het goed met haar ging/gaat . Voelde ik een hele opluchting zelfs beter doet ze het dan de artsen konden bedenken. De artsen geven mij gelukkig ook wel vertrouwen dat als het een keer iets minder gaat dat het erbij hoort.