5 Reacties
5 maanden geleden
Ik verging van de pijn na de ballon, ik kon niet meer bewegen met dat ding vond het zo naar! Maar het waren enkel krampen geen ween 🙂↕️
Ik was mega blij toen ik em verloor in de wc.
5 maanden geleden
Bij .mijn vorige bevalling ook gehad. Ze geloofden mij toen niet dat het weeën waren. Nou echt wel. De volgende dag vliezen gebroken, en de pijn was precies hetzelfde. Je kunt er dus zeker wel weeën van krijgen.
5 maanden geleden
Reactie op Door082020
Bij .mijn vorige bevalling ook gehad. Ze geloofden mij toen niet dat het we ...
De weeën stopten wel toen het ballonnetje eruit viel.
5 maanden geleden
Mijn partner kreeg dit 2 weken geleden ook. Rond half 12 's ochtends werd de ballon geplaatst. Eerst kreeg ze menstruatiekrampen en om half 3 's middags had ze weeën om de 4 minuten. Vervolgens naar het ziekenhuis gegaan voor controle.. Binnen het uur weer naar huis gestuurd door te weinig ontsluiting. 's avonds opnieuw naar het ziekenhuis, want de weeën werden steeds erger en de bevalling was officieel gestart.
5 maanden geleden
Mijn ballon viel er rond 1u 's nachts uit, vervolgens vanaf 2u weeën gehad en ik ben die dag bevallen.
Dus zou zomaar kunnen dat het echte weeën zijn! Grootste verschil is denk ik of je jezelf er al een beetje doorheen moet puffen, met oefenweeën hoeft dat niet ..