17 Reacties

14 dagen geleden

Wij hebben het via kaartje2go, super makkelijk want iedereen kan hier zijn eigen adres inzetten. Hoef je het niet met de hand te schrijven!!

14 dagen geleden

Bij Roodduin traditionele strikjes kaartje. Onder het blauw onze namen en ons adres. Dit is de meisjes variant, baby is een jongen die is donker blauw

14 dagen geleden

Ik heb mijn eigen illustratie gemaakt omdat ik iets wilde waar beide nationaliteiten in voorkwamen (Nederlands en Deens), ik zal het posten als ze geboren is 💕 Heb het via hippe geboortekaartjes laten drukken.

14 dagen geleden

Reactie op jessicaxdejong

Wij hebben het via kaartje2go, super makkelijk want iedereen kan hier zijn ...
Ja zo hebben wij het ook gedaan!

14 dagen geleden

Wij bestellen via Vistaprint. Goedkoop en krijg je gratis enveloppen bij. De baby moet nog geboren worden en aangezien we niet weten of het een meisje of een jongetje wordt, hebben we twee versies dus ik kan hem nog niet posten :)

14 dagen geleden

Ik heb een kaartje van studiopie, een bedrijf van een dame hier uit de stad. Ze maakt hele leuke en originele kaartjes in onze stijl dus gewoon een template daarvan gepakt en aangepast met onze naam :)

14 dagen geleden

Die van ons wordt van made for moments. Meerdere proefdrukken gedaan, maar deze is wel de mooiste. Bij een proefdruk krijg je ook een pakketje met allerlei opties, verschillende soorten papier/enveloppen/sluit stickers etc

14 dagen geleden

Reactie op Kaas123

Bij Roodduin traditionele strikjes kaartje. Onder het blauw onze namen en o ...
Mooi klassiek! Waar heb je die laten maken?

14 dagen geleden

Ik heb een kaartje van studiopie, een bedrijf van een dame hier uit de stad ...
Wij ook bij Studiopie! Bij ons zoontje ook, dus weer in dezelfde stijl getekend. Maar wel een heel ander kaartje! Dit was het geboortekaartje van onze zoon:

14 dagen geleden

Reactie op marie321

Mooi klassiek! Waar heb je die laten maken?
https://www.geboortekaartjemetstrikje.nl/catalogue Het huis op de achterkant is ons eigen huis, daarvoor kwamen er geen extra kosten bij. De website is niet super maar over de mail en de telefoon zijn ze heel vriendelijk en snel! Echt een ouderwets bedrijf. Ik had zelf destijds ookal zo'n kaartje van hun.

14 dagen geleden

Heb zelf mijn geboortekaartje ontworpen. Zal hem delen zodra de kleine er is :) als ik dat niet vergeet tegen die tijd. Ik heb me laten inspireren door Miss Letterpress en Studio Sijm.

12 dagen geleden

Wij hebben weer een kaartje via made for moments. Bij mijn vorige ook. Ik vind het hele mooie kaartjes en ik vind het fijn dat er zo veel opties zijn wat betreft papier. Ik vond het prijs kwaliteit een mooie verhouding. Niet het duurste wat er is. Zeker ook niet goedkoop, maar dat is wel weer merkbaar in de kwaliteit. Vorige keer wat problemen gehad met enveloppen, maar dit was ook super opgelost. Voor de adressen heb ik een bestand gemaakt (al 8 jaar terug toen ik zwanger was van de eerste) ik houd dat bij als iemand verhuisd en ik kijk na of er adressen missen en ik print het zo uit op een stickervel. Hoef ik niet te schrijven. Ik gebruik dat bestand elk jaar, want ik geniet er ook van om kerstkaarten te sturen.., 😉

12 dagen geleden

Dit was het kaartje van onze oudste zoon. Bij mycards vandaan

12 dagen geleden

Dit gaat nu het kaartje worden bij WIJ vandaan

12 dagen geleden

Reactie op Peetjee

Wij ook bij Studiopie! Bij ons zoontje ook, dus weer in dezelfde stijl gete ...
Wat bijzonder wij hebben exact hetzelfde bij onze eerste dochter. 10 februari 2021 lag bij ons dik pak sneeuw. Dus wij hadden hem bewerkt met een winterse sneeuw achtergrond. Hele leuke website dat je alles zelf zo kan bewerken en veranderen 🥰

12 dagen geleden

Reactie op MacyMae

Wat bijzonder wij hebben exact hetzelfde bij onze eerste dochter. 10 februa ...
Haha wat toevallig!! Ja dat klopt inderdaad, mooi zo'n winterse aanpassing

12 dagen geleden

Reactie op Peetjee

Haha wat toevallig!! Ja dat klopt inderdaad, mooi zo'n winterse aanpassing
Wat grappig, jullie hebben zelfs bijna de zelfde datum op het kaartje staan…