116 Reacties

één maand geleden

Ja mijn kleintje ligt nog steeds in volkomen stuit. Vandaag weer echo gehad nu 32 weken. Ligt al sinds 25 weken in stuit. Maar er is nog wel kans op draaien

één maand geleden

Ja gister in het ziekenhuis geweest ivm minder leven, bleek dus dat hij weer in volkomen stuit ligt en dan voel ik hem minder.. Hij lag de laatste 2 weken wel steeds met het hoofd naar beneden met controles, dus dit had ik niet meer verwacht. We gaan het zien, ik ben nu 34+ 6 zwanger

één maand geleden

Hier ook weer een stuit kindje, net als haar broer. Hij is toen niet gedraaid, dus vermoed dat zn zusje dat ook niet gaat doen.

één maand geleden

Hier 31 weken en ook nog stuit. Onze eerste zoon lag met 34 weken pas goed.

één maand geleden

Hier overdwars met 33 weken, gaat volgens mij nog alle kanten op 😅

één maand geleden

Hier ligt ie al de ganse zwangerschap zo! Zijn broer ook toen. Doen jullie al sponning babies oefeningen of dergelijke?

één maand geleden

Reactie op kathl123

Hier ligt ie al de ganse zwangerschap zo! Zijn broer ook toen. Doen jullie ...
Spinning*

één maand geleden

Oook stuitbaby met 33 weken. Haar zus is met 37 weken nog gedraaid... moxa en een versie gehad met 36 weken, niet gelukt. Kom ik op het ziekenhuis om het bevalplan te bespreken, gedraaid😁 hoop dat deze dame ook nog draait. Ga weer starten met oefeningen spinning babies, moxa en waarschijnlijk een versie

één maand geleden

Yes hier ook! Bijna 34 weken en mevrouw lag op de vorige 2 echo's dwars. Met 1 been boven het hoofd en 1 de andere kant op. Hoe kan dit nou een comfortabele positie zijn. De verloskundige zei dat we haar vast kunnen aanmelden bij turnen vanwege de lenigheid 🥲 Maar wel vervelend.. Ik heb moxa geprobeerd en doe het nu thuis, ga sowieso een versie proberen en ben mij vast aan het verdiepen in evt een stuitbevalling (is ons 2e kindje, dus durf het nu enigszins aan). Maar ik probeer vooral hoop te houden dat ze nog draait en gewoon teveel ruimte heeft door ruim vruchtwater, een uitgerekte baarmoeder en een moeder met slechte buikspieren 🙃

één maand geleden

Yes, hier in een onvolkomen stuit 😵 hoop maar dat hij/zij nog gaat draaien. Nu 32+4

één maand geleden

Hier ook met bijna 33 weken….

één maand geleden

Ja hier ook in stuit met 31+2

één maand geleden

Hier ook een stuit met 32+4. Ligt sinds de 20 weken echo schuin of in stuit, dus ik heb weinig hoop dat hij de komende weken nog gaat draaien. Maar we gaan het zien. 🙈

één maand geleden

Hier ook in stuit en zelfs al een beetje ingedaald (34 wkn). Ben benieuwd, begin er steeds minder vertrouwen in te hebben 🥴

één maand geleden

Hier ook met 34 weken. Ik ben naar een acupuncturist gegaan, doe nu moxatherapie en heb bij 36 weken een versie gepland staan. Hopelijk heeft het zin, want mijn vorige bevalling ging supersnel en dat zou in dit geval wel wat risico’s met zich meebrengen. We gaan het zien!

één maand geleden

Zoveel stuitbabytje’s! Ik duim mee dat ze allemaal nog draaien 👍 maar het klopt dus dat er nog veel baby’tjes rond dit termijn in stuit liggen 😊 dus er is hoop 🙏

één maand geleden

Bij mij t/m 32 weken in stuit en toch nog gedraaid. Wat ik overigens niet gevoeld heb en ook niet verwacht. Mijn eerste kindje is namelijk in stuit gebleven de hele zwangerschap

één maand geleden

Gisteren naar de verloskundige geweest en 34+3 hij lag weer in stuit.

één maand geleden

Hier 32 weken en hij draait echt nog alle kanten op in mijn buik.. niet fijn en zeer pijnlijk🫢 Kan niet wachten tot hij goed gaat liggen en een beetje indaald😅

één maand geleden

Met de groeiecho met 30 weken lag onze zoon ook nog in stuit. Er werd verteld dat 25% nog in stuit ligt met dit termijn. Met 33 weken bij de verloskundige geweest en die dacht te voelen dat de baby nu goed lag. Zij gaf ook aan dat ze zich pas zorgen gaan maken als hij met 35 weken niet goed ligt. Daarnaast wordt 4% uiteindelijk in stuit geboren.