23 Reacties

5 maanden geleden

Hij ligt nu alleen in romper, het is 26-27 graden op zijn kamer

5 maanden geleden

Mijn kleintje heeft nu een korte mouw romper aan, lange mouw shirt (pyjama shirt dunne stof) en een tog 2,5/3 slaapzak zonder de mouwen. Vind t ook lastig maar kijk meestal hoe mn zoontje is. Die is warmbloedig

5 maanden geleden

Ons zoontje heeft een lange mouw romper aan en ligt in een slaapzak (zonder mouw) met een tog waarde van 2.0 Maar twijfel ook vaak of ik daar wel goed aan doe, we hebben al wel een zomer slaapzak in huis, waarvan ik nog niet weet wanneer we deze kunnen gebruiken..

5 maanden geleden

Ik lees mee vind dit ook zo lastig

5 maanden geleden

Ik kijk op de temp van de babymonitor en ga dan even puzzelen. Momenteel zomerslaapzak zonder romper want was bijna 23 graden binnen. Maar vandaag de airco tevoorschijn gehaald dus dan ga ik weer meer aantrekken bij haar hoor.

5 maanden geleden

Die van ons is warmbloedig en doe ik niet te warme kleding aan.. heb een romper met korte mouw en een slaapzak van de hema, weet zo niet welke tog geloof 2.0 of 1.0. Heb daar de mouwtjes weer aangeritst. Staat op de babyfoon dat het 29 graden is in zn kamer maar dat is noway zo. Is daar veeeeel koeler. Gok een graad of 20/21

5 maanden geleden

Romper geen mouwen, hele dunne slaapzak en het Nunki lakentje! Tis 23 graden op haar kamer. Maar is ook enorm zoeken hoor nu het ineens zo warm is.

5 maanden geleden

Hier nu de kleine een slaapzak TOG 0.5 aangedaan met een lange mouwen romper aangezien z’n ramen open staan en het vannacht nog wat afkoelt. Temperatuur begon op 24.0°C en z’n nekje voelde wat warm dus heb toen de slaapzak open geritst en z’n benen eruit gehaald en zo laten slapen. Nu het afkoelt en wij zo gaan slapen heb ik de slaapzak dicht geritst (is makkelijker met aan en uit doen dacht ik😅) Werkt tot nu toe goed.

5 maanden geleden

Mijn zoontje heeft een 0.5 aan met romper korte mouwen en een pyjama trui(dunne stof) geeen broek en sokjes aan dus. Alleeen heb ik t idee dat hij t tochh warm heeft… maar om hem nou met korte mouwen te laten slapen😅😅 Iemand een tussenweg?

5 maanden geleden

Romper met lange mouwen van dunne stof, slaapzak zonder mouwen TOG 2 wel de rits beetje open gelaten ..

5 maanden geleden

Korte mouwen romper en slaapzakje Geen laken oid 21 graden

5 maanden geleden

Reactie op DjAyDa

Korte mouwen romper en slaapzakje Geen laken oid 21 graden
Dit!

5 maanden geleden

Gisteren overdag en vannacht een korte mouwen romper en een slaapzak van 0.5 TOG (lente deel van puckababy). De nacht daarvoor had hij wel een slaapzak aan van 2.0 TOG (herfst deel van puckababy). Het is nu ongeveer 20/21 graden op zijn kamer. Vannacht voelde hij niet te warm of te koud aan. Maar het is nu heel erg zoeken wat het beste is en dit verschilt natuurlijk ook per kindje

5 maanden geleden

Hemd romper, luchtig pyjamashirt lange mouw en slaapzak tog 1, dus blote beentjes en voetjes

5 maanden geleden

Onze man heeft een korte mouwen romper en de Puckababy TOG 0.5 in een kamer 23.5 graden. Hij is warmbloedig dus prima zo, als hij koeler aanvoelt dan hebben we nog dunne pyjamasetjes.

5 maanden geleden

25 graden op de kamer en nu voor het eerst korte mouwen romper met een slaapzak en de mouwen eraf! Hij had het zo warm na het wassen en voeden, voorhoofdje was helemaal nat. Houden de temp even goed in de gaten nu!

5 maanden geleden

Korte mouwen romper, en soms een dun pyjamabroekje erbij. Verder niets, mijn mannetje heeft het heel snel warm. Momenteel geloof ik iets van 24 graden op de slaapkamer, dus meer ook echt niet nodig. Onder dun dekentje

5 maanden geleden

Op mn zoontje zijn kamer is het 22 a 23 graden... Hij heeft het gauw warm, hij heeft een romper zonder mouwen aan & een slaazak zonder mouwen tog 2,5 met een strak lakentje over hem heen ♡♡ Hij slaapt als 'n blok!

5 maanden geleden

Romper korte mouwen en het zomerdeel van puckababy zonder mouwen, het is 25 graden op zijn kamer

5 maanden geleden

Vannacht was het warm, dus was het een korte mouwenromper en een 0,5 TOG slaapzak. Ze voelde lekker aan!