74 Reacties

4 jaar geleden

Had ik ook. Bleek innestelingsbloed (dus oud) te zijn. Ik had wel voor de zekerheid mijn verloskundige gebeld en die heeft me erg gerust gesteld.

4 jaar geleden

Reactie op Soof89

Had ik ook. Bleek innestelingsbloed (dus oud) te zijn. Ik had wel voor de z ...
Ik had net ook gebeld. Maar toch blijft het spannend. Heb het idee dat ik ook een paar dagen niet misselijk meer ben, minder moe.. Alle klachten minderen. Dus dat maakt me ongerust. Maar de vk zegt ook: het hoeft niet fout te zijn (maar ze kan me dat natuurlijk ook niet garanderen)

4 jaar geleden

Wanneer heb je je echo?

4 jaar geleden

Reactie op Soof89

Wanneer heb je je echo?
24 juli pas

4 jaar geleden

Oh dat duurt nog even Ik zou gewoon iedere keer goed kijken als je klaar bent op het toilet, verder kun je niet veel doen. Mijn kwaaltjes fluctueren ook per week. Ik hoop met je mee! Ik ben inmiddels 11wkn

4 jaar geleden

Reactie op Soof89

Oh dat duurt nog even Ik zou gewoon iedere keer goed kijken als je klaar be ...
11 weken al. Heerlijk. Ik vind de tijd nu echt voorbij kruipen en zou het liefst van de daken willen schreeuwen dat ik in verwachting ben.. 1.5 week in spanning. En hopelijk zet de bloeding niet door 鉂わ笍

4 jaar geleden

Ja erg he, haha. Gelukkig gaat de tijd voor je gevoel na de 1e echo wat sneller! Laat je t me weten? Xxx

4 jaar geleden

Kan innestellingsbloed zijn. Ik zelf heb dat niet gehad maar kan heel goed de 1e weken.! Hoop op een goede echo voor je!

4 jaar geleden

Herkenbaar! Vandaag 5+4 en ook sinds vandaag bloed bij afvegen en minimaal bloed in inlegkruisje. Maakte me ook grote zorgen dus meteen gebeld. Kan 50/50 op aldus verloskundige. Weekend afwachten en maandag terugbellen voor evt.vroege echo.. sterkte!

4 jaar geleden

Herkenbaar! Vandaag 5+4 en ook sinds vandaag bloed bij afvegen en minimaal ...
Spannend he. De tijd kruipt echt momenteel vooruit. En die onzekerheid. Echt verschrikkelijk. Mijn vk zei dat als ik geen hevige krampen krijgen en het niet doorzet.. Dat er WAARSCHIJNLIJK niets aan de hand is. Maar ik moet tot 24 juli wachten pff...

4 jaar geleden

Herkenbaar! Vandaag 5+4 en ook sinds vandaag bloed bij afvegen en minimaal ...
Heel veel sterkte ook babymaart. Laat je een berichtje achter als je meer weet. X

4 jaar geleden

Heb ik ook in het begin ook twee keer gehad en maandag een super goede termijnecho. Het hoeft niets te betekenen. Probeer te ontspannen en genieten van het kleine wonder wat jullie wacht.

4 jaar geleden

Vooral die onzekerheid sloopt je. Dat vind ik persoonlijk nog het verschrikkelijkste. Gisterochtend had ik helder rood bloed met een bloedprop ter grote van een framboos. De rest van de dag oud bruin bloed. Vanmorgen weer meteen oud. Wel een test ertegenaan gegooid, die gaf nog 2 streepjes ( weet dat de hormonen langer kunnen blijven). Ik probeer positief te zijn maar vrees voor het ergste!

4 jaar geleden

Ik heb dat ook rond 5.5 week gehad! 1 keer een miskraam en bij deze zwangerschap was het de innesteling. Bij de innesteling duurde het twee dagen en alleen bruin bloed. Het verschil zat bij mij in krampen. Ik heb hiervoor 2 miskramen gehad dus ik weet hoe de krampen voelen. Het is gewoon heel spannend omdat je niet weet of het gaat doorzetten maar je kan helaas niks anders doen dan afwachten! Ik weet hoe moeilijk het is en de dagen kruipen voorbij.. Probeer in je achterhoofd te houden dat je er echt geen invloed op hebt en afleiding zoeken! Veel sterkte!

4 jaar geleden

Reactie op januari2020

Ik heb dat ook rond 5.5 week gehad! 1 keer een miskraam en bij deze zwanger ...
Klopt. Afleiding zoeken en slapen is het beste wat je kan doen. Maar ik voel ook wel wat in mijn buik, maar geen heftige krampen. Beetje gerommel (zoals begin menstruatie). Waren jouw krampen erg heftig januari 2020?

4 jaar geleden

Vooral die onzekerheid sloopt je. Dat vind ik persoonlijk nog het verschrik ...
Ja onzekerheid is verschrikkelijk. Het liefst elke dag bevestiging dat alles goed is. Ik ga voor je duimen babymaart.. Ik dacht dat zwangerschap mooi zou zijn, maar ik merk sinds gisteren dat het ook erg spannend is.. Pfoe 馃檲

4 jaar geleden

Reactie op carmencoco

Heb ik ook in het begin ook twee keer gehad en maandag een super goede term ...
Oh wat goed nieuws. Ik had gisteren rond 5u dus dat beetje bruine afscheiding. En verder tot nu toe niet. Maar elk toiletbezoek is spannend 馃檲 Ik ga nu even werken. En vanavond lekker uit eten en het terras op... Afleiding met vrienden 鉂わ笍

4 jaar geleden

Bij die miskraam begon het zonder pijn eigenlijk maar 12 uur later zette dat door en toen kon ik amper nog op de bank zitten (waren op visite ergens). Gelukkig begreep mijn vriend dat meteen en zijn we meteen naar huis gegaan en toen bijna de hele nacht wakker geweest van de pijn. Normaal heb ik dat niet echt super erge kramp bij een ongesteldheid. Ik mocht toen dag later (op zaterdag zelfs) langs komen voor controle of het niet buitenbaarmoederlijk was, echt top praktijk! Mijn ervaring is wel dat je zelf wel aanvoelt wanneer het mis is! Ondanks dat ik twee miskramen achter elkaar gehad waarvan 1 met een hele lange nasleep, was ik bij deze bloeding tijdens deze zwangerschap wel ongerust maar toch ook wel weer wat nuchterder omdat ik die pijn niet voelde en het gevoel dat je er echt geen invloed op hebt! Maar uiteraard waren we onwijs gespannen bij de echo (elke echo eigenlijk zelfs nu nog)!

4 jaar geleden

Nou volgens mij gaat het hier helemaal de verkeerde kant op. Mega veel buikpijn (menstruatiekrampen) en steeds meer helderrood bloedverlies :( Manlief probeert hoop te houden en bedenkt het ene naar het andere positieve scenario terwijl ik aan alles voel dat dit echt mis is ...

4 jaar geleden

Nou volgens mij gaat het hier helemaal de verkeerde kant op. Mega veel buik ...
Wat heftig joh.. Heel veel succes.. en neem/pak je rust