74 Reacties

4 jaar geleden

Nou volgens mij gaat het hier helemaal de verkeerde kant op. Mega veel buik ...
Veel sterkte! Bel anders even naar je verloskundige, die zijn altijd bereikbaar en dat heeft mij toen erg geholpen!

4 jaar geleden

Ja heb gister al gebeld en hadden afgesproken dat ik maandag pas terug bel en even het weekend doe afwachten

4 jaar geleden

Ja heb gister al gebeld en hadden afgesproken dat ik maandag pas terug bel ...
Ja maar als je tussendoor twijfelt of erg ongerust bent, mag je ze altijd bellen :)! Ik ga nooit snel naar een dokter of wat dan ook maar ik heb toen meerdere keren gebeld en dat vonden ze echt niet erg!

4 jaar geleden

Nou volgens mij gaat het hier helemaal de verkeerde kant op. Mega veel buik ...
Vk bellen. Miss kunnen ze met spoed iets voor je betekenen? Zo zit je ook niet goed in je vel. Verschrikkelijk zelfs. Ik duim voor je 鉂わ笍

4 jaar geleden

Reactie op januari2020

Veel sterkte! Bel anders even naar je verloskundige, die zijn altijd bereik ...
Ja doen!

4 jaar geleden

Ja heb gister al gebeld en hadden afgesproken dat ik maandag pas terug bel ...
Hoe gaat het nu met je?

4 jaar geleden

Reactie op januari2020

Hoe gaat het nu met je?
Hoop dat het bloeden gestopt is 馃崁

4 jaar geleden

@januari2020 Ik heb af en toe buikkrampen en veel lage rugpijn. Bloeden alleen bij afvegen. Voel me *** en verdrietig. Morgen de VK bellen voor een echo om extra bevestiging te krijgen

4 jaar geleden

@januari2020 Ik heb af en toe buikkrampen en veel lage rugpijn. Bloeden al ...
Ik begrijp volkomen wat je voelt. Verschrikkelijk. En hoop dat ze je heel snel kunnen oproepen, dat je positief nieuws krijgt. Ik hoop echt op het beste voor jullie 馃尭馃槝 sterkte

4 jaar geleden

Wat ontzettend naar allemaal... Ik geloof dat ik momenteel ook in t zelfde schuitje zit. Vorige week dinsdag 2e een bloeding gehad, innestelingsbloeding... Daarna een positieve test, nu afgelopen woensdag (op de dag van mn menstruatie) weer t/m vandaag bloedingen, soms licht en soms meer.. geen krampen. Die onzekerheid is t meest vervelend. Ik heb pas 25 juli een inwendige echo.

4 jaar geleden

@januari2020 Ik heb af en toe buikkrampen en veel lage rugpijn. Bloeden al ...
Het hoeft nog niks te zeggen... Er zijn mensen met bloedingen en krampen waarbij het goed blijft gaan, ik ga heel hard voor je duimen! Veel sterkte en hou ons op de hoogte wanneer je daar aan toe bent!

4 jaar geleden

@januari2020 Ik heb af en toe buikkrampen en veel lage rugpijn. Bloeden al ...
Heb dit ook gehad.. Zelfs 3 weken lang. Maar ben nu al 26 weekjes zwanger.. Dus blijven hopen

4 jaar geleden

Hoe gaat het nu met je?

4 jaar geleden

@januari2020 Ik heb af en toe buikkrampen en veel lage rugpijn. Bloeden al ...
Hoe is het met je? X

4 jaar geleden

Hoi allemaal, Zal nog even een update geven. Ik heb een vroege miskraam gehad met 5w5d. Nu nog veel last van mn buik met o.a bukken en vooral veel psychische klachten. Al die tijd maar minimaal bloedverlies gehad maar wel zichtbaar wat verloren. Morgen kan ik de VK terug bellen. Heb nog geen echo's gehad omdat ze willen afwachten wat mijn lijf doet. Ga morgen wel smeken om een echo..

4 jaar geleden

Hoi allemaal, Zal nog even een update geven. Ik heb een vroege miskraam geh ...
Het is inderdaad wel goed om een echo te krijgen om te zien of je "schoon" bent. Je moet ook even uitkijken met sex zolang je bloed verliest, omdat je baarmoedermond een beetje op staat door de miskraam is er meer kans op infecties.. Nogmaals veel sterkte verder, neem echt de tijd om dit een beetje te verwerken. Ik ben een maand verder en heb 't er nog steeds zwaar mee.

4 jaar geleden

Hoi allemaal, Zal nog even een update geven. Ik heb een vroege miskraam geh ...
Veel sterkte en neem vooral de tijd en ruimte om verdrietig te zijn! Het voelt zo onwerkelijk als dit je overkomt!

4 jaar geleden

Hoi allemaal, Zal nog even een update geven. Ik heb een vroege miskraam geh ...
Heel veel sterkte, ik heb ook n miskraam gehad na zes weken. Heb het er een maand best moeilijk mee gehad, dus weet hoe je je voelt. Ik had nooit gedacht dat mij dat zoveel zou raken zo vroeg in de zwangerschap... mij hielp t om met een vriendin erover te praten Maakte mij ook enorm onzeker... Inmiddels n paar maanden verder en weer zwanger geworden 馃榾inmiddels bijna negen weken en vind t enorm spannend

4 jaar geleden

Hoi allemaal, Zal nog even een update geven. Ik heb een vroege miskraam geh ...
Oh wat heftig zeg 馃槬 maar ze kunnen nu wel al zeggen (zonder echo) dat het een miskraam is dan? 馃

4 jaar geleden

@tammie dat vroeg ik mij ook af, maar aan mijn verhaal en aan de klachten en hetgeen ik verloor hebben ze het vastgesteld. Ik ga straks nog wel bellen voor een echo.