10 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb geen ervaring met IVF laten we dat even voorop stellen. Ookal heb jij het idee dat je te weinig doet, stiekem doet een luisterd oor bieden al heel erg veel. Probeer door te vragen op de dingen die ze verteld.

5 jaar geleden

Ik heb geen ervaring met IVF laten we dat even voorop stellen. Ookal heb ji ...
Aanvulling : Ik denk wel dat je kan vertellen dat je het moeilijk vind hoe je haar moet steunen, dan kan ze eventueel zelf tips geven hoe zij het prettig vind om gesteund te worden

5 jaar geleden