30 Reacties
één jaar geleden
Reactie op leen456
Oh super! Hoelang maken jullie al gebruik van de nieuwe? Ik overweeg hem oo ...
Nu een half jaar. We hebben tussendoor de Alecto smartbaby 10 gehad, maar dat gaf licht alsof er een vuurtoren in de kamer stond. Je hebt in principe 2 jaar garantie! Wij vielen net 1,5 maand buiten de garantie destijds met de oude Alecto DVM200😅
één jaar geleden
Bij ons doet deze het ook niet meer in het donker. Na ongeveer 1 jaar. In een lichte kamer hebben we wel beeld maar 's nachts niet meer. In het begin hielp het om de camera eerst op het witte plafond te richten en als hij dan het contrast oppakte rustig richting het bedje te gaan met het beeld. Nu werkt helemaal niks meer en is het gewoon een vrij dure babyfoon met alleen geluid geworden. Aangezien ons zoontje nu bijna 2 is hoeft het van mij niet meer gemaakt te worden. Het is wel irritant en zonde van het geld.
één jaar geleden
Hey, ik heb deze babyfoon, en bind het af en toe echt een rotding idd! Batterij heel snel leeg. En als je m dan wil laden dan gaat hij uit zich zelf weer aan, waardoor hij minder snel laadt.
Op dit moment hebben wij geen temperatuur meer in beeld. Iemand die dat ook heeft? Ik zou niet weten hoe het op te lossen is.
3 dagen geleden
Even dit topic afstoffen, sorry. Ik heb dit probleem ook gehad, en daarop contact gezocht met een bedrijf dat ze refurbished (we hadden geen garantie meer dus hoopten op reparatie). Die gaven de gouden tip: even met vlakke hand een flinke klap onderop de camera-unit geven. Dat hebben we gedaan en nu werkt de infrarood weer 😅
Wilde dit even delen voor het geval iemand anders dit topic vindt met dit probleem.
3 dagen geleden
Reactie op Kleintje2023
Even dit topic afstoffen, sorry. Ik heb dit probleem ook gehad, en daarop c ...
Ik was met de vorige net te laat voor de garantie (2 weken!!!). Ik kon hem toen wel opsturen voor reparatie, maar daar was ik te lui voor. Dus heb toen een nieuwe besteld.
Nu voor m’n 2e kindje weer een Alecto (nieuwer model), dus mocht deze dezelfde kuren gaan krijgen zal ik jouw tip zeker proberen haha
3 dagen geleden
Reactie op Kleintje2023
Even dit topic afstoffen, sorry. Ik heb dit probleem ook gehad, en daarop c ...
Bedankt voor de tip!