14 Reacties

3 jaar geleden

Zit er niet teveel JBPM in de fles? Zitten er geen klonten in de speen? 馃檭

3 jaar geleden

Reactie op Beanie85

Zit er niet teveel JBPM in de fles? Zitten er geen klonten in de speen? 馃檭
Ik geef 1,5 schepje & geen klonten gemerkt!

3 jaar geleden

123 spenen van difrax werkten hier ook niet heel ok茅. Wij zijn met het jbpm overgestapt op de difrax M-speen. Nooit meer problemen gehad.

3 jaar geleden

Ik geef 1,5 schepje & geen klonten gemerkt!
Hmm gek! Zou dan toch wat sneller moeten gaan zou je denken... Is het een optie om toch iets te minderen, bijvoorbeeld 1 schepje proberen? Kijken of dat beter gaat en dan kijken of het spugen niet erger wordt? En anders een L speen proberen?

3 jaar geleden

Is je voeding warm genoeg?

3 jaar geleden

Is je voeding warm genoeg?
Ik ga het eens wat warmer maken! Thanks馃槉

3 jaar geleden

Reactie op Beanie85

Hmm gek! Zou dan toch wat sneller moeten gaan zou je denken... Is het een o ...
Al geprobeerr met een andere speen, hier blijft hij door spugen helaas! Ja heb vandaag deze fles en speen gekocht pff blijf aan de gang.. tis zo uitzoeken!

3 jaar geleden

Ik weet niet of je de fles schud met het jbpm? Ik heb het idee dat het soms wat plakt in de speen. Dus ik spoel de speen goed na als de fles al klaar is en dan draai ik hem erop. Knijp ook even goed erin om te kijken of er wat uitkomt. De 1-2-3 werkt bij ons weer beter dan de m en de l gaat weer te hard. Echt een gedoe h猫 dat gezoek naar wat werkt 馃槄

3 jaar geleden

Al geprobeerr met een andere speen, hier blijft hij door spugen helaas! Ja ...
Nou balen zeg! Hopelijk heb je wat aan de tips die gegeven, en anders...zou ik toch een m of l speen proberen 馃檲

3 jaar geleden

Reactie op Beanie85

Nou balen zeg! Hopelijk heb je wat aan de tips die gegeven, en anders...zou ...
* die zijn gegeven 馃槃

3 jaar geleden

Is de opening van de speen helemaal open? Bij ons was dat streepje in het midden gesloten en alleen twee kleine puntjes aan de zijkant open. Schijnt vaker zo te zijn...

3 jaar geleden

Reactie op Thee met chocola

Ik weet niet of je de fles schud met het jbpm? Ik heb het idee dat het soms ...
Ja ik schud hem idd! Goed om even te checken, dankjewel!

3 jaar geleden

Reactie op NL'88

Is de opening van de speen helemaal open? Bij ons was dat streepje in het m ...
Ja dat wel馃槉

3 jaar geleden

123 speen wat een ramp!!!! Werden er gek van.. weggegooid en gebruik nu gewoon los S,M of L