18 Reacties

2 jaar geleden

Je heb van die tuigjes die je kan gebruiken hebben wij hier ook gebruikt. Dan krijg je een bevestigt wat je op het bovenste plakje schuift en daar zitten 2 oogjes aan vast en daar klik je het riempje aan vast.. En ik nam hem later ook vaak mee voor in het winkelwagentje. Je kan even op Google zoeken kan je gelijk zien waar je het kan kopen.

2 jaar geleden

Koop het harnasje van Stokke! Vond hem heel duur, maar werkt perfect en is veilig. Dat is het belangrijkste! Deze kun je er goed op bevestigen.

2 jaar geleden

Het zitje eruit halen. En lekker op de tripptrapp zelf laten klimmen. Een tuigje wil je echt niet eerst nog los moeten maken mocht er iets gebeuren, zoals verstikking of heet water over haar heen oid. Maar dat is hoe ik er in sta, er zijn wel tuigjes van stokke!

2 jaar geleden

Tuigje gebruiken inderdaad.

2 jaar geleden

Tuigje van de prenatal, iets van 8 euro en werkt prima!

2 jaar geleden

Reactie op Babywal

Het zitje eruit halen. En lekker op de tripptrapp zelf laten klimmen. Een t ...
Een kind van 9 maanden??

2 jaar geleden

Reactie op M30

Een kind van 9 maanden??
Ja.. ze kan nu sinds 2 week staan.. en is heel sterk in haar armen en benen.

2 jaar geleden

Reactie op Ukkie-2

Je heb van die tuigjes die je kan gebruiken hebben wij hier ook gebruikt. D ...
Dank je wel

2 jaar geleden

Bedankt voor tips... ga even kijken naar een tuigje.

2 jaar geleden

Reactie op M30

Een kind van 9 maanden??
Ja, mijn zoontje liep toen al achter de loopkar en kon zelf de trap opklimmen. Dan is het zitje eraf veiliger dan dat ze gaan staan op het zitvlak en eruit vallen terwijl de beentjes blijven haken(meegemaakt en een nacht in het ziekenhuis doorgebracht vanwege een hersenschudding).

2 jaar geleden

Reactie op Ukkie-2

Je heb van die tuigjes die je kan gebruiken hebben wij hier ook gebruikt. D ...
Heb je een link voor mij? Ik zie namelijk meerdere staan. Maar weet niet goed welke jij bedoeld

2 jaar geleden

Minimonkey tuigje, zo los te klikken als het moet..

2 jaar geleden

Reactie op Babywal

Ja, mijn zoontje liep toen al achter de loopkar en kon zelf de trap opklimm ...
Als ik dat beugeltje er af haal dan heeft ze geen ondersteuning. En valt ze ook van de stoel

2 jaar geleden

Reactie op Marijke Rozema

Als ik dat beugeltje er af haal dan heeft ze geen ondersteuning. En valt ze ...
Ze moet natuurlijk wel blijven zitten 😅 wij gebruikten de stoel alleen aan tafel en dan zit je ernaast. Maar als je het ook gebruikt buiten de eet en drink momenten om dan is een tuigje misschien toch makkelijker.

2 jaar geleden

https://www.babycare.nl/nl/stokke-tripp-trapp-tuigje-bevestigingsclips.html?gclid=CjwKCAjw1uiEBhBzEiwAO9B_HUO2Ryhqqaj6KZSB721G14iSJM7OwTtv8_3_0BKW4RXDwD8e0O8VKRoCN-4QAvD_BwE Deze hebben wij op de stoel er staat ook een foto van het tuigje bij succes ik heb mijn tuigje via marktplaats gekocht.

2 jaar geleden

Hier deed ze dat op een gegeven moment ook. Ik heb het plankje waar ze zich op afzette helemaal naar beneden gezet. Nu blijft ze keurig zitten.

2 jaar geleden

Ik heb hier ook ooit een topic over gemaakt. En wel goede tips. Helaas heeft niks geholpen, en heb ik nu de IKEA stoel even tijdelijk, tot hij wat groter is en er niet meer uit kan klimmen.

2 jaar geleden

Reactie op Anoniem86

Hier deed ze dat op een gegeven moment ook. Ik heb het plankje waar ze zich ...
Bij ons staat het voetenplankje ook al lager... die heeft ze dus niet kunnen gebruiken. Hoe ze het precies heeft gedaan is nog een vraag.