8 Reacties

3 jaar geleden

Hee, Ik geef 3 flessen BV van 210 en de laatste KV van 210+7. Ons mupke sliep van te voren ook al goed door. Wij zijn dit puur gaan doen omdat ik niet dusdanig vaak wil kolven om 4 flessen BV van 210 gekolft te krijgen. Hier sliep ze altijd op door van 19.00 tot 07.00 zoiets. Nu 4 maanden komt ze soms wel weer in de nacht, dus het wil zeker niks zeggen over doorslapen

3 jaar geleden

Hier niet gedaan, ken wel een gezin waar ze de eerste voor de nacht meer gaven dan overdag. Nadeel is dan dat je het maagje oprekt en dat is niet heel gezond en kan andere problemen met zich mee brengen. Ondanks dat het pittig is vind ik het zelf genieten om snachts terwijl iedereen slaapt de kleine te mogen voeden en knuffelen en kijk ik uit naar die momentjes.

3 jaar geleden

Reactie op 3eschatje

Hier niet gedaan, ken wel een gezin waar ze de eerste voor de nacht meer g ...
Dat je het maagje oprekt had ik nog niet eens overna gedacht.. Opzich slaapt hij wel goed snachts, maar was heel benieuwd naar verhalen van anderen! Als ik andere hoor mag ik in principe niet klagen. Maar een nacht langer dan 3 uur slaap aan één stuk door zou ik ook totaal niet erg vinden 😜

3 jaar geleden

Reactie op Marlyn Dunkirk

Dat je het maagje oprekt had ik nog niet eens overna gedacht.. Opzich slaap ...
Haha oh jaaaaa, 6 uur is ook gewoon fijn😅

3 jaar geleden

Wij dachten dit eerst ook, maar het maakte hier echt niks uit. Soms kwam ze juist eerder na kunstvoeding en sliep ze langer op borstvoeding. En soms was dit juist andersom. Wij konden in ieder geval niet zeggen dat kunstvoeding nou zorgde voor langere nachten.

3 jaar geleden

Ik geef half afgekolfde melk en half kv en het is net hoe het uitkomt wat ik als laatste geef. Hij komt altijd gewoon drie uur later weer, maakt niet uit wat hij heeft gehad.

3 jaar geleden

Ons zoontje is nu bijna 5 weken en ben sinds een week bezig met het afbouwen van borstvoeding. De laatste voeding savonds (tussen half 10 en 12 afhankelijk van hoe de dag loopt) geven we nu 120 ml flesvoeding. De eerste 2 nachten sliep hij daar 5/6 uur op door. De laatste nachten steeds rond de 4 uur. Dat is ongeveer hetzelfde als dat ik borstvoeding geef, dus ik merk daar geen verschil in.

3 jaar geleden

Wij doen dat hier ook sinds dat ze 4 weken is, ze is nu 6 weken. Ik merk geen verschil in slapen, ze komt ook dan om de 3 a 4 uur (helaas).