7 Reacties

12 dagen geleden

Sommige kindjes zijn wat sneller dan andere, ik liep zekf ook pas met 18 maanden. Als je kindje de trap op kan klimmen kan het in theorie ook los lopen zei onze fysiotherapeut (hadden we ivm heupdysplasie). Hier hebben we haar voor de grap 2 balletjes in haar handjes gegeven en toen ging ze voorzichtig los stappen.

12 dagen geleden

Reactie op Anoniempjuh3006

Sommige kindjes zijn wat sneller dan andere, ik liep zekf ook pas met 18 ma ...
Ahh oke misschien ben ik gewoon te ongeduldig 😂 ze klimt inderdaad wel de trap, bank, stoel op. We hadden het met de balletje geprobeerd maar die gooit ze weg 😅

12 dagen geleden

Waar wil je tips en adviezen voor? De fysio kan je tips geven. Daar ben je al geweest. Verder moet je het gewoon los laten. Zonde om je zorg hierover te maken, het komt toch wel goed. Geniet van deze tijd met je kind

12 dagen geleden

In principe kan je je kindje niet echt leren lopen. Net als zitten en kruipen. Mijn dochter zit op een 0-2 jaar groep en 2 kindjes die al bijna de 2 aantikken beginnen nu net losse stapjes te zetten Komt echt wel goed, bij enige twijfel zou de fysio etc wel verder kijken dan je geruststellen

12 dagen geleden

Misschien een loop karretje? Elk kind is anders ! De ene is later dan de andere heel normaal.

12 dagen geleden

Mijn dochter liep ook pas met 18 maanden de eerste keer een paar pasjes los. Komt vast goed! Misschien kan je het proberen een beetje los te laten. Je hebt 3 medici ernaar laten kijken, maar het is heel normaal dat een kindje nog niet loopt. Probeer de ontwikkeling van je meisje te volgen, dan komt het vast goed😊

11 dagen geleden

Mijn tip en advies zou zijn om.je geen zorgen te maken 😁 dat is ook wat de artsen zeiden. Ieder kind volgt zijn/haar eigen ontwikkeling. Probeer ook niet te vergelijken met wat andere kids doen.. Komt vanzelf!