32 Reacties

4 maanden geleden

Ik zou dit melden bij de politie in de hoop dat hun iets doen
🤦🏼‍♀️

4 maanden geleden

Reactie op AmberIvan

🤦🏼‍♀️
Spijt me zeer dat ik de Ts wil helpen

4 maanden geleden

Kun je geen rookproef laten doen? Zo kan er uitgezocht worden waar de stank/rooklucht van jouw buren precies je huis binnenkomt en kun je dat dichtmaken. De buren zullen dan wel behulpzaam moeten zijn en de mensen die de rooktest uitvoeren in hun huis binnenlaten.

4 maanden geleden

Ik zou dit melden bij de politie in de hoop dat hun iets doen
Je mag roken en blowen in huis. Politie kan daar weinig aan doen😅 Misschien dat de verhuurder het eerder als overlast kan beschouwen als het een huurhuis betreft

4 maanden geleden

Reactie op MSM89

Je mag roken en blowen in huis. Politie kan daar weinig aan doen😅 Misschie ...
Owhh excuses 🙈 ik heb namelijk in me studententijd echt gezeik met de politie gehad wegens roken en Blowen

4 maanden geleden

Reactie op MemBötger97

Oee welke hebben jullie?
Je vroeg dit niet aan mij, maar wij hebben er twee (woonkamer en slaapkamer) van Philips en zijn er erg tevreden over. Makkelijke bediening vanaf een app op je telefoon. De modellen die wij hebben zijn niet meer te koop, maar op Coolblue staan regelmatig leuke tweedekans modellen. Wij hebben ze vanwege fijnstof en allergie, maar bleek ook goed te werken tegen de lucht van houtstokende buren. Zo goed dat er een tweede apparaat kwam

4 maanden geleden

Ik vraag me af, is dat echt de geur van hun rook die jullie huis binnen komt? Dan moet de isolatie tussen jullie wel heel slecht zijn en het continue blank staan in hun woning. Hebben ze niet gewoon stiekem planten op zolder dat je dat ruikt ?

4 maanden geleden

Reactie op MemBötger97

Oee welke hebben jullie?
Die van Rolfstone!

4 maanden geleden

Ja, daar zou ik wel vanuit gaan. Wij hebben hetzelfde met onze onderbuurvrouw die binnen rookt. Rook het snachts in bed 😩. Heb de stopcontacten in de slaapkamer afgeplakt met duct tape… super onhandig maarja….. Het helpt wel. In onze vorige woning bleek de heftige wietlucht vd buren een plantage te zijn… Weet niet of het er vreemd aan toe gaat daar?

4 maanden geleden

Reactie op Anoball

Ik vraag me af, is dat echt de geur van hun rook die jullie huis binnen kom ...
Heb ik ook al aan gedacht maar zou niet weten hoe we daar achter moeten komen

4 maanden geleden

Next: Mr frank visser doet uitspraak

4 maanden geleden

Reactie op MemBötger97

Heb ik ook al aan gedacht maar zou niet weten hoe we daar achter moeten kom ...
Als je denkt dat er ergens een hennepkwekerij is, meld dit dan aan de politie via 0900-8844. Dit kun je natuurlijk ook anoniem doen via 'Meld Misdaad Anoniem', telefoonnummer 0800-7000. Voor meer informatie hierover kun je terecht op www.meldmisdaadanoniem.nl