28 Reacties

4 maanden geleden

Hoi Nona, Ik voeg mij graag toe in deze groep. Hopelijk mogen er nog velen volgen die mee praten over de zwangerschap tot ons kleine geboren mag worden in Februari 😍 Dankjewel en ook gefeliciteerd 🥳❤️ Hoe voel jij je momenteel? Ervaar je ook kwaaltjes? Volgens mijn berekening ben ik 5w2d zwanger. 2 juli de eerste echo afspraak bij de verloskundige. Dit is ons 4de kindje. Ik heb een meisje van 14jaar, jongen van bijna 5, en nog een meisje van 1,5 jaar🥰 Bijna jou was het ook snel raak lees ik. Bij ons ook, 3e ronde was het bij ons ook raak 😍

4 maanden geleden

Reactie op Geeske💋

Hoi Nona, Ik voeg mij graag toe in deze groep. Hopelijk mogen er nog velen ...
Ah wat fijn, gefeliciteerd en ook erg snel! Ik heb op het moment weinig last van kwaaltjes, maar had ook nergens last van met de zwangerschap van m'n zoontje. Jij? Ik had wel gelijk een gevoel van ik ben zwanger... Wij hebben 27 juni de eertse vroege echo, dit omdat ik na het verwijderen van mijn spiraal helemaal niet ongesteld ben geweest en gelijk zwanger ben geworden. Volgens mijn eigen berekening ben ik nu 4 weken, maar dit kan ook langer zijn. Spannend allemaal! Hopelijk komen er indd nog meer vrouwen mee kletsen!

4 maanden geleden

Hoi hoi, helemaal leuk ik sluit graag aan! Gefeliciteerd!! Ik ben ongeveer 5 weken zwanger van de 2e, 3 juli eerste echo. Ik heb al een zoon van bijna 3 en ik ben bewust alleenstaand. Vader is ‘bekend’ en komt 10 keer per jaar langs. Het gaat allemaal zo lekker dat ik dacht ik ga er nog een keer voor🥰 5e ronde met potjes en spuitjes en gelukkig is dat stuk nu klaar haha.

4 maanden geleden

Hoi Nona, Gefeliciteerd! Ik sluit ook graag aan in deze groep. Ik ben 6 weken zwanger en heb op 27 juni de eerste echo. Dit is ons 2e kindje. We hebben een zoon van 4 en vorig jaar augustus heb ik helaas een miskraam gehad. Daarom vind ik deze 2 weken erg spannend☺️ Ik zie dat jij ook op 27 juni de eerste echo hebt! Spannend🥰

4 maanden geleden

Reactie op Am09

Hoi Nona, Gefeliciteerd! Ik sluit ook graag aan in deze groep. Ik ben 6 we ...
Aah gefeliciteerd!! Snap dat het dan extra spannend is! Wij vinden het ook spannend hoor en de dagen gaan nu zo slooooom. Inderdaad ook 27 juni een echo. 🍀

4 maanden geleden

Reactie op Nona91

Aah gefeliciteerd!! Snap dat het dan extra spannend is! Wij vinden het ook ...
Ja de dagen gaan mega sloom hè! Hoe voel jij je verder?

4 maanden geleden

Bluhh meer die al last hebben van misselijkheid de hele dag door? Hoop niet dat het nog erger wordt 😪

3 maanden geleden

Heyy ik sluit me aan. Ik ben echt nog maar super pril 5weekjes +/- .. 8juli mijn eerste echo. Heb een zoontje van 22 maanden en ben getrouwd . Vind het echt heel spannend deze x

3 maanden geleden

Ik sluit me ook graag aan! Ik ben nu 4.4 weken zwanger na een ICSI behandeling. 25 februari uitgerekend!

3 maanden geleden

Reactie op Am09

Ja de dagen gaan mega sloom hè! Hoe voel jij je verder?
Ja, echt sloom! Ik heb net als bij m'n zoontje helemaal nergens last van. Hoogstens wat meer moe. Jij wel?

3 maanden geleden

Hoi! Wil ook graag aansluiten! Ik heb vorige week de eerste echo gehad, nu 8,5 week zwanger .. van de 3e! En ik ben zooooooooooo moe… ik was het even vergeten… hoe dat voelde.. ☺️☺️☺️

3 maanden geleden

Geen tips maar zelf een dochter van februari 2024. Ik wil jullie allemaal heel veel geluk en succes wensen! Laat je niet gek maken, andermans mening doet er niet toe en GENIET, ook als het zwaar is en je het genieten ver te zoeken vind (thats me)! Goed luisteren naar je lichaam en niet over je grenzen gaan. You’ve got this mama! 🥰

3 maanden geleden

Hier helaas vanmorgen opgestaan met kramp en bloedverlies. Ik ga er vanuit dat dit een miskraam is. Donderdag echo.

3 maanden geleden

Reactie op Nona91

Hier helaas vanmorgen opgestaan met kramp en bloedverlies. Ik ga er vanuit ...
Oh wat vervelend zeg!! Heel veel sterkte, hopelijk is het toch geen miskraam, maar snap wel het gevoel!

3 maanden geleden

Reactie op Nona91

Hier helaas vanmorgen opgestaan met kramp en bloedverlies. Ik ga er vanuit ...
Spannend, sterkte 🤍

3 maanden geleden

Reactie op Nona91

Hier helaas vanmorgen opgestaan met kramp en bloedverlies. Ik ga er vanuit ...
Ach nee. Ik wens je heel veel sterkte🤍

3 maanden geleden

Reactie op Nona91

Hier helaas vanmorgen opgestaan met kramp en bloedverlies. Ik ga er vanuit ...
Veel sterkte 🫶🏼

3 maanden geleden

Het is inderdaad een miskraam. Vandaag echo gehad en alles was al mooi schoon. Gelukkig weinig bloed gehad en alles zag er goed uit. Er zaten nog veeeeel eitjes. Dus op naar de volgende ronde. :)

3 maanden geleden

Reactie op Nona91

Het is inderdaad een miskraam. Vandaag echo gehad en alles was al mooi scho ...
Bah, wat vervelend zeg. Maar wel fijn dat het allemaal snel voorbij is en ze ook konden zien dat er al weer genoeg kansen zijn...heel veel sterkte komende tijd!

3 maanden geleden

Hallo allemaal, ik ben er achter gekomen dat ik zwanger ben. Dinsdag bloedtest gehad 256 hcg waarde gisteren opnieuw en toen 762 hcg waarde contact gehad met verloskundige en nu maandag een echo. Weet dus nog niet precies me uitgerekende datum. Eerst maar kijken of alles goed verloopt 🌝 in ieder geval heel moe en super misselijk 🤮