39 Reacties

één jaar geleden

Als newborn hielden wij vsn de Kruidvat luiers. Werkten perfect en nog goedkoop ook!

één jaar geleden

De luiers van Jumbo eigen merk en DM hebben mij enorm verrast in positieve zin. Prima prijs en kwaliteit. Lekken ook niet door in de nacht. Nummer 1 blijft hier wel echt premium protection van Pampers, maar ik vind ze zo enorm duur dat ik voor overdag overgestapt ben op bovenstaande luiers en absoluut tevreden!

één jaar geleden

Woezel en pip van Etos!

één jaar geleden

Pampers premium protection en Baby dry. Daarna Kruidvat.

één jaar geleden

Hipp, als hij geen wasbaar omheeft.

één jaar geleden

Pampers premium protection luiers & pants Pampers baby dry luiers & pants

één jaar geleden

Pura is ook goed

één jaar geleden

Pampers premium protection!

één jaar geleden

Lillydoo 🥰

één jaar geleden

Huggies en liefste hebben we Rascal&Friends vooral voor de nacht maar die hebben vaak lever problemen. Etos woezel en pip vooral tot maatje 3 gebruikt erna zaten ze niet mooi meer bij onze zoon en wij willen wel echt luiers waarvan er op het ruggetje elastiek zit en die heeft dat niet.

één jaar geleden

Reactie op Meringue04

Heb je al eens een maat groter geprobeerd? Als een romper strak zit lekken ...
Nee kan eigelijk 6 wel even proberen:)

één jaar geleden

Overdag Kruidvat (de gewone, niet de pants - die vallen te smal). S nachts pampers baby dry in 2 maten groter en geen lekken meer gehad.

één jaar geleden

Yes inderdaad haar romper word kletsnat in de ochtend :(
Ik las op dit forum vroeger de tip om de romper los te laten en dat was echt een game changer bij ons.

één jaar geleden

Pampers Harmonie, Pampers Premium Protection en voor de nacht Rascal & Friends!

één jaar geleden

Pampers baby dry night voor de nacht ivm doorlekken al werken die niet 100% goed hier. Wij hadden daardoor rascal en friends voor de nacht en die lekken nooit maar die zijn al heel lang niet meer leverbaar 😭. Overdag etos luiers woezel en pip. Hebben pampers gehad maar man wat stinken die dingen. Alsof je in een bejaardenhuis staat met incontinente ouderen rond je heen 🤮

één jaar geleden

Pampers baby dry😅 maar ik koop altijd de aanbieding en koop groote in.

één jaar geleden

Pampers premium protection en baby dry.

één jaar geleden

Wasbare 🙌 huda bamboe met buttons super overbroekjes

één jaar geleden

Trekpleister luiers! Lekken nooit door eigenlijk! Wel ruiken ze soms wat naar urine.. Maar voor de nacht zijn ze helemaal prima 👍🏻