432 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Ummie1

Even een heel dom vraagje maar is een geslachtsecho een extra echo waar je ...
Met 16 weken kun je een echo doen puur voor het geslacht. Kost iets van 40 euro extra dacht ik.

4 jaar geleden

Ik heb 3 juni een pretecho met geslachtsbepaling 💗💙

4 jaar geleden

Jaaa 16 juni in de avond.. spannend! We laten het opschrijven zodat we het zelf nog niet weten.. ik vind zo'n rookbom wel leuk🤣

4 jaar geleden

Ik heb 3 juni een pretecho met geslachtsbepaling 💗💙
Hoever ben je dan? Wij gaan 4 juni (13+1) mits de termijnecho maandag goed is.. 🥰👶🏽

4 jaar geleden

Reactie op C~D

Hoever ben je dan? Wij gaan 4 juni (13+1) mits de termijnecho maandag goed ...
13+4 🙈 Ik heb vorige week ook bij dit bureau pretecho gemaakt en was zo tevreden over de kundigheid van deze echoscopiste. Heb afgelopen maandag al de termijnecho gehad!

4 jaar geleden

13+4 🙈 Ik heb vorige week ook bij dit bureau pretecho gemaakt en was zo t ...
Kun je bij 13/14 weken het geslacht al laten bepalen ? Mij is verteld dat dat kan vanaf 16 weken

4 jaar geleden

Duurt voor ons nog wat langer helaas haha, hebben 10 juni de eerste echo pas. Dan ben ik rond de 10+5

4 jaar geleden

Reactie op anoniem2000_

Kun je bij 13/14 weken het geslacht al laten bepalen ? Mij is verteld dat d ...
Ja ik stond er ook van te kijken dat het al zo vroeg kon! Heb dit ook gevraagd vorige week aan de echoscopiste. En zij legde uit; Een verloskundige doet bevallingen, echo’s en heel veel meer taken als een echoscopiste. Een echoscopiste doet fulltime echo’s maken en zien het vaak net wat secuurder en nemen ook de gehele afspraak de tijd. Als ik dan kijk na mijn afspraak afgelopen woensdag en mijn termijnecho zie en snap ik het verschil! De VK die heeft tijdens mijn termijnecho nog geen 3 minuten gekeken. Ze meten letterlijk super snel mijn kindje op, pats foto die nergens op lijkt. toen ging ze bloeddruk meten en de rest van papierwerk. Als ik dan na me pretecho kijk vorige week daar heb ik 3 hele mooie foto’s, alle informatie hoe de placenta ligt etc!

4 jaar geleden

Ja ik stond er ook van te kijken dat het al zo vroeg kon! Heb dit ook gevra ...
Ohh fijn dat je dat Zegt ! Dat wist ik namelijk niet ik zie dat ik bij een verloskundige-echoscopiste loop. Ik had bij 7 weken een echo ivb bloedverlies en ze keek gelukkig heel goed 😊

4 jaar geleden

Reactie op anoniem2000_

Ohh fijn dat je dat Zegt ! Dat wist ik namelijk niet ik zie dat ik bij een ...
Dan heb je waarschijnlijk dat een persoon (de echoscopiste) de echo maakt en een ander persoon (verloskundige) de informatie verder met je doorneemt.

4 jaar geleden

13+4 🙈 Ik heb vorige week ook bij dit bureau pretecho gemaakt en was zo t ...
Haha ook zo nieuwsgierig als ons dus.. tja als het kan dan kan het hè!! Vanaf de 14e week dus waarom zou je het niet doen..

4 jaar geleden

Reactie op C~D

Haha ook zo nieuwsgierig als ons dus.. tja als het kan dan kan het hè!! Van ...
Ja precies! Ik ben echt stront nieuwsgierig 😂 mijn vriend wacht het liefst tot december! En gelukkig heb ik garantie met de echo. Mochten ze het 3 juni niet zien zullen ze enkele dagen later nogmaals kijken.

4 jaar geleden

Ik heb 17 juni afspraak en 20ste gender reveal feestje super spannend ik voel een jongen maar weet het niet natuurlijk

4 jaar geleden

Reactie op Femke-1989

Ik had ook pas bij de 20 weken echo dat ik hoorde wat het geslacht was bij ...
Ja ik 25euro bij 15weken ga ik

4 jaar geleden

Ja precies! Ik ben echt stront nieuwsgierig 😂 mijn vriend wacht het liefst ...
Idd dat is bij die van ons ook, dus wij dachten waarom wachten als je garantie hebt! 😅
Hey Suzanne ik heb je foto eens bekeken;) op het ramzi topic 😉. Een meisje 💝💝

4 jaar geleden

26 juni (16 weken) zullen wij het ook te weten komen, spannend.

4 jaar geleden

Wij hebben 18 juni, met 15 weken, een geslachtsbepaling. Ben zo benieuwd! Van de mensen die we het verteld hebben, denken de meesten dat we een jongen krijgen.

4 jaar geleden

11 juni bij 14+6 gaan we voor een geslachtsbepalingsecho! Zo benieuwd! Op het Ramzi forum werd een meisje gezegd en iedereen gokt ook op een meisje... We gaan het zien! 🥰

4 jaar geleden

26juni savonds geslachts echo. 27 juni bekend maken. Wij gaan het met eieren doen❤💙