636 Reacties

3 jaar geleden

Leuk! Ik ben nu bezig met het haken van een groot konijn. Ik vind het geweldig om zelf dingen te maken!

3 jaar geleden

Reactie op Beertje1

Leuk! Ik ben nu bezig met het haken van een groot konijn. Ik vind het gewel ...
Oeh leuk! Heb je al een foto van het proces? Volg je een patroon of doe je dit uit je hoofd?

3 jaar geleden

Ik ben nu nog bezig met een bijtring voor onze vrienden, maar daarna ga ik beginnen aan een wagenspanner met ottertjes voor onze kleine man 💙

3 jaar geleden

Reactie op meisje89

Oeh leuk! Heb je al een foto van het proces? Volg je een patroon of doe je ...
Het is het patroon van Snuf konijn van Stip & Haak. Haak hem nu met 3 draden tegelijk zodat hij lekker groot wordt 😁

3 jaar geleden

Mijn moeder is de handigste. Ze maakt hele mooie baby dekens en is handig op de naai machine. Je kunt haar eventueel volgen op @55andup op Instagram. Binnenkort gaan we samen naar de stoffenmarkt in Utrecht om de familie wieg opnieuw te bekleden.

3 jaar geleden

Ik heb zelf deze regenbogen gemaakt. Kun je leuk ophangen in baby/kinderkamer. https://youtu.be/_hy5vKRKE0A

3 jaar geleden

Leuk!! Ik wil deze babygym maken 🥰❤️

3 jaar geleden

Zodra ik me wat beter voel pak ik ook de naaimachine erbij, vooralsnog alleen kleding voor mijzelf gemaakt maar lijkt me ook leuk om wat voor de kleine te maken!

3 jaar geleden

Super leuk om zelf dingen te maken inderdaad! Ik heb mezelf beloofd eerst mijn eigen deken af te m(h)aken en dan pas mag ik voor de kleine aan de slag! Vorig jaar een dekentje gemaakt voor vrienden, wil ik ook voor onszelf doen en evt wat knuffels en een boxkleed. Hopelijk snel minder moe zodat ik echt aan de slag kan!

3 jaar geleden

Wat een leuk topic! Ik heb nog niets gemaakt maar wel wat dingen in de planning. Ik wil graag een setje bekleding gaan maken (boxkleed, aankleedkussen, babynestje, dekentje en een knuffeltje). Ik wacht de 20 weken nog even af zodat ik weet welke kleuren stofjes ik uit ga zoeken :) En ik wil ook heel graag een muurschildering gaan maken 🥰

3 jaar geleden

Leuk! Ik ben niet handig met de naaimachine, maar mijn moeder gaat een dekentje maken voor in het ledikantje en heb een patroon voor een rammelaar. Heeft iemand nog tips waar je voor een goede prijs mooie stofjes kan kopen?

3 jaar geleden

Reactie op Comingsoon

Leuk! Ik ben niet handig met de naaimachine, maar mijn moeder gaat een deke ...
Ik weet niet waar je woont maar iedere zaterdagochtend is er stoffenmarkt in Utrecht van 08:00-13:00. Daar kun je de mooiste stoffen kopen voor hele schappelijke prijzen. Het wordt gehouden op de ‘Breestraat’ Bij N&N stoffen op de Albert cuyp te Amsterdam heb je ook goede prijzen en veel keus.

3 jaar geleden

Reactie op Mommjo

Ik weet niet waar je woont maar iedere zaterdagochtend is er stoffenmarkt i ...
In Utrecht 😅 ben nog nooit van mijn leven op een stoffenmarkt geweest maar zal die noteren, Thanks!

3 jaar geleden

Origami beesten voor aan de mobiel boven het bed. Heb al kraanvogelstrengen bij het raam hangen.

3 jaar geleden

Reactie op Bijtje18-12

Wat een leuk topic! Ik heb nog niets gemaakt maar wel wat dingen in de pl ...
Muurschildering. ❤️

3 jaar geleden

Ik wil zelf een hemeltje maken van een klamboe maar moet eerst kijken wat het word.

3 jaar geleden

Reactie op Comingsoon

Leuk! Ik ben niet handig met de naaimachine, maar mijn moeder gaat een deke ...
Er zijn heel veel stoffen markten door Nederland: Www.stoffenbeurs.nl kan je zien waar ze staan maar er zijn meerdere markten/beurzen. Dus zeker even een Google search waard!

3 jaar geleden

Reactie op suzannelelie

Leuk!! Ik wil deze babygym maken 🥰❤️
Die vind ik heel leuk! Gaat ook op mijn lijstje... Ik ga het nog druk krijgen 😅

3 jaar geleden

Ik ben blij dat ik een fatsoenlijke cirkel kan knippen hahaha

3 jaar geleden

Leuk topic! Ik heb zelf een deken gebreid. Nu ben ik een boxdeken aan het breien.