78 Reacties
2 jaar geleden
Ik ben opeens een oud omaatje als ik opsta vanwege mijn heupen en bekken 🙃 En het waggelen is ook niet meer te ontkennen, haha. Ik ben nu 35+5 en merk opeens dat alles elke dag een beetje zwaarder wordt. Ik kan echt niet klagen, heb veel geluk met deze zwangerschap. Maar het kickt nu toch echt in, hihi! Herkenbaar??
2 jaar geleden
Reactie op Lessismore
Ik ben opeens een oud omaatje als ik opsta vanwege mijn heupen en bekken 🙃 ...
Ik heb ook steeds meer moeite met lopen en het opstarten ervan, heel vervelend.
Vandaag ook hele tijd een zeurende menstruatie achtige pijn. Ik hoop gewoon dat het snel gaat doorpakken allemaal want ik wil eigenlijk niet nog wekenlang wachten 😅 37+2 vandaag
2 jaar geleden
Ik ben opeens sinds maandag de hele dag misselijk en moet dan ook af en toe overgeven. Vrijdag controle, dan even vragen of ze er wat tegen hebben. Ben nu 35+5, anders worden het nog hele lange weken...
2 jaar geleden
Gistermiddag heb ik heel duidelijk gevoeld dat baby gedraaid is, de harde bol aan de bovenkant is weg en de druk op m'n maag ook. Gisteravond en vandaag veel meer druk onder en veel steken in m'n vagina. Ook af en toe het gevoel dat ik een soort menstruatiekramp heb heel laag in m'n buik. Komende maandag bij 36+6 controle bij de verloskundige. Maar dit lijkt mij allemaal goeie tekens richting indalen en licht gerommel.. toch?
2 jaar geleden
Ik ben ook opeens constant weer misselijk en maagzuur.. nu 38,6 weken. Hebben jullie ook vooral dat na vet/ongezond eten dit erger wordt? Of beeld in me dat in? ;)
2 jaar geleden
Reactie op Anoukheeftzininlente
Ik ben ook opeens constant weer misselijk en maagzuur.. nu 38,6 weken. Hebb ...
Ja, ik vermijd vet, koffie en koolzuur nu helemaal. Dan gaat het opzich wel.
2 jaar geleden
Ik ben sinds twee dagen zó prikkelbaar. Ik ken mijzelf echt niet zo. Snel geïrriteerd, bozig als iets niet lukt. Heel bijzonder 🤣 Nog meer meiden last van?
2 jaar geleden
Vandaag controle gehad met 37+2.. hoge bloeddruk, veel vocht en eiwitten aangetroffen in me urine. Gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis voor verder onderzoek. Na allerlei controles en 3.5 u later uiteindelijk de uitslagen gekregen; alle waardes waren binnen acceptabele waarden.
Komende donderdag terug op controle en plannen we de afspraak voor inleiden. Vanwege me klachten word ik met 39 weken ingeleid. Als de kleine man dus zelf niet de bevalling start, wordt die gehaald over 2 weken. #einde in zicht
2 jaar geleden
Pfoe die pijnlijke heupen worden steeds erger. Nu zelfs pijnlijk met iedere stap die ik zet ☹️
Gisteren tijdens controle bleek mijn bloeddruk wat te zijn gestegen. Niet perse meteen zorgelijk maar hij mag niet meer verder stijgen. Maandag opnieuw controle. Verder geen symptomen van zwangerschapsvergiftiging. Ben heel benieuwd hoe dat gaat aflopen. Vandaag 37+5.
2 jaar geleden
Ik ben 39wk en heb al een paar dagen dat rond de middag hoofdpijn ontstaat die in de avond steeds erger wordt. In de ochtend gaat het weer prima. Vraag me ineens af of dat erbij hoort of kwaad kan? Maandag controle dan bespreek ik het sowieso, maar als meer mensen dit herkennen dan weet ik dat ik het tot dan ook los kan laten ;)
2 jaar geleden
Reactie op Anoukheeftzininlente
Ik ben ook opeens constant weer misselijk en maagzuur.. nu 38,6 weken. Hebb ...
Bij vettig eten heb ik dat ook! Ook na pittig eten en na koolzuur drinken. Ik laat dat nu gewoon maar staan, anders trek ik het 's nachts niet. Ik las hier ergens de tip om vanillevla te eten, dus zal dat eens proberen de komende dagen 😅
2 jaar geleden
Gisterenavond voorweeën gehad, tegen 2u zijn ze gestopt maar elke x ik opstond om te gaan plassen (lees: elke 2 uur) werd ik misselijk en zat mijn neus verstopt. Als ik weer in bed lag, ging het na een tijdje weer over. Vanmorgen opgestaan met het gevoel van beginnende keelpijn en hoofdpijn 🙄 ergens hoop ik dat het voortekenen zijn want ik ben er zo klaar mee. Morgen ben ik 39 weken.
2 jaar geleden
Hier ontzettend moe in armen en benen, ook moe in handen en voeten. Lichte hoofdpijn (stress, vermoed ik).. en sinds donderdag gestopt met mijn aspirine en meteen is mijn bloeddruk hoger dan ie de hele zwangerschap geweest is. Nog niet alarmerend, maar het zit natuurlijk gelijk in mijn hoofd. Nog 2,5 week...
2 jaar geleden
We zaten net rustig op de bank, toen ik opeens in mijn rechterzij een 'plop' voelde. Het was zo luid dat mijn vriend vroeg of ik net een scheet liet. 😂 maar er is geen water bij, dus ik denk niet dat het mijn vliezen zijn?... Hebben jullie dit ook al gehad? De baby was op dat moment ook niet aan het bewegen ofzo. Voelde zo raar.