1008 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb sinds gisteren ontzettend veel bloedverlies gehad. Met de baby gaat het dusver goed. Bloedverlies is nu bruin, dus dat is een goed teken.
Heb alleen nog heel veel last van een drukkend gevoel in mijn onderbuik. Meer mensen die ervaring?
3 jaar geleden
Reactie op Fleurrrrr
Ah, meteen een echo kunnen krijgen? Zou het zelf dan extra laten checken. H ...
Ja gelukkig gelijk een echo gehad! Alles was goed. Dus hoop dat het bloeden snel stopt
3 jaar geleden
Pff vandaag voel ik me echt ellendig, dit komt waarschijnlijk doordat ik nuchter mijn glucose moest laten prikken (was vorige keer in de avond rond 20:30 uur met bloedprikken 6,2 en mag eigenlijk maar 6,1 zijn. Maarja wat wil je na een bak friet, frikandel speciaal en een milkshake 馃槀) normaal als ik wakker wordt, krijg ik heel lief een beker melk in bed en een banaan maar doordat ik nu niks mocht hebben is alles van slag, heel de dag al misselijk loop alleen maar te kokhalzen en last van maagzuur. Hopelijk morgen een betere dag
3 jaar geleden
Reactie op Eerendil
Ik ben zo moe!! Wel minder misselijk enzo, maar ik slaap gewoon slecht..
Hier ook. Misselijkheid is niet meer de hele dag, voel me ook iets minder slap/flauw. Maar wel sinds een week om 4u30 wakker en dan niet meer kunnen slapen, terwijl ik zo moe ben!
3 jaar geleden
Sinds woensdagnacht bloedverlies. Veel en helder rood, controle gehad en alles was goed. Waarschijnlijk een bloedvaatje. Het is nu sinds donderdagmiddag bruin.
Hoop zo dat het stopt want maak mij echt zorgen.
De misselijkheid heb ik alleen nog als ik te lang niks eet, morgen 12 weken.
3 jaar geleden
Ik durf echt amper de deur uit te gaan. Blijf me maar niet lekker voelen, niet perse misselijk maar gewoon beroerd, maag darmen denk ik? Soms wel het gevoel dat ik moet spugen maar dan dus niet misselijk. Wordt er knettergek van 馃ザ
3 jaar geleden
Ik heb sinds vrijdag magnesium kauwtabletten en sindsdien niet meer gespuugd!! 馃グ馃挭