64 Reacties

één jaar geleden

Apart wel ik heb het pas na 16 weken gedaan en dit was gewoon goed gekeurd had me via de website aangemeld. Ja ken by je vk dit aankaarten maybe hebben hun ideeen of kunnen ze vaker langs komen voor controles van de baby

één jaar geleden

Gek.. ik heb t ook pas na 16 weken gedaan en gelijk al goedkeuring gekregen

één jaar geleden

Ja helaas ben je echt laat geweest. Tegenwoordig is het het best om je na je positieve test aan te melden, ze hebben zwaar personeelstekort… daarom is het ook niet handig om jou nu aan te nemen. Ze hebben gewoon het personeel niet.

één jaar geleden

Waar kom je vandaan? Dit nog niet meegemaakt. 1 zat wel al vol maar zij doet dat alleen, dus bij een ander bureau aangevraagd en daar heb ik al bevestiging van. Succes. Ik hoop dat je nog iets vind

één jaar geleden

Reactie op Suzi98

Ja helaas ben je echt laat geweest. Tegenwoordig is het het best om je na j ...
Vk raadde bij mij aan rond de 13/16 weken te doen.. dus denk niet dat ze daar wat aan kon doen.. ik zelf wist ook niet beter 😅

één jaar geleden

Ik heb me dus aangemeld bij de vk al in week 12 ongeveer? Hun bieden namelijk zelf kraamzorg erbij. Maar heb er ook nooit wat over terug gehoord. Alleen zeiden ze de laatste keer ‘ja hoor we hebben je aanmelding gezien’. Geen idee of het nu dan wel of niet geregeld is..

één jaar geleden

Kijk eens bij 1 op 1 kraamzorg dat zijn zzpers misschien heb je er wat aan.

één jaar geleden

Reactie op Madeleineuil

Kijk eens bij 1 op 1 kraamzorg dat zijn zzpers misschien heb je er wat aan. ...
Zzpers zitten al helemaal snel vol. Heb er eentje gebeld direct na mn positieve test en zij zei dat ik al te laat was voor een zzper. Die worden volgens mij al gebeld tijdens de verwerking ofzo, niet normaal 🤐

één jaar geleden

Reactie op ᴍ ᴇ ᴢ ᴀ

Vk raadde bij mij aan rond de 13/16 weken te doen.. dus denk niet dat ze da ...
Zo bedoel ik het ook niet.. ik heb me erin verdiept toen ik zwanger was. Meteen opgezocht en aangemeld..

één jaar geleden

Reactie op Suzi98

Zo bedoel ik het ook niet.. ik heb me erin verdiept toen ik zwanger was. Me ...
Oh oke sorry 😅

één jaar geleden

Waar woon je ergens?

één jaar geleden

Reactie op ᴍ ᴇ ᴢ ᴀ

Vk raadde bij mij aan rond de 13/16 weken te doen.. dus denk niet dat ze da ...
Vraag ze even voor extra info en informatie en stel dat iedereen nee zegt vraag of hun kunnen komen extra voor controlers en inderdaad google voor een zzper

één jaar geleden

Helaas ben je idd best wel erg laat geweest maar ik snap heel erg goed dat je af gaat op wat de verloskundige je zegt. Het is tenslotte je eerste kindje en dat brengt een hele nieuwe wereld met zich mee. Bij mijn vorige verloskundige kreeg ik bij mijn eerste zwangerschap dan ook een mapje mee met wanneer wat te regelen en bij kraamzorg stond toen al zsm. Helaas bij mijn huidige heb ik dat ook niet gekregen en dus zullen er heel veel meer dames zijn die met zoals jij achter het net vissen. Ik heb wel eens gehoord van een kraamhotel in dit soort "nood" situaties. Dat is een soort beval centrum waar je kraamzorg deelt met andere vrouwen. Nadeel is wel dat je dan daar moet bevallen en je kraamweek door moet brengen. Maar wat je zegt het minimale aantal uren zijn ze verplicht te geven. En dat kunnen ze aanvechten met de verzekeraars maar is ondertussen niet jouw probleem als zorgvrager. Dit zou ik wel heel duidelijk aangeven en anders als ze echt weigeren je 2e optie met een letter verder uit het alfabet voor hetzelfde stellen. Jij kunt hier niet de dupe van worden hoe begrijpelijk hun probleem ook is.

één jaar geleden

Weet iemand of dit betekend dat het bij ons geregeld is? Of zijn we nu nog steeds in afwachting.. dit krijg ik nu al voor de 3e keer als reactie van ze als ik vraag of het rond is..

één jaar geleden

Reactie op June 💗

Weet iemand of dit betekend dat het bij ons geregeld is? Of zijn we nu nog ...
Ja hoor helemaal geregeld. Ze nemen contact met je op ok een kennismaking in te plannen als je tussen de 24 en 28 weken zwanger bent

één jaar geleden

Reactie op Suraiii

Vraag ze even voor extra info en informatie en stel dat iedereen nee zegt v ...
?

één jaar geleden

Reactie op ᴍ ᴇ ᴢ ᴀ

?
By je verloskundige praktijk kijke of ze je extra kunne ondersteuen

één jaar geleden

Reactie op Suraiii

By je verloskundige praktijk kijke of ze je extra kunne ondersteuen
Ik heb kraamzorg ?

één jaar geleden

Reactie op ᴍ ᴇ ᴢ ᴀ

Ik heb kraamzorg ?
Ohh neee myn reavtie was bedoel voor de gene van het bericht

één jaar geleden

Reactie op Suraiii

Ohh neee myn reavtie was bedoel voor de gene van het bericht
Hahaha, zat al raar te kijken 🫣😘