40 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Jalis

Hier corona positief toen ik aan het bevallen was… Onze kleine man heeft he ...
Ocharme! Echt niet fijn… gelukkig gaat alles wel goed 😊

één jaar geleden

Reactie op Iefjo

Ik heb corona gehad toen ik 14 weken was. Alleen flink verkouden geweest, v ...
Ja de ene is natuurlijk sterker als de ander ik krijg helaas alle ziektes over,.. ik ben 3x gevaccineerd maar stel mij ook vragen. In januari een miskraam gehad na m’n booster dus heb enorme schrik ontwikkeld met al dat Corona gedoe! En nu met die koorts dat niet wil zakken het maakt me gewoon gek.

één jaar geleden

Reactie op Alleenmaarliefde2022

Ik heb het gehad toen ik 15 weken was en 23 weken. De 15 weken geen klachte ...
Pff amai, ook al wat meegemaakt! Ocharme. Heb je koorts gehad tijdens he zwangerschap?

één jaar geleden

Reactie op Moonwomxnn

Gelukkig is alles goed! Ik heb helaas wel veel koorts en maakt me daarom ec ...
Hoi… ik reageer even… ik heb zowel in mijn 4e als 8e week Corona gehad en heftige koorts.. 39 graden 1 dag en toen regelmatig paracetamol en veel water gedronken (minimaal 1 kan per dag), ook fruit geprobeerd… inmiddels 16 weken zwanger en alles gaat erg goed. Echo top en hartje ook goed. Mijn koorts zakte pas af na drie dagen. Dus is allemaal goed komen, maar snap je stress. Die had ik ook heel erg, maar van stress zakt de koorts dus niet goed. Dus probeer het zo ver je kan los te laten. Miss helpen filmpjes je af te leiden?? Hahaha

één jaar geleden

Reactie op shantiP

Hoi… ik reageer even… ik heb zowel in mijn 4e als 8e week Corona gehad en h ...
* Hahaha ging per ongeluk

één jaar geleden

Reactie op shantiP

Hoi… ik reageer even… ik heb zowel in mijn 4e als 8e week Corona gehad en h ...
Dankjewel voor je reactie! Ben blij dat alles goed gaat met je. Amai 2 keer… vreselijk zeg! We zijn zoveel zwakker nu, echt niet fijn. Ja water en fruit lukt me aardig, gelukkig! 😍 Stress maakt het niet beter, ik zal de filmpjes proberen hahah. Dankjewel voor de tip 😊😍

één jaar geleden

Toen ik 25 weken was heb ik corona gehad. Was als een soort griepje. Moe, spierpijn en snotverkouden. Geen koorts of benauwdheid. (Ik was trouwens niet gevaccineerd). Heeft geen gevolgen gehad voor m’n kleintje! 11 weken geleden bevallen van een gezond zoontje. Heel veel beterschap! Zorg goed voor jezelf en je kleine! Rust veel uit, probeer genoeg te eten en drinken en gebruik paracetamol voor de koorts.

één jaar geleden

Reactie op Moonwomxnn

Gelukkig is alles goed! Ik heb helaas wel veel koorts en maakt me daarom ec ...
Ik heb ook een dag of 5 flinke koorts gehad. Maar precies op de grens waarop ze er niets mee wilden doen 🙄

één jaar geleden

Reactie op Moonwomxnn

Pff amai, ook al wat meegemaakt! Ocharme. Heb je koorts gehad tijdens he ...
Mwoah. Als dit COVID was dan mag ik van geluk spreken met maar 1 prikje. Ja mijn temperatuur schommelde alle kanten op. Was geen rede tot zorgen. Hoger dan 38,4 is die nooit geweest.

één jaar geleden

Reactie op Alleenmaarliefde2022

Mwoah. Als dit COVID was dan mag ik van geluk spreken met maar 1 prikje. Ja ...
Ja idd! Goed vanaf gekomen dan. Ja bij mij af en toe wel… maar met Paracetamol zakt het precies wel, gelukkig.

één jaar geleden

Reactie op Moonwomxnn

Ja idd! Goed vanaf gekomen dan. Ja bij mij af en toe wel… maar met Paraceta ...
Ja je moet wel volle dosis pcm ernaast hebben. Althans dat moest ik. Maar ik zelf had zetpillen werking is veel sneller. Het was ook wel aan te raden om een spiegel op de bouwen zei mijn gynaecoloog. Heb al met al enkele dagen pcm gebruikt.

één jaar geleden

Moonwomxnn hoe is het nu met je? Ik ben nu bijna 13 weken en ook Corona. Ben gevaccineerd en heb voor het eerst Corona… uitgerekend nu :( ik was benieuwd hoe het inmiddels met jou is?

één jaar geleden

Reactie op Lilylen

Moonwomxnn hoe is het nu met je? Ik ben nu bijna 13 weken en ook Corona. Be ...
Ik heb 2 X Corona gehad tijdens mijn zwangerschap. Rond de 12 weken en rond de 26. Niet gevaccineerd. Beide keren alleen een milde verkoudheid. Even je verloskundige of huisarts bellen! Beterschap. 💋

één jaar geleden

Ik heb 2 X Corona gehad tijdens mijn zwangerschap. Rond de 12 weken en rond ...
Dankjewel! Ja die had ik meteen gebeld en zij hebben me meteen gerust gesteld. Ik had het behoorlijk te pakken maar gelukkig weer aan de betere hand!

één jaar geleden

Reactie op Alleenmaarliefde2022

Ik heb het gehad toen ik 15 weken was en 23 weken. De 15 weken geen klachte ...
Is daar trouwens iets uitgekomen , uit dat onderzoek ?

één jaar geleden

Reactie op Tinaf

Is daar trouwens iets uitgekomen , uit dat onderzoek ?
Bij mij ook onderzocht, geen afwijkingen gevonden.

één jaar geleden

Reactie op M_1986

Bij mij ook onderzocht, geen afwijkingen gevonden.
Thanks ! Ik helaas nu ook Corona met 17 w 🙄alsof zwanger zijn zo al niet spannend genoeg is :(

één jaar geleden

Jeetje wat balen! Maar ik heb 2x corona gehad in de zwangerschap, ook 1x met 13 weken en het heeft echt niets naars voor de kleine gedaan. ze krijgen er zelfs antistoffen van. Ik ben ook 3x gevaccineerd maar weet je, je zal nooit weten hoe heftig je het te pakken zou hebben als je niét gevacineerd zou zijn. Het is in elk geval niet gevaarlijk voor de kleine, wellicht wel extra vervelend voor jou door de astma. Sterkte!

één jaar geleden

Ik heb met 17 weken zwangerschap Corona gehad. Ons zoontje is helemaal gezond geboren. Het heeft niet voor complicaties gezorgd.

één jaar geleden

Een jaar geleden zat ik in een vergelijkbaar schuitje: 9 weken zwanger en corona. Voelde me flink beroerd, me hartslag was bij de minste inspanning al 140. Ik kom 2 dagen amper uit bed komen. Na 4 dagen waren mijn klachten weer weg, het kwam en het ging. Ik vond het ook eng voor de baby, maar die heeft er niks aan overgehouden en volgens de verloskundige merkte ze er ook niks van behalve extra antistoffen voor de baby. Beterschap en hopelijk snel herstellen