68 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op 9gag

.
Eerlijk is eerlijk, ik dacht al dat je een grapje maakte. Kopte hem gewoon nog even in.

2 maanden geleden

Reactie op Myvon

Eerlijk is eerlijk, ik dacht al dat je een grapje maakte. Kopte hem gewoon ...
😘

één maand geleden

Meh. Dat Kim straks mogelijk het spel gaat winnen, vind ik best wel jammer. Dat ze Ebru voor de bus gaat gooien ook. Maar dat Tom eruit is, vind ik dan weer erg mooi. Wat een arrogante kwal vond ik dat. Mohamed is met afstand mijn favoriete speler trouwens.

één maand geleden

Reactie op Myvon

Meh. Dat Kim straks mogelijk het spel gaat winnen, vind ik best wel jammer. ...
Vond het niet slim dat ze Kim kozen. Mijn vriend en ik zeiden meteen al tegen elkaar: die gaat de andere 2 meteen voor de bus gooien. Mohamed is ook mijn favoriete speler idd! Ben benieuwd wat voor ‘deal’ hij met Ebru gaat maken.

één maand geleden

Hier ook erg benieuwd naar de deal met Ebru. Kim… ik snap waarom ze het doet, maar ik ben er zooo ‘boos’ om. Vind het oprecht erg 🤣🥹

één maand geleden

Reactie op Myvon

Meh. Dat Kim straks mogelijk het spel gaat winnen, vind ik best wel jammer. ...
Helemaal met je eens. Alleen gunde ik het Tom wel hoor. Vind het lullig dat Kim mogelijk gaat winnen nu.

één maand geleden

Reactie op Hnvd

Vond het niet slim dat ze Kim kozen. Mijn vriend en ik zeiden meteen al teg ...
Nee, ik snapte die keuze ook echt niet. Aan Kathelijn had je een trouwere bondgenoot gehad.

één maand geleden

Ok, nu ben ik écht niet meer voor de Verraders. Kim is stom. Mo zal wel niet winnen, maar ik hoop het wel. Beter weten Kathelijn en Robin veel mensen te overtuigen van Ebru's hint.

één maand geleden

Reactie op Myvon

Ok, nu ben ik écht niet meer voor de Verraders. Kim is stom. Mo zal wel nie ...
Kim is idd stom en Ebru is géniaal! Genoten😄

één maand geleden

Reactie op Myvon

Ok, nu ben ik écht niet meer voor de Verraders. Kim is stom. Mo zal wel nie ...
Idd.. mooie actie van Ebru 👏. Ik ben nu voor Kathelijn. Ze heeft t mssn niet altijd bij t juiste eind, maar zij is 1 van de weinige met ballen in dit spel.

één maand geleden

Kathelijn mag van mij ook winnen ja. Het is jammer dat ze er zo naast zit, maar ze loopt in elk geval niet te schapen.

één maand geleden

Ze maken het wel lastig voor de verraders. Die mogen amper moorden plegen ‘s nachts

één maand geleden

Oké, ander geluid hier 🙋🏼‍♀️ Ik vond de opmerking van Ebru wel stom. Natuurlijk, wat Kim doet is haar mede verrader verraden, maar dat is wel uiteindelijk het spel, toch? Wat Ebru deed vind ik eigenlijk saboteren. Ze riep nog net niet op de stip ‘Ik ben verrader en Kim is de andere’. Uiteindelijk was het gewoon erg dom van Ebru en Tom om Kim te verleiden. En ik ben absoluut niet voor Kathelijne. Elke week weer weet ze zéker dat ze nu toch écht de verrader heeft gevonden en elke keer zit ze steeds verder van de waarheid. Snapt ze het spel überhaupt? 😅 Ik ben voor Mo. Hij is slim, heeft de verraders door (en is ook nog eens knap 🙊). Nu maar hopen dat hij Kim (en Tristan) ook doorkrijgt. Want ik ben wel een beetje klaar met die Kim-show. Tot zo ver my two cents 😅

één maand geleden

Haha oeeeeh ik vond Ebru echt een irritante verrader maar na gisteren helemaal omgedraaid, wat een geniale actie op het einde! 😎 En heel stom nu Kim en Tristan … Hopelijk heeft de rest ze door want gun ze de winst niet!

één maand geleden

Maar!! Katherine zat er misschien steeds naast eerst. Ze krijgt wel gelijk!🤣

één maand geleden

Reactie op Nien Ke

Maar!! Katherine zat er misschien steeds naast eerst. Ze krijgt wel gelijk! ...
Katherine = Kathelijn

één maand geleden

Reactie op Nien Ke

Maar!! Katherine zat er misschien steeds naast eerst. Ze krijgt wel gelijk! ...
Hahaha ja, inderdaad!

één maand geleden

Reactie op Hnvd

Oké, ander geluid hier 🙋🏼‍♀️ Ik vond de opmerking van Ebru wel stom. Natu ...
Nou ik vond het heerlijk! Vind Kim maar een verschrikkelijk mens en de irritatie zit nu echt hoog. Anderzijds was het idd echt enorm STOM van ebru en Tom om haar te kiezen!! Hoop dat ze er snel uit ligt, want ik gun haar de winst absoluut niet. Je gaat niet tot twee keer toe je mede verraders zo back stabben. Wat ebru gedaan heeft is haar verdiende loon. Dag Kim!

één maand geleden

Reactie op Hnvd

Oké, ander geluid hier 🙋🏼‍♀️ Ik vond de opmerking van Ebru wel stom. Natu ...
Mwoah.. vind ik niet. Het was inderdaad wel dom van Tom en haar om Kim erbij te halen, maar Ebru laat niet met zich sollen. Vind dat wat ze gisteren deed echt terecht en zeker niet te ver gaan. Ik vond het voorgaande seizoenen ook echt stom toen die verraders elkaar gingen naaien. Kijkt echt niet leuk weg ofzo. Mo gun ik het ook van harte, maar ik ben bang dat hij denkt dat hij met Tristan en Dave samen is, maar die hebben natuurlijk een sterker bondje met Kim. Dus ook hij zal daar genaaid worden.

één maand geleden

Ik vond de verraders sowieso apart dit jaar Geen enkele discussie gehad Verrader 1 zegt een stom plan, verrader 2 noemt een nog stommer plan op en verrader 3 gaat gewoon akkoord