47 Reacties
2 maanden geleden
Ik kan dan altijd thuis een hele strategie bedenken hoe je wat meer voorbereidt naar zo'n eiland gaat.
En die modellen hebben vast een heel contract en boekingen tot het laatste moment, maar je zou toch ook wat 'reserves' willen hebben? Of denk ik nou zo verkeerd. Man wat zijn die mager!
2 maanden geleden
Reactie op Waterrat
Is dat zo, dat zij zeker terugkeren? Dat is nog niet heel specifiek gezegd ...
Ik ben ook benieuwd.. dat zou dan betekenen dat huidig kamp noord en zuid ook niet husselen, of dat de titanen na in totaal 4 of 5 afleveringen alweer terugkeren naar hun eigen eilanden met hun gewonnen items…
2 maanden geleden
Weet iemand of en waar je oude seizoenen kunt kijken? (Die van 2022 en eerder)
2 maanden geleden
Reactie op kusRens
Ik kan dan altijd thuis een hele strategie bedenken hoe je wat meer voorber ...
Niet normaal he, je ziet gewoon overal de botten... echt niet gezond hoor.
2 maanden geleden
Reactie op Mandela
Videoland staat veel op!
Daar zie ik alleen die van dit jaar en vorig jaar, of kijk ik verkeerd?
2 maanden geleden
Reactie op Fem_x
Ik vind Timor zoooo irritant.
Die voelt zichzelf wel het baasje 😆
2 maanden geleden
Die modellen moeten echt een boterhammetje of twee eten 😬
En Billy vind ik echt té leuk 😎
VRIEND
2 maanden geleden
Reactie op Cupcake19
Ik zou haast nog denken dat ze een team van bijv max 3 man weer laten aansl ...
Nee, want ze winnen items voor als ze bij hun team terugkeren dus denk dat ze over aflevering of 2 weer naar hun oorspronkelijke team teruggaan. Waarbij die oorspronkelijke teams dan weer mogelijk worden gehusseld als er te weinig in 1 team zitten.
Van de afvallers blijft er denk ik max 1 over die dan bij samensmelting kans op terugkeer heeft.
Vind Justine dubbelzijdig deels heeft ze gelijk maar ze kan ook even op haar strepen staan en naar Timor lopen en in oor zeggen wat oplossing heeft. Maar dan wil ze weer niet te veel opvallen en laat ze het maar.
VRIEND
één maand geleden
Sergio was lekker naif op d'r eilandraad. Alsof hij niet snapte dat de groep baalde dat hij tegen afspraak in voor zakje was gegaan.
Vinddie zandloper geen leuk wapen. Nu weet je nu al welk team naar de eilandraad gaat volgende week is daar bloedheet, deelnemers werken zich uit de naad en blijkt dan voor helemaal niks te zijn geweest. Die dan een paar minuten andere team op pauze zetten dan is er in ieder geval nog een kans op winst ondanks achterstand.
één maand geleden
Reactie op 2020mama
Sergio was lekker naif op d'r eilandraad. Alsof hij niet snapte dat de groe ...
Jaa ik vond hem echt irritant maar ze hadden wel afgesproken voordat ze over dat zakkje hadden afgesproken dat ze "last one in first one out" zouden doen. (Nouchka was de enige die haar afspraak nakwam) Maar toen sergio dat flikte met dat zakkje toen draaide het team om en gingen hun niet volgends de 1e afspraak dus sergio en ook de groep (behalve Nouchka) hebben zich niet aan de afspraken gehouden🤷♀️
één maand geleden
Sergio was echt verbaasd. Hoe dan?! Ik had eerlijk gezegd hem er al eerder uitgestemd. Aan de andere kant zit het team te zeuren dat hij zijn afspraken niet nakomt om vervolgens zelf hun afspraak om Ymre eruit te stemmen niet na te komen 🤔 Beetje pot verwijt de ketel.
Die zandloper vind ik echt een tof wapen. Mag Kiran die ook meenemen na de samensmelting?
één maand geleden
Reactie op NikitaDelilah
Jaa ik vond hem echt irritant maar ze hadden wel afgesproken voordat ze ove ...
Terwijl er getwijfeld werd aan Nouchka en of zij zich aan haar afspraak zou houden, zij was de enige die het wel deed..
één maand geleden
Als er iets wordt afgesproken met elkaar (allemaal zakje halen of niemand) en jij houdt je niet aan die afspraak, vind ik niet dat je raar moet opkijken dat de groep de afspraak van het stemmen verbreekt. Had hij zich maar aan de afspraak moeten houden. Geeft ook signaal dat je hem niet kunt vertrouwen. Precies zoals Timor goed had verwoord.