38 Reacties

2 jaar geleden

Haha, dit vind ik stiekem een beetje grappig 🙈 ik ben benieuwd of ik dit ook ga vinden als de mijne is geboren :p

2 jaar geleden

Haha heel herkenbaar! Vond zelfs onze kat opeens een grote kop hebben. 🤣 M'n dochter is nu bijna 4 maanden en hoe groter zij wordt hoe minder "last" ik ervan heb. Je bent dus niet de enige.

2 jaar geleden

Hahaha ja. Wat grappig dit. Vind m'n vriend z'n hoofd echt gi-gan-tisch. Ik denk ook omdat je continue je babies hoofd van dichtbij bekijkt😅

2 jaar geleden

Ik had dit met m'n man z'n hoofd. Allemachtig, echt huge vond ik die. Nu valt het me niet meer op gelukkig, want echt mooi vond ik het niet 🤣🤣

2 jaar geleden

Hier ook herkenbaar 😂 Wel alleen bij mijn man als hij heel dichtbij is met zijn hoofd. Grappig dat meer mensen dit hebben.

2 jaar geleden

Haha sorry moet beetje lachen wat ik juist vind is dat babys een groot hppfd hebben in verhouding dit is ook echt zo tot bepaalde leeftijd heb 6 maanden gecocoont maar ik heb er geen last van☺

2 jaar geleden

Haha, heb ik ook gehad! Ik heb het vaker tegen mijn vriend gezegd dat hij echt een gigantisch hoofd heeft🤣

2 jaar geleden

Jah! Had ik ook ( kleine is nu 10 wkn) De eerste zeker 3 wkn elke keer als ik mn oudste dochter van 8 van dichtbij bekeek of een kus gaf schrok ik er gewoon van. Dacht dat t aan ( heeeeel stom en niet logisch hoor) de spinaal ruggeprik kwam die als bijwerking omhoog schoot boven mn borst. Af en toe leek ik wel stoned dacht ik. Qua verhoudingen van mensen en hoofden. Als of ik koekoek was. T verdween hoor. Maar echt ik vond t zo raar. Heb t tegen niemand gezegd 🤣😬

2 jaar geleden

Hahaha ja dit had ik ook. 😂 Wij hebben nog een oudere dochter van toen 7 jaar en ik dacht ook opeens; jemig, wat een groot hoofd! Ik denk dat het komt omdat je zo op de baby, met dat kleine hoofdje 😍, gefocust bent dat alles dan in vergelijking zo groot lijkt.

2 jaar geleden

Dit had ik bij mijn vriend! Elke keer als ik hem een kus gaf schrok ik zoooo erg van de omvang van zijn hoofd 😅 echt een hele bijzondere ervaring. Het is wel over gegaan!

2 jaar geleden

Hahaha ja ik herken dit. Nu nog wel eens😂

2 jaar geleden

Hahaha precies mijn gedachte. Ik noem mijn man nu grappend groot hoofd 🤣🤣🤣

2 jaar geleden

Dit had ik bij mijn vriend! Elke keer als ik hem een kus gaf schrok ik zooo ...
Ooh ik heb dit ook gehad! Had het ook nooit iemand horen zeggen, als ik het zei zat iedereen een beetje wazig te kijken 😂 Ging bij mij van zelf eigenlijk weer weg, maar nu ik het zo lees herken ik het helemaal

2 jaar geleden

Mijn ex partner.. waarvan ik dus nu weer plots zwanger van ben. Die heeft een uitzonderlijk groot hoofd. Volgens mij maat 55 ofzo.. toen de jongste zo'n ukje was schoot ik altijd in de lach als die hem vast had. Hij zich afvragend waarom ik iedere keer moest lachen.. heb het later uitgelegd. Hij gaf ook aan dat die een uitzonderlijk groot hoofd had. Ik had het niet meer.. dus herken je zo erg!

2 jaar geleden

Ik had het altijd als ik 's nachts zat te voeden en ik het slapende hoofd van mijn man megagroot op het kussen naast me zag liggen haha

2 jaar geleden

O wat ben ik blij om te lezen dat andere dit ook hebben, ik had het dan niet bij mijn man maar oudste zoon..ik vond hem zo gigantisch naast z’n pasgeboren broertje, vond het gewoon echt doodeng. Ik heb in het begin ook gehad dat ik het lastig vond ze beide tegelijk vast te houden omdat ik het zo eng vond dat grootte verschil 🤷🏻‍♀️ ik verklaarde mezelf echt voor gek en voelde me een hele slechte moeder en vond het ook moeilijk om uit te spreken naar mijn man..maar toen de hormonen eenmaal de eerste achtbaan gehad hadden zakte het haha.

VRIEND

2 jaar geleden

Ik herken dit ook. Toen ik vertelde aan m'n man dat hij een grote kop had vond hij dit helemaal niet grappig haha! Kan er af en toe nog om lachen!

2 jaar geleden

Oooh ik heb dit ook, vooral bij mijn man. Als hij uit zijn werk komt en ik heel de dag met mijn dochter ben geweest lijkt het ook echt alsof hij een hoofd heeft zo groot als mijn hele kind 😅

2 jaar geleden

Hahaha, ik dacht eerst dat dit een troll topic was, maar blijkbaar hebben veel mensen dit?? Echt nog nooit van gehoord, maar wel heel grappig om te lezen 🤣🤣

2 jaar geleden

Hahahaha ja herkenbaar! 🤭😂 Daarnaast werk ik in de zorg en dat is elke keer weer omschakelen. Eerst zo’n kleine meid verschonen en later op mijn werk mijn cliënten. 🙈