38 Reacties

3 jaar geleden

Jaaaaaa hahaha hier precies hetzelfde!!! 😂 komt denk ik omdat we zoveel tijd spenderen met onze kleintjes! Als mijn vriend thuiskomt van werk en hij geeft ons een kus denk ik ook waaauuw jouw hoofd is echt groot! 😂

3 jaar geleden

Omgg zo herkenbaar! als mijn vriend savonds in de bank bij mij ligt zit ik ook telkens te kijken naar zijn grote hoofd🤣🤣

3 jaar geleden

Ja ik heb dit ook! Na een dag met ons kindje, als ik dan naar mijn man kijk dan verbaas ik me over zijn gigantische hoofd 😅

3 jaar geleden

Jaaaaaaa dit had ik ook hahahahah. Ik zei steeds tegen mn vriend jemig wat heb jij een groot hoofd eigenlijk, hahahah en hij was echt verbaasd en dan zei hij huh echt niet! Maar ja ik had die kleine meid steeds in mijn armen en aan de borst en ik zat er best vaak en lang mee lekker te soezen. Dus dan zie je haar hoofdje gewoon de hele tijd dicht bij je. En dan kwam mn vriend in bed naast ons liggen met zn ENORME hoofd dan dacht ik jezus hahaha, grappig die herkenning hier!

3 jaar geleden

Ik heb trouwens ook dat ik elke newborn baby mega groot vind vergeleken met hoe mn zoontje was bij de geboorte

3 jaar geleden

Haha zo grappig dit, Had precies het zelfde toen mijn oudste werd geboren. Toen mijn tweede zoontje net op de wereld was had ik trouwens niet. Maar ik ken het dus ook 🙈

3 jaar geleden

Hahahaha ik dacht dat ik gek geworden was maar ik ben niet de enige gelukkig 😅 ik vind dus ook dat mijn vriend ineens een groot hoofd heeft 🤪🤫

3 jaar geleden

Heb ik ook hoor. Niet alleen met hoofden, maar de benen van mijn peuter lijken opeens echt enorm haha

3 jaar geleden

Hahaha wat een leuk topic. Ik ga vanavond eens goed kijken naar t gigantische hoofd van mn man :p

3 jaar geleden

Hahahahaha ik herken het niet maar probeer m'n lach in te houden terwijl ik naast m'n zoontje zit die nu in slaap valt 🤣 hilarisch!

3 jaar geleden

Hahaha ik heb echt precies hetzelfde met mijn man. Zijn hoofd is ineens enorm😂 dacht echt dat ik de enige was!

3 jaar geleden

Klinkt als het Alice in wonderland syndroom (geen grap, bestaat echt). Maar geen idee of dat ibeens kan komen opzetten.

3 jaar geleden

Had ik ook! 🤣 heel herkenbaar. Trekt vanzelf weer bij als het hoofdje van de kleine ook wat groter word hahaha

3 jaar geleden

🤣🤣🤣

3 jaar geleden

Eigenlijk raar, want volgens mij is het hoofd van een baby in verhouding met het lichaam juist groter.

3 jaar geleden

Hahaha! Ik ben zwanger van de eerste dus zo ver kan ik niet mee praten, maar ik weet nog wel toen wij een puppy kregen en ik na een weekje bij mijn ouders thuis kwam en echt Ontzettend schrok hoe groot hun hond ineens was!! 🤣🤣 voor mijn gevoel was die echt 10x zo groot als de week ervoor, maar kwam gewoon omdat ik de hele dag naar zo'n mini zat te kijken haha!

3 jaar geleden

Reactie op Tweli

Hahaha! Ik ben zwanger van de eerste dus zo ver kan ik niet mee praten, maa ...
Yep. Dat had ik dus met de kat! ( en t hoofd van mn oudste dochter )

3 jaar geleden

Haha meiden ik ben zo blij met deze herkenbaarheid. Dacht echt dat ik gek werd of psychische klachten kreeg ofzo of door de synthetische oxytocine 🤣🤣 ben zo blij met jullie reacties. Vooral inderdaad bij mijn vriend, maar als andere mensen dichtbij zijn heb ik het ook hahaha 🥲 hoop echt dat het overgaat want vind het zo lelijk 😭 maar als ik jullie zo lees komt dat dus gelukkig wel goed haha. Ben blij dat ik dit topic heb aangemaakt voor iedereen!