45 Reacties

2 jaar geleden

16 kilo aangekomen. Eerste maanden nik, laatste maanden ging hard. Paar dagen na de bevalling al 10 kg kwijt en ern paar maand weer op mijn gewocht voor de bevalling. Daar heb ik wel hard voor mieten werken maar het is gelukt. Ik heb een gemiddeld bmi maar merkte wel dat ik minder fit was. Nu net zwanger van nr. 2 dus wel een beetje bang voor wat komen gaat met de kilo's.

2 jaar geleden

Zonder extreem te eten ben ik 30 kilo aangekomen in mijn zwangerschap, nu, bijna een jaar later, nog 5 kilo te gaan naar mijn oude gewicht.

2 jaar geleden

Ik ben in totaal 11 kilo aangekomen.

2 jaar geleden

Reactie op Seyliya

Volgens mij ben ik de enige op dit moment 😅die bij al de drie kinderen 30 ...
Oef ik ben niet alleen 😂 ik kwam 29 kg bij van mijn 1ste. 28 kg terug kwijt geraakt op een klein jaar denk ik, dus eigenlijk terug op gewicht. Nu aan het proberen voor een 2de, benieuwd hoeveel ik zal aankomen 😅

2 jaar geleden

Ik ging van 78 kilo naar ongeveer 100. Hield heeeel veel vocht vast dus was ook binnen een week een hoop kwijt. Nu is m’n dochter anderhalf en weeg ik 59 kilo.

2 jaar geleden

Ik ben morgen 39 weken zwanger en ben nu bijna 17 kilo aangekomen... terwijl ik minder eetlust heb, eet de helft minder dan normaal! 🤷🏻‍♀️

2 jaar geleden

21 kilo aangekomen in totaal (met 39 weken bevallen) Mijn startgewicht was 75 kilo. Ik kwam de eerste 4 maanden niks aan en toen ineens ging het heel hard. Nu ben ik 2,5 maand verder en moet nog 10 kilo

2 jaar geleden

Ik ben bijna 38 weken zwanger en 10 kilo erbij. Bij de eerste met 38 weken bevallen en was toen in totaal 15 kilo aangekomen…ik weet wel dat ik toen na een paar dagen al 11 kilo kwijt was, zou mooi zijn als dat nu ook gebeurd 🤣

2 jaar geleden

Morgen 32 weken en +5kg ongeveer. Hoop dat er niet meer te veel bijkomt deze laatste 8 weken😅.

2 jaar geleden

Bij beide rond de 15 kilo totaal aangekomen, met beide bevallen in week 38. Startgewicht bij nr. 1 58 kilo bij nr. 2 65 kilo.

2 jaar geleden

Ik zit op -2 kg, haha. Nu 10+1 Komt meer doordat ik vrijwel niks meer snack door misselijkheid. Ik ben wel echt te zwaar. Dus wil wel proberen niet teveel aan te komen. Dus was verlies in 1e trimester is helemaal prima 😊

2 jaar geleden

Ik ben 6 kg aangekomen en nu 8 maanden na de bevalling ben ik 5 kg lichter dan voor de zwangerschap

2 jaar geleden

Weer een kg erbij, ik heb het idee dat er nu ook wat vet aan mij begint te komen. Maar 7 kg, morgen 21 wk van twee, nog steeds netjes.

2 jaar geleden

Reactie op Maytwenty

Ik ging van 78 kilo naar ongeveer 100. Hield heeeel veel vocht vast dus was ...
Wauw , ben je zoveel afgevallen ook na de zwangerschap ? Wat knap

2 jaar geleden

Nu 35 weken en nu pas weer op m'n startgewicht. Viel in het begin veel (6kg) af en ben sinds ongeveer 25 weken weer heel langzaam aan het aankomen. Maar de teller staat nu dus op 0kg. Benieuwd wat de eindstand gaat zijn. Zeker nu m'n verlof er aan zit te komen.

2 jaar geleden

Ik ben nu 31+3 en 3,5 kilo aangekomen. Toen ik zwanger was van mijn dochter was ik rond deze tijd ongeveer 8 kilo aangekomen totaal zat ik op 16 kilo dacht ik.. was het 1,5 week na de bevalling weer op startgewicht. Ben erg benieuwd waar ik ga eindigen bij deze zwangerschap.

2 jaar geleden

Bij m’n eerste 24 kg aangekomen. Daarna 28 kg afgevallen in ong een jaar tijd zonder er ook maar iets aan te doen. Nu zwanger van de tweede, 22+2 en 7kg gegroeid

2 jaar geleden

Bij de 1e was ik 26 kg aangekomen 😅 laatste maanden ontzettend veel in vocht. En bij de 2e maar 8 kg.

2 jaar geleden

Ik was 25kilo aangekomen en nu nog 1,5 te gaan, mijn zoontje is nu 8maand en woog 4,3kilo bij geboorte 🙈💙

2 jaar geleden

Ik was van 68 naar 94 ongeveer gegaan. Nu na 6 weken zit ik rond de 82kg maar helaas past mijn trouwring nog steeds niet… Doe trouwens nu niets bijzonder om gewicht te verliezen.