50 Reacties

2 jaar geleden

Ow wow, wat kunnen mensen toch schaamteloos zijn 🤦🏽‍♀️ Ik kan me niet herinneren dat ik van dit soort vragen heb gehad, is intussen ook al 4 jaar geleden. Maar als ik straks van dit soort vragen krijg, wordt m’n standaard antwoord “vind je het gepast om dat te vragen?” (icm een resting bitch face).

2 jaar geleden

Ik vond die vragen over de bevalling juist fijn voor t verwerken. Maar die over seks zijn wel wat ongepast. Dat heeft niemand ons gevraagd gelukkig

2 jaar geleden

Reactie op Babymamalicious

Ow wow, wat kunnen mensen toch schaamteloos zijn 🤦🏽‍♀️ Ik kan me niet h ...
Mooie comeback, die ga ik alvast onthouden! En ik denk oprecht dat mijn andere comeback zal worden 'wat onbeleefd om zoiets te zeggen'. En dan kijken hoe ze zich eruit gaan squirmen :p P.s. meeega leuke echo foto heb je!

2 jaar geleden

Of mijn borsten tussendoor lekten, want hoe groter de borsten hoe meer productie? En gerichte vragen naar kwaaltjes als urineverlies, pijn litteken of bevalling (hoe ver ingescheurd) ed vond ik ook ongepast. Of er nou sprake van is of niet. Mensen schijnen het niet door te hebben?

2 jaar geleden

Toen ik mijn dochter van 2 weken oud een fles zat te geven in het restaurant van de Ikea kwam een mevrouw naar mij toe of ik wel wist dat ik zo geen band met mijn kind kreeg en borstvoeding echt vele mater beter is voor mijn kindje. Ik was zo verbaasd en kon alleen maar huilen erna. Ik mocht/kon geen borstvoeding geven vanwege gecompliceerde zwangerschap en een shitload aan medicatie die ik moest gebruiken waarbij je geen borstvoeding mag geven. Ik voelde mij al rot genoeg over de hele zwangerschap en alles wat ik niet kon en mocht en dan komt er zo’n oud mens even zo’n rot opmerking maken zonder te weten wat de situatie is. In de Kruidvat heb ik het ook een keer gehad toen ik flesvoeding in mijn mandje had liggen. Die mevrouw achter mij vroeg; Of ik wel genoeg eraan had gedaan om borstvoeding te proberen… en dat dat echt het beste is wat je je kindje kan geven…

2 jaar geleden

Toen ik mijn dochter van 2 weken oud een fles zat te geven in het restauran ...
Gatsie wat vervelend zeg, mensen weten helemaal niet waarom je bepaalde keuzes maakt. En als je zonder onderliggende reden zou kiezen voor flesvoeding dan is dat toch ook prima! Gênante vragen zijn tot daar aan toe, maar dit is gewoon veroordelend.

2 jaar geleden

Toen ik mijn dochter van 2 weken oud een fles zat te geven in het restauran ...
Überhaupt het lef van mensen om zich te bemoeien met het leven van iemand die ze nog nooit van hun leven hebben gezien. Bemoei je gewoon met jezelf. Ik vind dit gewoon ronduit asociaal. Snap overigens heel goed dat je er overstuur over was. Zou ik ook zijn geweest. Zeker zo kort na de bevalling.

2 jaar geleden

Hier vroeg een buurvrouw die we eigenlijk amper kennen en niet vaak spreken na een maand of 3 'of alles weer een beetje heel was' waarbij ze naar beneden wees. En dat dus midden op straat

2 jaar geleden

Reactie op Doperwt44

Hier vroeg een buurvrouw die we eigenlijk amper kennen en niet vaak spreken ...
Hahaha dat mensen denken dat ze hier iets mee nodig hebben ook hè! Ik had gewoon gevraagd of ze het ook meteen even wilde zien 🤪

2 jaar geleden

Ik begrijp best dat mensen soms nieuwsgierig zijn en dan nog wel eens onbeleefde vragen stellen. Maar complete vreemden die vinden dat ze ergens een mening over mogen hebben die maak ik wel met de grond gelijk! Ik kan het me bijna niet voorstellen, zo onfatsoenlijk vind ik het! Maar ik zal het over een paar dagen mee maken…

2 jaar geleden

"Jeetje wat zie je er moe uit" mijn schoonzus.. 3 dagen nadat ik was bevallen 😑

2 jaar geleden

Reactie op Chér

Gek genoeg houd inderdaad niet iedereen een buikje over😭😭 (ik ben er 1 va ...
Jah en dan maar erachteraan zeggen dat ik corrigerende ondergoed moet gaan dragen want dat helpt🤣 Jongens… laat ons vanzelf ontzwangeren 🙄 (inmiddels al een veel plattere buik)

2 jaar geleden

Reactie op Lilian290779

Sorry maar ik moet echt keihard lachen 😂 wat zei je? Ja gisteren maar even ...
Nou...mijn anus lag ook in gruzelementen 😅 Ik heb het maar gewoon geslikt! Haar opmerking dan 😬😜

2 jaar geleden

Die mensen zijn echt gestoord en onbeschoft 🤯

2 jaar geleden

Hoeveel kilo’s ik al was afgevallen (18:16 bevallen) mijn moeder vroeg dat om 20:00🤔 Alsof ik al kon opstaan uit bed of überhaupt energie had om me te wegen en buiten dat komop zeg heb een heel mens gedragen voor 9 maanden

2 jaar geleden

Hoe de sex nu is .. 💀 6 weken na de bevalling ..

2 jaar geleden

Reactie op Erka

“Dat jij er nog zo’n last van hebt? Dat had ik niet zo lang hoor en we hadd ...
Mensen onderschatten een vacuümpomp echt 🥺😩!

2 jaar geleden

Ik ben 1,5 jaar geleden bevallen. En ja ik ben best wat aangekomen in de zwangerschap... maar ik krijg regelmatig van mijn oma te horen dat ik best wel erg dik ben. Ja ik kan gaan sporten maar ik ben veel liever met mn zoontje. Ik vind mijn lichaam hoe het eruit ziet nu niet zo erg belangerijk dat komt wel weer. (Tuurlijk wil ik er wat voor gaan doen maar nog niet nu gewoon) maar ik vind het ook echt niet normaal eigenlijk. Terwijl ik eerst altijd 55 woog en toen was ik altijd maar te licht enzo

2 jaar geleden

Toen ik mijn dochter van 2 weken oud een fles zat te geven in het restauran ...
Wat naar! Echt ongelofelijk respect- en gevoelloos! Ik vraag me dan direct af of deze mensen ook commentaar hebben op de inhoud van iemands winkelkarretje... Ik vind het zo bizar dat mensen denken dat ze alles maar kunnen roeptoeteren zodra een vrouw zwanger is of met haar baby op pad is..

2 jaar geleden

Reactie op Chayenne12122000

Ik ben 1,5 jaar geleden bevallen. En ja ik ben best wat aangekomen in de zw ...
Oh dat herken ik zo. Mijn oma leeft niet meer, maar ze zei echt elke keer als ik bij haar was dat ik zo dik was en van wie ik dat toch had. En dat was notabene voor een zwangerschap. 😅 Sommige dingen kan je echt beter voor je houden, geen leuke herinnering aan m’n oma. Kan me voorstellen dat het na je bevalling helemaal vervelend is.