50 Reacties

2 jaar geleden

Een collega starend naar mijn boezem: "Ah ja, je ziet wel dat je borstvoeding geeft hé. Het is goed voorzien." Ondertussen maakt ze grote handgebaren tegen haar eigen borsten.

2 jaar geleden

Reactie op Beeb-03-2022

Nou...mijn anus lag ook in gruzelementen 😅 Ik heb het maar gewoon geslikt ...
Gewoon te erg voor woorden😂

2 jaar geleden

Niet bevallingsgerelateerd, maar wel een collega, met wie ik bijna nooit contact heb, die het feit dat we opnieuw in blijde verwachting zijn na ons eerste (na 7 maanden werd ik opnieuw zwanger) "Amai, lossen en laden bij jullie" noemde. Diezelfde man vermeldde ook meerdere keren, en nu ook, dat hij zwangere vrouwen haat en lelijk vindt. Wanneer er wordt gevraagd of hij kan uitleggen waarom, zegt hij "gewoon, dat is gewoon zo". Wat een lieverd 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Sarra

Niet bevallingsgerelateerd, maar wel een collega, met wie ik bijna nooit co ...
Bizar.... En inderdaad wat een zonnestraaltje zeg😅🥰

2 jaar geleden

Reactie op Sarra

Niet bevallingsgerelateerd, maar wel een collega, met wie ik bijna nooit co ...
Fijn zo’n man in je leven, wil iedereen! Jaloers

2 jaar geleden

Toen ik mijn dochter van 2 weken oud een fles zat te geven in het restauran ...
Al had je gewoon gekozen voor de fles en geen zin gehad in borstvoeding. Die brutaliteit was reden genoeg om ze een klap te verkopen.

2 jaar geleden

Kreeg in 2e week na me KS de vraag van mijn vader of ik nog veel moest afvallen🙄 en 5e week toen kreeg ik ook van mijn vader te horen dat wel tijd word dat ik eens iets aan die dikke buik ga doen😓 Toen ik vorig jaar 14 kilo was afgevallen hoorde ik hem niet ( BTW kijk naar je eigen biertummy)😪

2 jaar geleden

6 dagen na keizersnede opnieuw in ziekenhuis voor mijn zoontje. Savonds laat, strompelend via spoed naar de afdeling achter een half rennende zuster aan, gewikkeld als een spook in een laken, laken over de kinderwagen want hé, een laken helpt als je corona zou hebben 🤷‍♀️. Moppert ze dat het zo druk is en of we door kunnen lopen. Paar dagen later zegt de zuster.. ja ga anders even lekker naar buiten/wandelen. Ik zei al, je snapt dat ik een week geleden een keizersnede heb gehad? Ik kom ws niet eens aan bij de buitendeur en daarnaast... geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om mijn zoontje alleen te laten liggen (welkom kraamtranen). 🙈

2 jaar geleden

1 dag na de bevalling, van een vriend van mijn man. In Veluuws dialect: "Zo, jie heb ook nog 'n beste buuk." En bedankt joh. Wacht maar tot je vrouw straks is bevallen (dat was 3 dagen na mijn bevalling).

2 jaar geleden

Hahaha mijn gekste vraag... ik was weer terug op het werk van mijn zwangerschapsverlof, vraagt 1 van mijn patiënten: " huh, waar is je buik nou, je was toch zwanger?" Euh ja ik was 3mnd geleden zwanger idd, het mooie van zwangerschappen is dat het op een gegeven moment stopt en je een kind hebt ipv een zwangerebuik