163 Reacties

één maand geleden

Ik geloof niet dat iemand zo naïef is om te denken dat je last krijgt van j ...
Er staat body to body massage en dat ze haar geslachtsdelen gebruikt heeft. Als ik google is het echt een ding blijkbaar, al denk ik niet dat het door een professional was als hij bang is er iets door opgelopen te hebben.

één maand geleden

Heel raar verhaal. Hij denkt dat hij iets opgelopen heeft van een aftrekbeu ...
Nee niet alleen van een aftrekbeurt, hij vertelde dus ook dat zij met haar geslachtsdeel tegen die van hem heeft gewreven.. En hij denkt daardoor iets opgelopen te zijn.. dus dat pijn bij het plassen heeft hem laten schrikken. Ik heb hem al uitgelegd dat dat blaasontsteking kan zijn Maar ik snap wat je bedoelt, dat gevoel heb ik zelf ook heel erg. Dat er iets niet klopt.. Ik krijg verder niks meer uit hem, dat is gewoon zijn verhaal😢

één maand geleden

Ik geloof niet dat iemand zo naïef is om te denken dat je last krijgt van j ...
Het was een body to body massage. Allebei naakt en de masseuse masseert met lichaamsdelen oa billen en borsten. Volgens google komt het ook voor dat geslachtsdeel gebruikt word om te wrijven, zonder seks. Dus hij vermoedt dat die het daardoor misschien opgelopen is. Ik heb zelf dat gevoel ook heel erg, dat er iets niet klopt. Maar meer of iets anders krijg ik er niet uit bij hem. Dit is zijn verhaal..

één maand geleden

Reactie op xSarina

Nee niet alleen van een aftrekbeurt, hij vertelde dus ook dat zij met haar ...
Los van of het een keer was of niet.. ik ben normaal een van de eerste die roept geef het nog een kans, het was maar 1x. Je geeft aan dat je de hele dag in je eentje voor 3 hele kleine kindjes zorgt, wat gewoon topsport is.. leeftijden van 1,2 en 3 is gewoon next level ik zou je dat niet nadoen. Je vraagt verder niks van hem, je doet alles alleen.. je bent herstellende van een miskraam en dan doet hij dit. Vind ik next level disrespect sorry. Vooral dat laatste vind ik heftig. Als ik dit zo lees ben jij echt een topvrouw/moeder en verdien jij 1000000x beter dan dit.

één maand geleden

Reactie op xSarina

Het was een body to body massage. Allebei naakt en de masseuse masseert met ...
Ik zou serieus naar die massagesalon bellen vragen of hij daar uberhaupt geweest is 3 weken geleden. En dan zeggen dat je man klaagt over pijn bij het plassen. Misschien geven ze je genoeg redenen waarom dat (als hij er al is geweest) niet eens kan. Misschien masseren ze daar helemaal niet met hun geslacht of weet ik het... ik denk dat daar de waarheid ligt.

één maand geleden

Ik zou serieus naar die massagesalon bellen vragen of hij daar uberhaupt ge ...
Ja dat is een goeie.. ik ga dit straks zodra hij de deur uit is. Ik laat het weten

één maand geleden

Jeetje meis wat een verhaal. Feit dat je nog niet zo lang een miskraam hebt gehad is ook ontzettend verdrietig, sorry voor jou/jullie verlies. Ik wil ook niet speculeren of hij seks gehad heeft, maar dat hij een erotische massage heeft geboekt vind ik echt heel respectloos gedrag. Ik hoop voor je dat hij eerlijk geweest is. Zou iedereen zijn nachtmerrie zijn dit. Heb je dit ook vertelt tegen iemand die je vertrouwt?

één maand geleden

Reactie op xSarina

Ja dat is een goeie.. ik ga dit straks zodra hij de deur uit is. Ik laat he ...
Ik zou dit alleen anders aanpakken. Ze gaan jou deze info niet geven. Dat mogen ze simpelweg niet ivm klanten privacy. Ik zou kijken of je kan regelen dat een man belt, doet alsof hij je partner is.. met de vraag of hij een afspraak kan boeken met de zelfde dame als vorige x. Zo kom je er in ieder geval achter of hij geweest idd Denk dat als je als de vrouw van belt je weinig antwoorden krijgt.

één maand geleden

Ik zou dit alleen anders aanpakken. Ze gaan jou deze info niet geven. Dat m ...
Dit klopt trouwens.. Ik denk niet dat ze mij veel info zullen geven.. Heb ook geen man om me heen die ik kan vragen om dit te doen. Helaas 😢

één maand geleden

Reactie op xSarina

Ja dat was ook een van de eerste vragen die ik hem gesteld heb, hij beweert ...
Oh jeetje dit is echt te stom :( wat een fout heeft hij gemaakt. Ik zou hier zeker niet makkelijk overheen stappen, dan doe je jezelf echt tekort vind ik. Ik zou even alles laten bezinken en goed op een rijtje zetten. Maar dat hij nu alweer verder lijkt te gaan alsof er niets aan de hand is, getuigd naar mijn mening dat hij jou en wat je voor hem doet echt te veel voor lief neemt, en dat is niet leuk en niet eerlijk. Heel veel sterkte ❤️.

één maand geleden

Reactie op xSarina

Dit klopt trouwens.. Ik denk niet dat ze mij veel info zullen geven.. Heb o ...
Wellicht kan je zelf bellen? Dat je je man wil verassen hiermee? Vertel je dat ie vaker is geweest en een massage voor hem wil boeken voor kerst ofzo? Genoeg mensen die een soort open relatie hebben en dit doen.

één maand geleden

Een eventuele soa kan ook opgelopen zijn na orale seks. Het zou inderdaad ook een blaasontsteking kunnen zijn, al hebben mannen daar veel minder vaak last van. Uiteraard niet onmogelijk. Wat ik me even hardop afvraag: stel dat zijn verhaal klopt en dat hij 3 weken geleden wel een soa heeft opgelopen, zou een soa test dan al positief zijn ? Wanneer heeft hij zich laten testen ? Meestal krijg je niet direct de uitslag toch ? Toen ik tijdens de zwangerschap veel last had van bloedingen moesten ze ook een soa test afnemen, ik kreeg de uitslag pas een week later. Ik weet niet of dit standaard is ? Anyway, het lijkt er dus op dat er wat gaten in zijn verhaal zitten. Persoonlijk zou ik hem hiermee confronteren en eisen dat hij de volledige waarheid verteld. Misschien verstandig dat jij je ook laat testen. Zeker als er nog een kinderwens aanwezig is. Je pijn en verdriet is erg begrijpelijk, dit heb je niet verdiend. Maar ik zou even wachten met nemen van een beslissing over hoe nu verder. Laat alles even rustig bezinken, praat erover samen en bedenk hoe je de toekomst voor je ziet. Is het een mogelijkheid dat hij tijdelijk even ergens anders heen gaat ? Zo heb je de ruimte om je gedachten op een rijtje te krijgen. Veel sterkte met alles 🍀

één maand geleden

Reactie op Marshally91

Een eventuele soa kan ook opgelopen zijn na orale seks. Het zou inderdaad o ...
Doktersassistente hier; normaal gesproken kan je 2 weken na onbeschermde seks een soatest doen, echter als je klachten hebt kan het gelijk. In dit geval zou je dus verwachten dat de test betrouwbaar is. Pijn bij plassen met negatieve soatest zou verder opgevolgd moeten worden door de huisarts lijkt mij.

één maand geleden

Reactie op Grace93

Wellicht kan je zelf bellen? Dat je je man wil verassen hiermee? Vertel je ...
Ik heb ze net opgebeld en ze vertelde me dat ze niet bijhouden wie er zijn geweest. Ik heb zogenaamd gedaan alsof ik voor hem als verassing dezelfde massage en masseuse wilde boeken, ik moest aan hem vragen wat haar naam was en dat ze verder dus niks kan zien. Geen succes

één maand geleden

Reactie op OliviavK

Doktersassistente hier; normaal gesproken kan je 2 weken na onbeschermde se ...
Oh en als je een soa oploopt van orale seks, moet er ook een keelkweek afgenomen worden. Dan is de reguliere plastest bij mannen niet betrouwbaar. Maar dan zou je dus ook geen klacht als pijn bij plassen verwachten

één maand geleden

Reactie op OliviavK

Oh en als je een soa oploopt van orale seks, moet er ook een keelkweek afge ...
Maar als hij de ontvanger was van de orale seks toch niet ? Of begrijp ik het nu misschien verkeerd.

één maand geleden

Reactie op Marshally91

Maar als hij de ontvanger was van de orale seks toch niet ? Of begrijp ik h ...
Volgens mij is de kans niet groot, maar als de gever een soa in de keel heeft dan kan het wel geloof ik.

één maand geleden

Reactie op Karindg

Heb je inhoudelijk het gesprek al gevoerd? Waarom heeft hij voor deze massa ...
Ja dat heb ik al gedaan. Ik was het moment dat hij vertelde ondanks dat het zo hard terecht kwam, heel rustig gebleven. Ik heb hem gevraagd waarom en zijn antwoord is en blijft; ik was mezelf niet. Ik weet niet wat me opeens bezielde. Alsof de duivel me gestuurd heeft. Ik vroeg ook of het aan mij lag en of hij iets tekort komt van mij, zijn antwoord was van niet. Dat ik dat echt niet moet denken, dat ik alles heb waar hij naar verlangd in een vrouw. Zijn antwoord blijft gewoon dat hij niet weet wat hem bezielde. Ik heb dus geen duidelijke oorzaak uit hem kunnen krijgen. Zou niet weten wat ik verder allemaal nog moet vragen..

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Na het lezen van je openingspost wilde ik schrijven dat een erotische massa ...
Ik snap je kijk hierop. Maar een orgasme is voor vrouwen ook een ontlading betekent niet dat zodra ik stress heb maar ff een afspraak maak bij een een erotische salon en mezelf laat wrijven door een man puur voor stress ontlading.😵‍💫 Haar man is vreemd gegaan klaar. Zulke dingen doe je alleen met je partner en ze zat midden in een miskaar toen hij dit deed?! Dus hij dacht dat dat zij het niet erg zou vinden omdat hij stress heeft en dit dus nodig had? Dacht het niet. Hij wist dat wat hij deed fout was en als hij geen last had van zijn pipi ( karma) dan had hij niks tegen haar gezegd🤷‍♀️ TS, volg je gevoel en heel veel sterkte!

één maand geleden

Reactie op NikitaDelilah

Ik snap je kijk hierop. Maar een orgasme is voor vrouwen ook een ontlading ...
Ja precies dit dankjewel, je neemt echt de woorden uit de mond!!! ❤️ Stress en ontlading is geen geldig excuus!!!