163 Reacties

één dag geleden

Elke man gaat vroeg of laat vreemd. Ook die van JOU…..Ja ook die van jou!!! ...
Heftig

één dag geleden

Jouw oma heeft dit dus eens meegemaakt en in haar omgeving te horen gekregen. Biased. Heb jij al een man gehad die al is vreemdgegaan of ben je geïndoctrineerd? Het is een drogreden en een aanname dat elke man zou vreemdgaan. Je moet natuurlijk geloven waar jijzelf energie uithaalt, maar ik zou kiezen voor positieve energie en vertrouwen hebben in jouw partner. Met dit bericht zou je zeggen dat elke man het zelfde instinct heeft, persoonlijkheid en/of karakter. Dan zou je moeten zeggen dat ook alle vrouwen hetzelfde instinct, persoonlijkheid en/of karakter hebben. Dus bijvoorbeeld elke moeder is een zorgzame moeder? Daar kan ik namelijk ook over discussiëren... Ik heb hier een mening over...

één dag geleden

Gooi die man de deur uit

één dag geleden

Ik weet niet wie jou pijn gedaan heeft, maar wellicht is het goed om eens hulp hiervoor te gaan zoeken. Niet iedere man is een vreemdganger en dat weet jij zelf ook wel. Dit klinkt als een hoop verdriet en pijn die praat!

één dag geleden

Wanneer je er achter komt zoals hier boven dan zal je aan mij denken plus je eigen uitspraak. “zet nooit je hand in het vuur voor een ander”

één dag geleden

TS, jeetje wat een rot situatie zeg! Ik ben echter van mening dat als je man dit gedaan heeft, dit nog een manier is waarop hij laat zien dat hij geen respect voor je heeft. Dit laat hij ook zien door nooit mee te helpen in huis vind ik namelijk. Bij elkaar blijven voor kinderen is mijns inziens het slechtste wat je kunt doen. Kinderen zijn heel opmerkzaam en gevoelig. Je wilt neem ik aan een goed voorbeeld geven en je kinderen leren dat hun eigenwaarde belangrijk is. Toen ik gescheiden ben (om andere redenen) heb ik dit ook gedaan omdat ik niet wou dat mijn zoon in de toekomst zou denken dat onze relatie normaal was en hoe een relatie zou moeten zijn. Ik weet niet of je een dochter hebt? Al gaat dit trouwens ook op voor een zoon. Als deze later bedrogen wordt en zonder respect behandeld wordt, zou je dan willen dat ze bij deze partner blijven? Sterkte en succes!

één dag geleden

Reactie op MissG86

Ik weet niet wie jou pijn gedaan heeft, maar wellicht is het goed om eens h ...
Het is gewoon de waarheid die veel vrouwen niet schijnen te begrijpen. Zelfs Steve Hawking de bekende natuurbioloog, gehandicapt in een rolstoel ging vreemd. Vrouwen moeten eens ophouden om zo geschockeerd te reageren?? Kijk eens goed om je heen en kom van je hoge “horse” af!

één dag geleden

Het is gewoon de waarheid die veel vrouwen niet schijnen te begrijpen. Zel ...
Dus omdat hij vreemd ging gaan alle mannen vreemd. Ik lach hardop. Je leeft echt op een andere planeet 😭

één dag geleden

Oh.. het doet zeer dit te horen! Ik hoop echt dat je de juiste hulp krijgt aangeboden. Iemand heeft jou in het verleden heel veel pijn gedaan. En misschien dat je hier zelf het bestaan niet van af weet maar de manier hoe je zo wantrouwend naar een man kijkt is niet goed. De enorm grote meerderheid zal namelijk nooit vreemd gaan.. en houden echt met heel hun hart en ziel van hun partner. En zelfs al ga je het bekijken op een compleet natuurlijke manier en is de mens geen monogaam persoon dan is er nog steeds loyaliteit.

één dag geleden

De vraag in dezen gaat niet omtrent vreemdgaan. Waarom zou je als vrouw heel je eigen leven opgeven voor een man?? Ik ben getrouwd, heb kinderen en werk als stewardess. Ik spreek uit levenservaring. Ik begrijp je frustratie want zo klinkt het maar het is nature dame. Accepteer je het of niet. Heb je veel te verliezen. Is je man behulpzaam, lief. Is het eenmalig. Het zijn allemaal vragen die meespelen. De kwestie van hierboven is heeel erg duidelijk. Die vrouw heeft haar leven op en is een slaag voor haar gezin. Man helpt niet mee en is geen aanvulling, los van inkomen. Hij heeft duidelijk geen respect voor haar en is zij degene die de relatie draaiende houdt. Ze heeft geen reden om te blijven

één dag geleden

De vraag in dezen gaat niet omtrent vreemdgaan. Waarom zou je als vrouw he ...
* slaaf

VRIEND

één dag geleden

Hoezo 'zelfs 'Steve Hawkin, want in een rolstoel ben je niet aantrekkelijk en mag je geen seks hebben???? Sommige mannen en vrouwen gaan vreemd. Of sommige vrouwen en mannen vinden open relatie oké. Em velen ook niet. Maar dat betekend niet dat alle mannen dit doen. Toen ik mijn man leerde kennen had ik last van vaginisme en dat was geen belemmering voor start onze relatie en hiwelijk huwelijk. Als jij vreemdgaan of naar een erotische dame gaan in jou relatie oké vindt moet je zelf weten. Maar ik, en velen anderen, wil geen relatie met een part er die dit normaal vindt.

één dag geleden

Denken jullie dat mannen ook zo stellig zouden reageren zoals jullie nu doen??

één dag geleden

Maar als je het zo bekijkt is dit toch echt heel treurig. Je geeft je leven niet op voor iemand. Je hebt beide je eigen leven en besluit dat je een mooie aanvulling bent van elkaar. Mijn man en ik zijn samen sterker dan alleen. Ons leven en hij beaamt dit ook is gemakkelijker, fijner en liefdevoller met z’n tweeën. Hij is een betrokken vader, hij helpt mee in het huishouden en werkt voor ons gezin. Dit doe ik ook. Wij zijn hier twee gelijke. En we hebben hier allemaal levenservaring maar niet de ervaring die jij omschrijft.

één dag geleden

🤷‍♀️

één dag geleden

Nou… dat was weer heftig op de vroege morgen 🙈

één dag geleden

Heb nog niet eens koffie gehad 😒 Maar mevrouw is er weer gevlogen 👋🏻 bye felicia .. onrustzaaier..

één dag geleden

Eigenlijk best sneu als je op deze manier aandacht moet krijgen...

één dag geleden

Bist doe wel goud?

één dag geleden

Vrouwen gaan net zo vaak vreemd.. dus ik zag dat je uit de kast bent gekomen: net zon grote kans dat je nieuwe of toekomstige vriendin ook vreemd gaat. Maar niet alle vrouwen gaan vreemd, net zoals niet alle mannen vreemd gaan.