1059 Reacties

één jaar geleden

Mijn man die vertelde over zijn lunch, een 12-uurtje met vis. Mijn man lust geen vis, maar was even vergeten wat tonijn en gamba's waren. Heb nog steeds buikpijn van het lachen 🤣

één jaar geleden

Dat mijn vent kookt terwijl ik lekker een serie kan kijken op de bank ☺

één jaar geleden

Reactie op Babyaugg

Ps waar koop je die zak drop? Die moet ik ook hebben ☺️☺️☺️
Dirk vd broek. Ook eerste winkel waar ik het tegen kwam. O ik heb er ook nog 1. Mijn auto is lekvrij! Mijn man heeft het lek die achter de bumper zat gedicht. Voor het eerst in weken geen stinklucht meer in de auto 😁

één jaar geleden

De glimlach van mijn kinderen 🥰

één jaar geleden

Reactie op Mams2018

De glimlach van mijn kinderen 🥰
Idem hier vandaag 🥰

één jaar geleden

Reactie op Lila15

De bewustwording dat ik blij ben met mijn partner dat die me uit een diep d ...
Wat een prachtige foto van jullie samen. Het raakt me diep om te lezen wat je allemaal hebt moet men doorstaan. Een dikke knuffel voor jou en ik wens je veel geluk met je partner en hopelijk een kindje van jullie samen.

één jaar geleden

Wandelen op de hei❤️

één jaar geleden

Mijn dochter die thuiskomt en mijn verjaardagskado verklapt die ze net gekocht hebben met papa! Hij weet het niet , ik heb gezegd ons geheimpje haha. Heerlijk!

één jaar geleden

Mn zoontje die in mn armen rende bij thuiskomst 🥹❤️

één jaar geleden

Gebeld worden dat ik volgende week op sollicitatiegesprek mag komen. Spannend! Werk inmiddels 8 jaar in de zorg en deze functie is als docent. Ik hoop ontzettend dat ik de baan krijg. Spannend.

één jaar geleden

- de hele middag op pad geweest met de kleine van 4 weken oud - gewandeld bij het Kralingse bos met een vriendin - genoten van de zon - 2x in het openbaar borstvoeding gegeven (eerste keer) - geluncht met wijn en carpaccio - een hele tas vol spullen gekregen van die vriendin 🥹

één jaar geleden

Voor het eerst, een soort van, verstoppertje gespeeld met m'n kleine meid. Ze vond het geweldig, en mama dus ook 🥰

één jaar geleden

Zoontje van 20 maanden die zich een grapje van gisteren herinnerde en het zelf probeerde te herhalen, zo schattig

één jaar geleden

"Mama, ik heb jou gemist" Nadat ik 4 uurtjes op werk was geweest. En dat hij vervolgens zijn speelgoed taart uit de denkbeeldige oven haalde en vertelde die voor mij te hebben gemaakt. En vervolgens bij het avondeten zei: hmmm vemukkelijk Kortom. M'n kind maakt me gelukkig😍

één jaar geleden

Mijn vader kwam mijn zoontje net thuisbrengen na het oppassen vandaag. Ik werd aan de deur begroet door 2 grote glimlachen 🥰 Dat maakte mijn dag weer helemaal goed.

één jaar geleden

Op dit moment aardig nesteldrang dus de schone badkamer🙈 mama aan het poetsen terwijl mijn zoontje vrolijk om me heen huppelt en speelt en lekker komt knuffelen en dan echt met zijn handje op je rug kriebelt zo fijn 🥰

één jaar geleden

Ohh en dit topic! Ik zit hier echt met een glimlach dankzij al jullie berichtjes! Fijn topic 🥰

één jaar geleden

Dat ik vannacht mocht doorslapen omdat mijn geweldig lieve ouders op mijn zoontjes hebben gepast. Voel me herboren na 7 weken gebroken nachten! En het achterbank gesprekje met de oudste in de auto: Hij wil een auto, net als mama, om zelf te kunnen sturen. Een groene graag. ❤️

één jaar geleden

Mijn kindjes en hondjes. Iedere dag weer, of het ju een kusje is. Een knuffel, een gekke bui of dat ze weer wat nieuws hebben geleerd❤

één jaar geleden

Dochter mocht naar oma, al dagen ziek en elke nacht “ellende” Mama mag slapen vannacht En mij toch schuldig voelen 😣🙈